'Netrukus pabaigsime šią skausmingą žmonijos istoriją. Manau pritarsite man, kad tai buvo juodžiausios žmonijos dienos.'Mokytoja padeda storą knygą ant stalo.'Bet tai nutiko prieš tris šimtus metų, kam mums nagrinėti, kas buvo Oliveris, Satana? Arba Levis...'Tylėdama stebiu liežuvio prikąsti nesugebantį klasioką.
'Vaikeli, jei ne jie, nebūtum gimęs..'Mokytoja šiek tiek susinervina. Ji apeina aplink stalą ir beveik ant jo atsisėda.
'Tada bent į mokyklą nereikėtų..'Nikas nusijuokia, o su juo ir visa likusi klasė.
'Mokytoja, bet ar Satana tikrai mirė? Ar niekas nesugebėjo jos išgelbėti? Kad ir paversti bejausme?'Viena iš klasiokių vis dėlto išdrįsta pasiteirauti.
Mokytoja, kurį laiką, nieko neatsako. Tik po kurio laiko ji atsidūsta.
'Yra patvirtintų šaltinių, kad jos palaikus sudegino.'Pripažįsta ji.
'O kaip Oliveris? Kaip viskas baigėsi jam?'Pasiterauju, atsakymą ir taip žinodama.
'Jis tapo didžiu mūsų vadu ir dar į pasaulį atvedė keturis vaikus, kurie daug prisidėjo prie dabartinio mūsų gyvenimo kokybės.'Atsidūstu ir įsimetu į kuprinę daiktus nuo stalo.
'Vaikai, kaip manote, kodėl Levis nusprendė išnaikinti būtent nepasiturinčių luomą?'Mokytoja po kurio laiko vėl pasiteirauja.
'Nes jie silpni? Gadina ekonomiką?'Klasėje pasklido įvairūs spėjimai.
'Nesu tikra ar tai tiesa, tačiau yra rašytinių šaltinių apie Levio gyvenimą. Kai jis buvo mažas visą jo šeimą apiplėšė ir nužudė, o jam atsiminimui paliko randą ant skruosto.'
'Manot dėl to jis nekentė neturtingųjų? '
'Galimas variantas..'
'Na mokytoja, gal jau baikim su šita tema, vis tiek bejausmiai sutramdyti...'Nikas vėl pradeda garsiai kalbėti.
Mokytoja pasipiktina.
'Vaikai,'Ji atsidūsta.'Ar nematot, kas vyksta, per žinias? Bejausmius vis sunkiau sutramdyti.. Galiausiai patys atsidursit Oliverio ir Satanos kailiuose.'
Šį kartą mokytoją sustabdo nelaiku suskambėjęs skambutis. Mokiniai, kaip pamišę lekia iš klasės, o aš neskubėdama susidedu daiktus ir laukiu, kol ji atvažiuos.
'Sveika..'Ji nusišypso.
'Šiandien nagrinėjome bejausmių laikus..'Numetu kuprinę ant galinių sėdynių.
'Tikiuosi nutylėjai šeimos paslaptį....'
'Žinoma.'Patikinu.
ESTÁS LEYENDO
Timor ✔
FantasíaMokslininkams sukūrus paslaptingus bejausmius pasaulis stipriai pasikeičia. Daugiau nei pusė populiacijos išnaikinama, o likusieji ir toliau negailestingai žudomi. Išgyvenę skirstosi į bendruomenes, kuriose vieningai kovoja už išlikimą.