-Vad ca nu va mai place cartea mea..daca vreti ma pot opri..Cred ca am sa renunt.
Enjoy the story-
Dan pov.
M.am ferit ,iar glotul a lovit lustra si a cazut.
-Ai vrut sa ma impusti!?
-Dan aveai pistolul indreptat spre mine!
-Fara gloante desteptule!!Iesi..doar...pleaca..
*Trr*
-Da?
-D-dan stiu ca te deranjez si astea.Stiu cat de tarziu este dar Rick nu.mi raspunde la telefon si mi.e frica.
-Calmeaza.te Maki...ce sa intamplat?
-R-ryu e la apartament ,iar eu sunt acasa...si...siin fata casei mele e o duba neagra,iar Ryu zice ca si pe el la urmarit una cand a iesit la magazin.Imi e foarte frca Dante stiu ca nu mai vrei sa mai auzi de mine dar te rog poti sa vi la mine.n noaptea asta?
-S-sigur.
Am inchis telefonul.Eu m.am dus la Makiro ,iar Richard a plecat spre Ryu.Am intrat pe usa din spate ,apoi am mers direct in camea lui Mak.
Makiro pov.
Usa sa deschi ,iar Dante a sarit pe mine, ma sarutat si a inceput sa planga .
-Te iubesc!
-Si eu!
A inceput sa se dezbrace ca mai apoi sa ma dezbrac si eu.
-Mak ce faci?
-Pot sa...Te rog!
-Of...fie!
E destul de speriat pentru un barbat de 30 de ani care are tot ce vrea.Si mai e si mafiot..
-AAU AU!!AAU!!
-S-scuze..daca vrei ies..
Am dat usor inapoi.
-Nu nu...o sa doara si mai tare doar continua..
Am inceput sa ma misc incet in el ,acesta plangand si strangand cearceaful foarte tare.
-AH!!AU Makiro!!
-S-scuze..
-AHH!!Au...ah..
**********
Dupa vro 10 minute Dante nu sa mai vaitat de durere cred ca sa obinuit.
-AH!!!
Gemetele noastre se auzeau in toata camera,iar o admosfera foarte sufocanta se lasa.O doamne!!Nu pot sa cred ca eu il...pe Dante...adica...eu sunt seme de data asta?Nu se poate!
-AAHH!!
T-tocmai mi.am dat drumul in el pentru prima data!Am iesit apoi foarte incet si m.am asezat langa el
-A...eu..
-Nu.ti fa griji Makiro...asta e nimic in comparatie cu ce ti.am facut eu tie..
L.am luat strans in brate si l.am sarutat...
-Mi.se pare mine sau a fost iar sex de impacare?O facem cam des nu?
-Cam asa doar ca de data asta a durut ca dracu!!!
-Haha...
Am adormit in bratele sale.E ciudat cum desi ma cert cu el cam 24 din 24 cumva...ceva sau cineva reuseste sa ne aduca inapoi impreuna.Nu.i ciudat?
-Cred ca am sa ma opresc din scris si sterg cartea.So...da...cred ca asta e un adio..asa ca...pa cookies-
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*