Vineri 25 noiembrie
Il tineam de maini si parca nu mai vreau sa.i dau drumul.Inelele noastre stralucesc datorita razelor soarelui care bat prin geamurile imense ale biserii...
-Deci?
-Of...da...bine!
-Yes!!
Ce am acceptat?Sa fim..oarecum din nou impreuna..sotia s-a se lupta parte.n parte cu familia sa poata divorta si sa se intoarca la iubitul sau....e trist da vezi oamenii care nu se iubesc obligati sa o faca.De ce suntem in biserica?...un prieten de.a lui Dan se casatoreste maine si la rugat sa vina sa o vada.
-Am deasemenea o surpriza pentru tine maine.
-Acum sunt curios...Ce surpriza?
-Maine puiul meu maine..
-Ashi!!!Barbatul asta!!
-Te iubesc Maki!
-Si eu!!
Ma tras intr.un sarut de care nu am mai avut parte de ceva vreme.De ce nu suntem la scoala si munca?Pai...marea majoritate a profesorilor sunt plecati din oras la nu stiu ce chestie la care Dan nu "poate "sa mearga.Usa foarte mare a bisericii se deschide ,iar cineva intra.M.am indepartat imediat de Dante.
-*tuseste*
-Haha...Stati linistiti de cand il stiu eu pe Dante i.au placut lucrurile mai....speciale..
Un barbat cu par negru dat cu gel,intr.o pereche de blugi negrii rupti in ghenunchi si o camasa albastra inchis cu o cravata neagra vine si se urca pe mica "scena" din fata alarului.Ce ochi superbi are...sunt caprui cu verde.
-Eu sunt Zane.Deci tu esti marea iubire de care mi.a povestit prietenul meu atatea?
-Aaa "marea lubire"?
M.am inrosit instant.O doamne credeam ca am depasit capitolul asta!!
-E-eu..eu sunt Makiro...
-Uuu..avem accent!Esti jumate jumate?Adica japonez-american ma refer.
-Huh?D-da...
-Hm.sweet....acum..ia spuneti.mi voi mie amorezilor...
Sa asezat intre noi si ne.a luat de gat.
-Va place locul?
-E tare bro...pe gustul nostru.
-Makiro?
-Este unic..are o frumusete pe care nu toate bisericile o au.Sentimentul de fericire si iubire pe care.l ai cand intri aici este unic.Te...hipnotizeaza...
-Aaa...
Dante are fata aia de "iar a iesit filozoful din el"
-Huh?
-S-scuze...ma luat valul..iarta.ma..
-Ii ok..poate mai invata si Dante cea de la tine si asa de prost de pute.
-Haha ce sa spun...
***********
-Esti imposibil!!
-Tot eu?Atunci de ce mai stai cu mine daca.s imposibil!?
Am intrat in casa fix cand Ryu si Rick se certau.
-Hoo...ce se petrece?
-Varul tau minunat crede ca nu am ce cauta intr.un spital de psihiatrie.
-Nu am zis asta.Am zis doar ca nu mi.ar placea sa fi acolo..nu te potrivesti peisajului.
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*