"Ne...mai vedem"

419 57 10
                                    

Marti 1 August

***ora 17:53***

-Makiro trebuie sa vorbim.

Dante se aseară lângă mine pe canapea.Imi pun leptopul pe masa si ma așez in fund.

-Ce-i?

-Eu...trebuie sa plec.Adica nu in oraș sau ceva...Ma mut.

-Stiu.

Ii spun eu lăsând capacul de la leptop in jos.

-Poftim?Cine ti-a spus?Te-a sunat!?

-Nu,cine sa ma sune?In orice caz,nu e ca si cum va trebuie sa facem nunta si ziua lui Richard este pe 5 August...Tu pleci...da.Drum bun.

Ma ridic de pe canapea si plec in bucatarie.

-Maki.

-Nu Dante lasa-ma in pace!

-Lasa-ma sa-ti explic.

Ma opresc si ma întorc spre el.

-CE!??CE E DE EXPLICAT!?? CA ZIUA PRIETENULUI TĂU BATE LA USA SI TU PLECI!?? CA NUNTA...nunta noastră Dante.Astept momentul asta de luni de zile.Si tu pleci.Tu...

Încep sa plâng fără oprire.Ma ia de mâna si ma trage la el in brațe.

-Iartă-ma!!Nu face plecarea asta si mai grea decât este!Te rog!Te implor lasa-ma sa îți explic.

Îmi șterg lacrimile si ma îndepărtez.

-N-nu este nevoie!Merg sa îți fac bagajul.

-E-eu..

Plec in sufragerie nelăsându-l sa își termine propozitia.

-Când pleci?

-P-p-pe 3...de dimineata.

-Aha...Super.Sa nu uiti sa ii trimiți o felicitare lui Rick cu "La mulți ani!Imi pare rau ca sunt in nemernic si am plecat  înainte de ziua ta...."Merg sa iti fac bagajul...

Urc in camera si incerc sa dau geamantanul cel mare jos de pe dulap.

-Cine dracu' la pus aici!??

Ma ridic pe varfuri si apuc manerul din lateral dar cand incep sa drag de el alunec si cad pe spate acesta venind peste mine.O bubuitura puternica sa auzit cand eu si geamantanul am facut cunostinta cu podeaua.Macar ea nu pleaca cu doua zile inainte de ziua peretelui...

-Makiro esti bine,am auzit de jos!

Dante a intrat val vartej in camera.

-Maki!!!

A luat geamantanul de pe mine si la aruncat in pat.

-Esti bine!?

Spune acesta panicat.Ma amuza cat de preocupat este de mie si de sanatatea mea...dar el pleaca la mama dracului...

-Nu.

Am raspuns eu calm.L-am privit direct in ochii sai de un verde-galbui...Barbatul asta ma face sa imi depasesc limitele...

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum