Surprize,surprize

522 57 21
                                    

Vineri 27 Ianuarie

Makiro pov.

Mi-am pus rucsacul in dreapta scaunului si m-am ridicat.

-O doamne Makiro ce ai la gât!?

-Nimic...

De ce m-a întreabă toată lumea ce am la gât?Nu mai are voie omul sa moara sufocat.Nu am dat de Dante toată ziua zici ca intenționat m-a evita!A zis ca merge sa vadă ce face soția lui si revine repede...Al dracu!Daca îl prind îl omor!

-Makiro Sakeraki in biroul directorului!Makiro Sakeraki in biroul directorului!

-Super!!

Ies pe hol si plec spre director.

-Hoo asa !Unde te grabesti?

Richard m-a prinde de mâna si m-a trage înapoi.

-Da-mi drumul ca m-a cheamă directorul!Ala nou!

-Auci!Scuzeee.Ne vedem mai târziu merg la Ryu la liceu.

-Rick pot sa te rog ceva?Nu mai bănănăi pe acolo toată ziua lumea o sa bârfească sti...

-Mhm..

Sa uitat puțin urat la mine si a plecat.DA!Nu sunt intr-o stare perfecta!Si ce!?Plec mai departe si ciocan la usa domnului director.

-Intra Makiro.

Am intrat încet si am închis usa.

-Buna ziua.De ce m-ați chemat??

-Ia loc.

M-a așez in fata domnului solid,cu par negru si ochelari.

-Makiro vreau sa vorbim sincer!Se zvonește ca ai o 'relație intima' cu un profesor din colegiul asta.Poti confirma?Sau îți este frica sa spui?Esti maltratat?

-Nu!

-Si arunci?De ce lumea continua sa vorbească??Esti sau nu cu un profesor?

-Ma scuzați..cu tot respectul dar viața mea personală nu va privește.Sunt major si vaccinat si cred ca îmi pot purta singur de grija.Sa va răspund,nu,nu stau cu niciun profesor.

-Aaa...atunci scuza-ma dacă te-am deranjat sau ofensat într-un fel.

M-am ridicat si am vrut sa plec dar ma oprit la usa.

-A da!Poti sa ii dai domnului de istorie scrisoarea de demisie înapoi.Daca nu sunteți împreuna nu stiu de ce vroia asa de tare sa demisioneze.

S-a ridicat si mi-a înmânat o scrisoare pe care scria "Scrisoare de demisie".Mi-am mușcat limba sa nu plâng,am luat-o si am plecat după ce am spus "o zi buna".Alerg spre clasa si îmi iau telefonul.Ii sunt pe Dante.

-Răspunde in Paștele ma-tii!!

-Sall sunt Dante,nu pot vorbi acum asa ca lasă-mi un mesaj.

-Dante unde ești!?De ce vrei sa demisionezi?Ce se întâmpla?De ce m-a eviti??DANTE RĂSPUNDE IN LA TELEFON!!

Am închis si m-am pus in banca,privind nostalgic pe geam...Stai!!Ala e...Dan??Si in cutia aia sunt lucrurile lui din birou!!?M-am ridicat si am luat-o iar la fuga spre biroul lui Dante.Cand am intrat era gol!Nicio carte,niciun pix,nimic!!Nici poza cu noi nu mai e aici...tâmpitul ăla chiar pleacă!!Am dat sa ies dar mi-a apărut Richard in cale.

-Ai aflat deci..

-Da-te!!

-Makiro sti ca nu pot.I-am promis!

-Si eu îți promit ca nu o sa-l mai vezi pe varul meu niciodată!!

-Ești nedrept!Asta e pentru binele tău!

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum