luni 4iulie
Ora 08:12
Stau in sufragerie bosumflat
-Ce faci iubirea mea?
Zice Dante ieșind din bucatarie într.o pijama care culmea e a lui și soarbe tacticos din cana de cafea.
-Ce...cum de ești aici?
-Unchiul tau are tura dubla si mătușa ta nu.i în oraș deci vi cu mine să ne plimbăm?
-S-sigur.
De ce îmi zice "iubire"? Nu ne.am impacat.
-Hai la masa iu...
Da să mă sărute dar îl opresc si intru în casă.
-D-da hai sa mâncam
Fac clătite cu nutela si îmi fac ciocolata calda.El bea cafea n.are decât să.și facă!
-De ce ești așa rece cu mine Makiro?
-Poate pentru că ești un mafion îngrozitor care vrea să.mi distrugă iar viața!!
-Aaa...ai dreptate...sunt...îngrozitor.
A lăsat capul în jos vizibit întristat de ce am zis.Ce e cu mine!?Nu am avut să zic asta.
-D-dante imi...
-Uita!Hai imbraca.te odata vreau sa ne plimbam.
*************
-De ce nu ne tinem de mana!?
-Esti nebun daca ma vad prietenii mei ajung de rasul curcilor.
-De ce?
-Pentru ca esti un mafiot si pe de alta parte si baiat!Nu vreau sa ma faci de ras iar!
-Sa te...
A luat.o la fuga pe trecerea de pietoni.Ce dracu e cu mine!?
-D-dan stai!
Dan pov*
M.am asezat pe niste treptre din fata unei cladiri istorice si am inceput sa plang.Da ma inmoi in ultimul hal dar cum sa nu o fac cand eu incerc sa fiu dragut cu el si el ma trateaza ca pe o carpa!Eu nu l.am tratat asa urat!Sau am facut.o!?
-Cu ce am gresit de data asta!!?
-C-cu nimic...
Maki pov*
-Iarta.ma Dan nu stiu de ce spun astfel de lucruri..
-Inteleg ca vrei sa te razbuni ok...continua..
-Nu!!
********************
Ne.am mai plimbat pana sa facut seara si am vrut sa.i arat apusul de la inaltime.
-Doamne cat de frumos este!
-Stiu...
-Makiro stiu ca tu nu vrei sa te impacam dar te rog gandeste.te!De data asta va fi altfel iti jur!
-B-bine
Ne.am sarutat si ne.am strans in brate cu toata forta.Chiar nu vreau sa.l mai pierd!Ma bucur ca ne.am impacat!
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Roman d'amour•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*