28 Aprilie✖️Cu câteva ore in urma...✖️
-LA MULȚI ANI IUBIRE!!!!
Dante sare pe mine si începe sa ma pupe si sa ma strângă la pieptul sau când eu de-abia am deschis ochii.
-M-mulțumesc mult.
-Poftim!
Îmi întinde o cutiuta.In ea se afla doi cercei si un inel.Barbatesti firește.
-O doamne Dan sunt minunate.
-Perminte-mi!
Îmi pune unul dintre cercei in urechea dreapta.Este un cercel rotund simplu cu o culoare de flori de cireși dar mata.Imi pune inelul pe degetul inelar de la mâna stanga si întinde mâna lui stanga.
-Ja ja!!
-Sunt la fel!
-Din acest moment considerate soțul meu cu drepturi depline.Am divorțat de Yumiko.
-C-ce cum?Cand?
-Astăzi...pe la 6 dimineața.Si tot astăzi am luat certificatul cununiei noastre...trebuie doar sa îl semnezi.
-A-atat?
-Mhm!Haide fa-o acum nu vreau sa te răzgândești mai tarziu.
-D-D-Dante nu pot...
-D-de ce?
-Pentru ca mor de foame de-abia m-am trezit.
-Bun!Hai la masa!Acum!!!Mananci si semnezi da?
-Da , Dante!
-Promiți?
-Da promit
Coboram in bucătărie unde Rick si Ryu se aflau deja.
-LA MULȚI ANI MAKIII!!!!
Ryu îmi sare in brațe si ma strânge tare.
-N-nu pot...respira.
Îmi da drumul dar Rick sare si ma strânge si mai tare.
-LA MULȚI ANI MAKIRO!
-M-m-mulțumesc...
Când îmi recapăt suflul si ma pun la masa pe care se aflau clătite si suc.
-Băieți nu trebuia..
-Haide ia de mănâncă si nu mai da din gura.
Îmi spune Richard si-mi face semn sa trec si sa mănânc.Ne apucam toți de mâncat si începem sa radem si sa povestim.
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
✖️Prezent✖️
Văd cum picăturile de sânge cad una câte una din corpul prietenului meu.Tristetea pune stăpânire pe mine si cad in genunchi in balta de sânge in care zace si el.
-D-de ce ai făcut asta....
-Makiro,Makiro...simt ca nu ma înțelegi .
-N-nu o fac.D-dacă Nio moare jur ca te omor si eu pe tine...
-Nici măcar nu sti cum ma numesc.
-Aaa...
-Asahina Ejin..
-E...
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*