#17 Druhá část 'knihy'

86 10 1
                                    

Bodavé světlo mě pálilo i přes zavřená víčka. Probouzela jsem se. V ústech mi pálilo a v rukou brnělo. Celý můj svět se najednou zatočil a já zprudka sedla. Zvracela jsem obsah svého žaludku, ale v něm nic nebylo. Dávila jsem sliny. Neotvírala jsem oči, nehýbala rukama, nohama. Pouze jsem seděla a v hlavě mi běhaly myšlenky na smrt. Nemohla jsem přestat dávit. Pomalu jsem přicházela o kyslík a v hlavě mi šíleně tepalo. Myslela jsem, že tahle chvíle nikdy neskončí. Panika mi prostupovala celým tělem. Začala jsem se neovladatelně třást a v uších mi pištělo. Jakákoliv snaha tohle všechno zastavit byla marná a nesmyslná. Moje tělo mě neposlouchalo. Sliny mi tekly po kůži na hrudi a já stále zvracela. Nechápala jsem proč pořád zvracím i přes to, že už dávno nemám nic v žaludku a slin mi pomalu docházelo. V krku mi pálilo jako v pekle a několik slin se mi dostalo i do nosu. Ty jsem se mezi stahy snažila vykašlat, ale marná snaha. Nic jsem si nepomohla, pouze jsem to ještě zhoršila a moje tělo začalo dávit víc a víc.

„Dejte jí rychle sedativa!" zařval někdo přes místnost. V uších mi luplo.

Někdo stál vedle mě, ale nevnímala jsem ho. Už ani světlo přes víčka jsem neviděla a moje mysl upadla do kómatu. Tělo se zhroutilo na desku.
······················
„Slyší?" řekl někdo.

„To si nejsme zcela jisti, ale měla by," odpověděl jiný.

„Co s ní je?" optal se první.

„Už jenom spí. Z nejhoršího je venku. Před dvěma měsíci měla na mále, ale začala se zlepšovat. Každým dnem by se měla probudit. C.T. neukázalo žádnou mozkovou poruchu, její mozková aktivita je v rámci normy a její tělesný stav se stabilizoval. Za tu celou dobu, co tu je, je na tom právě teď nejlépe," řekl někdo úplně jiný.

„A ten druhý?" zeptal se první.

„Ten je na tom obdobně. Dalo by se říct, že i lépe," řekl další.

„Kdy se má probrat?" projevil zájem první.

„Podobně jako ona, ale dřív. Je stabilizován už dlouho. Stále čekáme," Odpověděl první.

„Má on nějaké problémy?" zeptal se někdo úplně jiný.

„C.T. dopadlo dobře a testy nevykazují jakoukoliv odchylku. Pouze u obou dvou je zvýšená aktivita buněk. Ať už mozkových, nebo kdekoliv jinde v těle. Také srdeční činnost je abnormální. Myslíme si, že mají i zvýšenou schopnost regenerace buněk, ale tento odhad se nám ještě nepotvrdil."

„Což znamená?" otázal se první.
Chvíli bylo ticho.

„No, jak bych to řekl.." pokračoval druhý.

„Ano doktore?" tázal se první.

„Dalo by se říct, že to jsou nadlidé."

Můj výkřik přeťal místnost.











Tak, konečně odstartovala druhá část knihy. Do první části (snad) budu přidávat minikapitolky, ale myslím, že to tam na sebe dost rychle navazuje, což mi moc nejde natáhnout. Snad chápete.
Pro těch 7 co každý nový díl čtou.. Muhahaha 3:) Díky lidi✌ (aspoň si to nepíšu jen pro sebe xD)

Agent Carter /ZASTAVENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat