Numai minciuni!

762 80 18
                                    

Vineri 8 iulie

ora 8:32

Incep sa lovesc sacul de box din ce in ce mai tare.Ieri a plecat fara sa.mi zica un cuvant si nici macar nu sa mai intors acasa...Nu mai are vorba de la mine pana nu.mi da o explicatie!De ce ma lasat balta?De ce nu vine acasa?

-AH!

Dau cu pumnul in sacul de box ca mai apoi sa ma arunc pe salteaua aflata in spatele meu .

*Exo-Lucky one*

-CE!?

-Makiro ce sa intamplat mi.a zis Rick ca nu ai venit acasa de aseara.

-Da si ce!?Te intereseaza daca vin sau nu?Stai cu Iris ca e mai importanta si lasa.ma pe mine sa ma simt ca un rahat!

-Imi pare rau uite promit ca nu mai fac asa te rog vin.o acasa suntem ingrijorati.

-Nu mai stau la matusa...m.am mutat spre surprinderea ta.

-Unde?

-In casa de vacanta de aici a parintilor mei...dar nu.s acasa asa ca fa.mi si fa.ti o favoare si LASA.MA DRACULUI IN PACE SI DU.TE LA IRIS!

Ii inchid in nas si ma ridic.Merg pana la bai si imi dau jos carpele de la maini ca sa ma spal pe fata .

-Idiotul..

Aud telefonul si vad ca mi.a dat mesaj.

"Maki imi pare foarte rau...am gresit dar eram entuziasmat..imi pare rau"

-MINCIUNI!

Am lovit cu pumnul oglinda din baie care sa spart provocandu.mi niste rani de toata frumusetea.Mi.am luat telefonul si cand am vrut sa merg inapoi in sala mi.am pierdut echilibrul pe piciorul drept si am cazut dar nu inainte de a ma sprijinii de raftul cu greutati si trantindu.mi ohaltere pe piciorul cu pricina.

-AAUUU!!!La naiba...

Cu mana plina cu sange care inca curge pe parchet iau telefonul si.l sun pe Dan.

-Da iubii?

-Am cazut rau...

-Unde esti?

-La sala Suiso

-La sala?

-Tatal unui prieten o detine si cum e plecat din oras si are inchis si am chei..da..

-Oh..

A inchis.Ma doare piciorul..fix cu discul de 57 de kilograme direct pe picior..cat noroc poti sa ai acum serios?Am asteptat ca Dan sa vina.

-O doamne iubii!

Si.a dat hanoracul jos si a ridicat haltera de pe mine..Ma doare piciorul..

-Hai la spital.

-De ce te complici?Vreau doar sa dorm..

Dan sa uitat urat la mine si ma luat pe sus.Ma varat in masina si am plecat acasa.

-Mak doamne ce ai patit?

-Gelozia.

-Oh..

Rick ma ajutat sa merg in dormitor si sa ma pun in pat.Dupa ce pleaca incep sa analizez cate un obiect din camera pana il vad pe Dan pe geam cu Iris ca pleaca de mana.

-C-ce? 

Dan pov*

Am mers cu Iris pana in parc unde

Am mers cu Iris pana in parc unde

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"O sa te scufunzi Dante...si iti vei pierde toti oamenii la care ti...

Mi.am zis eu mie si apoi i.am trimis poza lui Makiro...Sa vada cat il iubeste Dante."

Mak pov*

Am primit un mesaj care ma facut sa bufnesc in lacrimi

-A sarutat.o!?El!?

Apoi mai vad un mesaj de la el cu "Te iubesc Mak am plecat la farmacie"

-Minciuni!!Numai minciuni!

Zic si dau cu telefonul in  perete inecandu.ma in lacrimi..

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum