Chapther 10 - The video

1.4K 48 5
                                    

Harrys pov.

Jeg smilte mot skjermen. Med store blokkbokstaveer stod det: ÅR 2000 - HAYLY. Rett etterpå så man en gutt med brunt hår løpe etter en jente kun i underbuksen. Jeg rødmet og smilte svakt. Jeg hørte Alyson lo høyt ved siden av. På videoen hadde jeg en vannpistol i hånden og jeg drev å sprutet vann på jenta. Jenta kom løpende mot kamera, og jeg så det velkjente ansiktet litt Ayla. Håret hennes var klissvåt, og samme var bikinien, men hun var like blid. Jeg så at jeg kaster bort vannpistolen. Jeg var søt som liten.

- Ayla! ropte jeg med lys stemme. Hun så på meg. De vakre, blå øynene hennes lyste opp. Jeg så at jeg tok hånden hennes. Hun smilte stort. - Little vampire, sa jeg og gliste. Hun rødmet. Jeg så på Alyson. Hun var knallrød i ansiktet og hun gråt noen få tårer. "Kanskje hun hadde hatt en vanskelig barndom?" Jeg bet meg i leppen. Jeg mente ikke å gjøre henne lei seg. Jeg så videre på filmen. Nå kom den beste delen.

- Du er veldig søt når du er våt! sa jeg med lys stemme. "At Alyson ikke lo av stemmen min". Hun smilte så vampyr tennene igjen. Jeg lente meg inn å kysset henne på leppene. Jeg hørte moren min si: aww!

Jeg smilte for meg selv. Det var begges første kyss. Jeg rødmet svakt der jeg satt. Jeg så jeg trakk meg fra kysset. Hun smilte til meg. - Vampyren bet meg! ropte jeg, og jeg dro opp vannpistolen nok en gang. Jeg sprutet Ayla midt i ansiktet. Hun så stygt på meg. - Bare vent! ropte hun. - Jeg skal bite deg igjen en dag!

Det stoppet videoen. Jeg tørket tårene og så på Alyson. Hun satt og hulket. "Hva hadde jeg gjort? Hvordan kunne jeg la dette skje?"

- Alyson! Hva skjer? Vær så snill å fortell meg.. ba jeg henne. Hun så opp på meg. Øynene hennes var tårevåte og hovne.

Hun åpnet forsiktig munnen sin. "Hva ville hun si?"

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianWo Geschichten leben. Entdecke jetzt