Sambata 20 august
Sunt in sufragerie cu Ryu.Nu pot sa cred ca.s morti...dar daca nu sunt?
*Trr*
-D-da?
-Ding dong Sakeraki-kun...
-Lasa.i in pace Hell...
-Si daca nu vreau?Doar ma cheama "Iad"...haha..ha..hahahahaha.
-S-sunt in viata nu.i asa?
-Ce ma dat de gol?Mainile sunt identice aproape..Le.am ales si pe cele stangi avand in vedere ca Zeik a fost stangaci.Deci?Ce am gresit?
-Dan are verigheta pe mana aia de cand era cu o curva..
-Pff..ma dat de gol un inel.
-Sincer?In alte circumstante as fi facut o criza de gelozie dar acum ma bucur ca nu a dat.o jos.
-Bun...Dante al tau nu.i mort dar Richard si Ema?
-Rick sa taiat la degetul mare de la mana stanga si ia ramas cicatrice.
-Serios?
-Da..gateam in bucatarie si sa taiat.
-Si Ema?
-50/50.
-Esti bun...pacat ca nu mai ai amintiri..
-Ce ar vrea sa insemne si asta?
-Iti stiu secretul Makiro.
-P-poftim?
-Ti.e frica!Daca te duci la psiholog sa te ajute sa.ti aduci aminte de cand erai micut il vei privi pe Dante cu alti ochi...nu.i vei mai considera iubitul tau...ci fratele mai mare..ti.e frica ca acele amintiri sa nu va desparta...sa nu deveniti "doar prieteni"
-T-taci!!Nu sti nimic..
-Si.ti mai stiu si boala..
-Poftim?
-Stiu totul despre tine Sakeraki-kun.Doar am fost cei mai buni prieteni!PANA M.AI LASAT SA MOR!
-Nici nu.mi mai aduc aminte!!
-E dinainte sa.l intalnesti pe Dante!DIN CAUZA LUI NU POTI FI AL MEU!
-Exact din cauza asta nu pentru ca esti un masochist ,infricosator CARE TRIMITE MAINI PRIN POSTA!!
-Hahahahahaha!!!!Din cauza ta am un ochi de sticla deci...ochi pentru ochi si dinte pentru dinte Sa-ke-ra-ki-kun!
A soptit ultima parte si mi.a inchis..
-Deci chiar e Hell?
-Da Ryu...este..
Ma ridic de jos repede dar ametesc si cad inapoi.
-Esti ok?
-D-da..
Imi pun mana la gura si tusesc.
-Iti aduc un servetel!
Ryu fuge in bucatarie si.mi da un servetel.Il strang in palma patandu.l de sange.
-Ce.i?
-Nimic.Eu...ramai aici.
Iau de sub canapea pistolul de urgenta al lui Dan si vad ca.i plin.
-Si iubitul meu e acolo !VIN!
-1*Am 15 ani pentru numele Domnului ,2* multumeste.te ca te las sa fi cu el..tot mi.se pare o nebunie!Stai aici cu Flufy daca nu vrei sa te duc la mama lui Rick !
-Fie!
Iau cheile de la masina lui Rick si plec.
*trr*
-Da Sakeraki-kun?
-Da.le drumul...
-Vin.o la blocul vechi din oras si le dau.
-Sigur!
*Baieti!Treziti pe aia si trimiteti acasa!*
*Da domnule!*
-Happy?Acum o sa inchid..ne vedem in 10 minute acolo Sa-ke-ra-ki-kun!
***********
Ies din masina si.l vad...Un tip cu par verde o civatrice pe fata si un ochi de sticla.Am mers in cladirea parasita la etajul doi.
-Hei Sakeraki-kun.
-Sunt acasa?
-Suna.i!
*Trr*
-Dan?
-M-makiro unde esti..noi suntem cu Ryu si..
I.am inchis.
-Ce vrei?
-Adevarul..de ce m.ai lasat sa mor?
-1 aveam cred ca vro 10 ani si 2 nu imi aduc aminte!
-Alergam de niste huligani intr.un santier cand unul dintre huligani a lovit ceva si o gramada de placi de lemn au cazut prinzandu.ma sub ele..spre ghinionul meu una avea un cui care mi.a intrat in ochi si ma zgariat cand am inceput sa ma zbat...am inceput sa plang si sa urlu de durere...ti.am cerut sa ma ajuti..
-Am incercat!!
-Nu ai de unde sa sti!Nu.ti aduci aminte!!Ai incercat intr.adevar dar nu destul...cand ai vazut ca mai multe placi stau sa cada si ca aia se apropiau ai luat.o la fuga!
-Repet!AVEAM 10 ANI!!
-SI DOI ANI MAI TARZIU ERAI CU DANTE!!!M.ai lasat sa mor acolo...
-Hell...
-M.ai lasat sa mor acolo Sakeraki-kun...dar ghici ce..."Se intoarce roata..."ACUM!!!
O bubuitura puternica sa auzit si mult fum..
-Adio..Sakeraki-kun!!
Tavanul a inceput sa pice.
-AAAA!!!!!
Am urlat cat de tare am putut cand...
~Va urma...~
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*