Hello!! Stiu, stiu...nu am mai scris absolut nimic de luni intregi and that's on me si imi pare enorm de rau, dar...oricat de mult as incerca eu sa ma conving ca volumul 4 este necesar si bun, it's not. Imi pare rau ca trebuie sa va anunt ca dupa luni de incercat si de chinuit am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa sterg volumul 4 definitiv. It's not what I have in mind for the book anymore. I just can't bring myself to finish it. The storyline is all over the place, and I do not have the energy to make it good again.
DAR nu va faceti griji, primul volum este in proces de corectare deja si am o dezbatere daca sa pastrez cartea in romana sau sa o fac in engleza, insa o voi republica imediat ce este terminata, imbunatatia si cu hopefully with very little to no mistakes this time.
The plot will be basically the same with some small changes in the storyline just so it can have more sense, but the relationships will be less toxic and abusive, and in my opinion, will be more enjoyable than it is in the current state.
Sper din suflet sa nu fiti dezamagiti de decizia mea, chiar imi doresc ca Makiro si Dante sa aiba o poveste cat se poate de perfecta de care lumea se se bucure si sper din inima sa recititi cu placere si varianta finala a cartilor imediat ce le termin de editat.
Atat am avut de spus, puteti sa imi spuneti parerile voastre, imi pare enorm de rau daca aceasta veste nu a fost in tocmai cea mai placuta. Sper din inima sa ma intelegeti. Love <3
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*