"Desi ne certam... imi place de noi"

665 68 25
                                    

~La multi ani mie!!!!{Am fost prima care mi.am dat cu la multi ani } multu mami si tati..Fara alte complicatii.Lectura  placuta...sper!~

12 august

-Si..vrei sa.l sun eu sa vorbesc cu el?

Imi zice Rick oarecum trist.Mai trist ca mine nu cred ca e..dar totusi.

-Poti?

-Pentru tine Mak?Orice!

-Te iubesc Richard Black!!Si..apropo Ryu ce face?

-Aaa...baby ce faci?

*Incerc sa desfac borcanul cu jeleuri!!AA!!*

-A cazut de pe masa.

-Haha..vacanta placuta dar cand veniti?

-Aaa...doua zile cel mult!

-Abia astept mi.e tare dor de voi!!

-Si noua!

Inchid telefonul ,ma schimb si plec pe jos spre casa lui Dan.Cate amintiri..De ce nu ma iarta nu stiu...eu mereu il iert si el..in fine o sa.i mai cer scuze inca o data.

*Cioc cioc*

-E deschis.

Intru si.l vad pe covor cu Flufy si Ema pe langa el.

-H-hei!!

-Tati!!

Ema sare in bratele mele .O sarut pe frunte si o trimit la joaca.

-C-ce faci?Putem vorbi..sus?

-Puiut...eu ma duc putin sus cu tati da?

-Da Dan!

Mergem in camera sa.

-Ce?

-Nu te rasti la mine ca eu nu ma rastesc la tine!

-Ce vrei Makiro?

-S-scuze..dar sti..

-Ce?...nu exista scuze pentru ce ai facut!IESI!!

-DE CE DRACU NU MA IERTI ODATA!!Sti doar ca mi.as da si viata pentru tine!!

-TOCMAI ASTA E!

In ochi iau aparut lacrimi cand a inceput sa tipe.

-NU VREAU SA MORI DIN CAUZA UNUI VIOLATOR,NENOROCIT CA MINE CARE TI.A DISTRUS VIATA,FAMILIA SI TOT!!!Nici nu mai inteleg de ce te ti de mine!De ce ma iubesti!!De ce!?PUR SI SIMPLU NU INTELEG DE CE UN BAIAT ASA DE DRAGUT,VESEL SI CALD IUBESTE UN IDIOT FARA INIMA CARE IA OMORAT FAMILIA!!EU..

Nu l.am lasat sa.si termine vorba si l.am sarutat...Plange..ce puteam sa fac?Ma trage in pat peste el.

-Pot..

-Eu sunt seme in povestea asta.

Se resuceste ca sa ajunga el sus si isi da camasa jos.Nu ma satur de abdomenul sau!!

-De ce porti camasa apropo?

-Am fost pana la colegiu la tine..

-Inca esti proful meu?

-Yep!

-Ma..

-Nu mai vorbii!

Ma dezbraca si incepe sa ma sarute pe gat...Ajunge jos si ma lasa fara boxeri.

-S-stai..D-dan...E-e-ema e AHHH!!!

-Am zis sa nu mai vorbesti.

A inceput sa faca miscari de du-te-vino in mine.E sex de impacare cumva?Am impresia ca de la o vreme el se cearta cu mine doar ca sa faca sex.Am facut destul in vacanta omule stop!

-AH!!Doare..

-S-scuze...

Cred ca a uitat...A inceput sa se miste putin mai incet ca apoi din ce in ce mai repede...

*****

Deja au trecut 20 de minute si nu ma satur de el.

-AH!!!

Si ne.am dat drumul..Sa asejat langa mine nu inainte de a.si pune camasa pe el.

si pune camasa pe el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Aaaa...

-Iarta.ma Maki...ca...sti..

-Tu iarta.ma de data asta eu am gresit.

-Nu stiu cum reusesti sa ma iubesti...

-Eu sunt genul pe care.l poti injunghia si nu se supara daca pe tine te face fericit....dar daca cineva drag mie...Tu,Rick,Ryu,Ema,Ozi,Hiro,Nio,Gori,End,matusa...daca ei patesc ceva...pot dezlantuii iadul pe pamant...

-"Fa.mi mie ce vrei dar nu.mi atinge familia...e tot ce am"

-Exact...e citatul tau preferat?

-Cam asa am trait eu..pana m.am indragostit de tine...iar aceasta vorba s-a schimbat in "Fa.mi mie orice vrei...ma poti si omori...dar nu.l atinge pe el...este totul pentru mine!"

Mi.au dat lacrimile.Cum poate cineva atat de rau...de nemilos si de egoist sa fie totodata si atat de dulce...tandru si afectuos?

-Sti...desi ne certam...imi place de noi...

-Si mie Makiro..si mie..

Mi.am bagat capul in pieptul sau adorbind cu zambetul pe buze.

~Sooo...asta a fost capitolul..iar nu.i cine stie ce dar TWD si Assassination Classroom nu ma lasa sa scriu mai mult!!😭 A da si lipsa de imaginatie..but...pe viitor am mai multe idei de capitole..sorry pentru bazaconiile scrize cookies...Ming out~

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum