Miercuri 27 iulie
Pana la urma tot m.am intors in oras fara sa.i zic lui Dante.Sunt aici de luni..am venit de fapt pentru un concurs la care ma inscris directorul cu desenele mele cu Dante si nu numai.Primele doua etape au avut loc mai de mult acum este doar a treia etapa si premiera...am locul I...sunt acasa la mine.Nu la apartament,nu la casa lui Dante...sunt in cartierul meu.Acum sunt cu vechii mei prieteni din copilarie la mine mancam niste pizza.
-Nu e asa!!!Era ceva de genul 'Roxa nu vezi ca Loid nu te place de ce mai insisti?" "Nu ma place.....asta nu inseamna ca nu poate incerca'
-Eram acolo am zis ca mor..era sa ofensata...
Suntem 5 idioti fara cusur.Eu,Loid,Nix,Tashio si Chio...l.am invitat si pe Takuya dar nu a putut sa vina..
-Ma fratilor acum serios avem toti gagici?
Intraba Nix.Loid,Tashi si Chio raspund cu "Da" evident...
-Kikiro?
-Aaa..eu...d-da am...dar e baiat...
-Oooo...de bucuram pentru tine!!
Zice Chio surprins..Bine ca n.am prieteni homofobi atunci chiar era o problema
-Da sa nu.ti fie rusine cu tine esti!
Poate ca Nix are dreptate...dupa asta ma voi intoarce in Spania si il voi prezenta prietenilor mei pe Dante
-Cum il cheama?
-D-dante..
-Ooo..sa va tina!
Toti sunt asa de fericiti pentru mine..nu a fost asa de greu sa le zic pana la urma
-Ah... trebuie sa plec la colegiu am ceremonia.
-Ne vedem acolo strangem noi aici.
-Ok!!Tashi vezi ca.ti iau masina.
-Bine Kiki.
Mi.am luat telefonul si cheile de la BMW negru al lui Tashi si am plecat.Cand ajung la colegiu il vad pe Takuya.
-Iubii!!
-Iubii!!
Il iau strans in brate.Imi e ca un frate pe care nu.l mai am...
-Hei copii.
Intorc capul si.l vad pe Dan intr.o camasa neagra,blugi negri si parul facut...se tine de mana cu...
-Iris?
Ea la randul ei intr.o rochie pe sani rosie mulata pana dupa fund cu parul bucle si ruj la fel de rosu ca si rochia...tocuri negre cred ca de 20 de cm.
-Ce cautati aici?
-Directorul ma invitat...in registrul licelui tau scrie ca sunt unchiul ...deci iata.ne..
-Si ea?
-Este iubita mea...viitoarea doamna de altfel...
-V-va casatoriti?
-In 10 saptamani!!
Mi.a aratat mana pe care se alfa un inel cu un diamant imens..
-Nu e superb?
Mi.am strans mainile intre ele...Mie nu mi.a dat niciodata un inel...si pe ea o cere de sotie??
-B-b-ba da e...frumos..
-Casa de piatra..
-D-da..casa...casa de piatra Dante spre sa fi fericit.
-Ne vedem in sala...
Au plecat tinandu.se strans de mana..
-Dan...
Am vrut sa merg dupa el dar Takuya ma oprit.
-Meriti ceva mai bun...lasa.l sa plece...
Dupa mai bine de jumatate de ora am intrat si noi in sala...Ii vad in spate cum rad si sunt fericiti..oare unde pleaca dupa asta?Erau imbracati destul de dichisit...
-Premiul III Yona Feky....
Dupa ce ia dat premiul directorul a inmanat premiul II tot unei fete.
-Si premiul I cel de care sunt foarte mandru Makiro Sakeraki.Cu portretele sale si desenele sale extraordinare a ajuns la inimile tuturor
Am urcat pe scena iar directorul mi.a înmânat premiul I si diploma..
-Cateva cuvinte?
Cand sa merg la microfon sa zic ceva Dante sa sarutat cu Iris...
-M-m-ma scuzati..
Am plecat rapid din sala..nu pot sa cred!!
Takuya pov.
M.am ridicat de pe scaun si am mers la Dante.
-Nu iti e pic de rusine?Nu merti un baiat ca Makiro!!El te iubeste cu toata fiinta lui si tu iti bati joc de el...asta nu va ramane asa..
Am plecat dupa Mak care era de negasit ,iar la telefon nu raspundea..
Mak pov.
Am inceput sa plang pe acoperisul colegiului cand usa sa deschis si Dan a intrat.
-Ce dracu mai vrei de la viata mea?
-Makiro...nu mi.ai dat sansa sa.ti explic..ai plecat fara sa.mi zici ceva...Iris ma ajutat sa trec peste..
-Si ce vroiai sa.ti zic?Ca am castigat un premiu pe portretele tale?
-Ale mele?
-Da!Acum dispari!!
-Esti furios ca nu ti.am dat si tie un inel?Iti dau daca vrei!
-NU!Nu vreau!!O faci din mila nu din iubire!!De ce esti cu ea?
-Pentru tine...vreau sa fi fericit...nu ma prezinti prietenilor,rudelor si nimanui..parca nu iti mai era rusine ca esti gay...o fac...pentru reputatia ta...
-Reputatie?Care reputatie?
Am plecat de acolo si m.am oprit la usa..
-Tine bine minte Dante Makito...a fost ultima data cand ti.am mai permis sa te joci cu inima mea...nu va mai exista o data viitoare..daca te mai vad o sa te impusc cu mana mea!
Zic cu dispret si ura...vreau doar sa....sa sufere si el o data cat am suferit eu!! M.am facut disparut...Ce reputatie?Nu.mi pasa de reputatie...eu il vroiam doar pe el.Dar se pare ca...e imposibil...
-Va rog sa.mi scuzati greselile si daca cumva vedeti in loc de Iris Lisa imi pare rau-
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*