"Dispari din ochii mei!!"

709 71 12
                                    

Joi 11 august

21:59

Am ajuns acasa pe la 4 dimineata ieri.Oh...sincer as mai fi stat luni cu Dan in Londra.Nu e o destinatie tocmai wow dar dupa am fost in Turcia la mare...De ieri Dan e foarte trist..nu imi prea vorbeste...

-De ce esti trist?

-Makiro daca citesc o scrisoare nu inseamna ca sunt trist.

-Atunci de ce ai lacrimi in ochi?Ce.mi ascunzi?

-NIMIC!!

M.am dat putin in spate cand a tipat..

-O-ok..eu..merg sa fac niste ceai.

Ma ridic dar ma prinde de mana si ma trage in bratele sale.

-Iarta.ma e doar ca...

-Huh?

-Du-te...si fa ceaiul si adumi si mie te rog.

-Ok.

Il sarut pe nas si plec.Imi ascunde ceva...ce citea?

Dan pov.

"Ne pare rau sa va informam dar banii de care dispuneti din testamenul bunicului vostru au fost furati...vom face tot ce ne sta in putinta sa aflam cine  a facut.o si sa va inapoiem suma de bani.O zi buna si ne cerem scuze.

-Directorul bancii Polik "

Sunt falit...sunt...sarac?Sunt sarac?Nu se poate asa ceva!!Am nevoie de bani.Nu pot face nimic fara ei...doamne nu..

-Ce ma fac eu acum?

Las scrisoarea pe masa si dau un telefon.Ies in curte ca sa vorbesc linistit.

Mak pov.

Intru in sufragerie cu cestile de ceai in maini si vad ca Dan a lasat scrisoarea aici.

-Bla bla bla...bani...bla bla bla furati...stai ce!?Furati!?

De-asta plagea?Ca a pierdut cativa banuti?

Ma uit pe spate sa vad daca mai scrie ceva...

-14,5 miliarde de euro bani gheata?Ce dracu bunicasu' a fost Dumnezeu?

Cum poate cineva sa fure atatia bani..de unde ii are si bunicasu?El avea 14,5 miliarde de euro iar eu ma bucur daca gasesc un leu pe jos...

-Ce nai...

Dan intra in camera si imi ia scrisoarea din mana.

-Ce faceai cu aia?

-S-scuze..

-Makiro  nu.ti mai baga nasul peste tot!

-Inteleg ca esti falit dar asta nu e un motiv sa te porti ca un bou !!

Ies din sufragerie si merg la mine.n camera.Ce ma enerveaza!Ce.i....Vad pe pat un pachet.Face misto de mine?Stie ca nu pot rezista tentatiei de am.i baga nasul.Deschid si vad o gramada de poze cu mine si Dan facand sex...sunt capruti de ecran de la youtube...fuck..

"Vrei banutii inapoi?...Vin.o pe strada Shijio la 22:21.Dupa ce vei face sex de 5 ori cu cineva evident filmati punem toata suma la loc...intacti.'

-Ce?C..e?CE??

Inchid repede pachetul si il arunc sub pat.Daca nu merg Dan o sa fie deprimat si trist...daca merg iar sunt cobaiul unuia dar Dan isi primeste banii inapoi.Ryu...Rick de ce sunteti in vacanta!!!

*Cioc cioc*

-Da?

Ii deschid usa.

-Imi pare rau de ce am zis.

-Nu.i nimic...Eu am putina treaba..Stai aici da?

-Fie..unde mergi?

-Aaa..sa nu te uit pe youtube.

Imi iau rucsacul si plec.

***********

-E 22:21 fix ce dracu?

-Ce urat vorbesti floricel...

Ma intorc si vad un tip roscat cu freza facuta,in negru si cu mana in buzunar.De "papusel,iubitel,puiut,dulceata" am mai auzit dar floricel?Zici ca.i nume de familie..Eu sunt Makiro Floricel...la ce dracu.mi sta mintea?

-Banii?

-Sunt la loc...acum haide.

Dan pov.

-'Nu te uita pe youtube?"

Ma asez pe marginea patului dar lovesc ceva cu piciorul.Ma uit sub pat si gasesc o cutie.

-Huh?

Vad un bilet si incep sa.l citesc...

-ASTA E NEBUN!!?DACA NU.L OMORA AIA IL OMOR EU!!

Imi las ochelarii pe pat imi iau cheile de la masina si plec.Ce dracu e in capul lui!?

Mak pov.

Nici nu am apucat sa plecam de acolo ca am auzit o masina si un foc de arma

-Ce...Dan?

-Makiro Sakeraki ai intrat in mare belea cu mine !!TRECI IN MASINA!

-Dar banii tai...

-MA DOARE.N CUR DE EI!!CUM SA TE GANDESTI CA EU CHIAR AS PUNE BANII INAINTEA TA??Sa te vinzi in halul asta...TRECI!!

-Ma tem ca..

*pooc*

La impuscat in cap.

-Taci ma si tu in mortii ma.ti!!'

Vine spre mine si.mi da o palma

-Asta ca sa nu zici ca nu ti.am zis de beleaua in care ai intrat!

Ma ia brutal de mana si ma arunca practic in masina.


***************

-Vorbeste cu mine...

-Dispari.

-Iarta.ma...

-Ti.as fi iertat orice!!Inselat,certat,batut desi nu prea poti,treadare,minciuna,orice!!!ABSOLUT ORICE!!Dar sa te pui pe tine in pericol pentru mine!?NU o sa te iert pentru asta!Sti cum m.as fi simtit daca ai fi facut asta?Nu as mai fi putut da ochii cu tine ani!!ANI!!Dispari...

-Dan jur ca te ascult de acum in colo.Si eu ti.am iertat multe.Iarta.ma si tu!!

-PENTRU ASA CEVA NU POT!!Sa te vinzi pentru mine?Cine dracu sunt eu?Ma lasa.i dracu falit ca.mi trecea mie!Lasa.ma!Du.te spala.te,ia.o pe Ema de la venina fa ceva dar dispari sa nu te vad!!

-Dan..

-Dispari din ochii mei!!

A plecat furios din sufragerie lasandu.ma pe covor,in genunchi plangand...Pentru prima oara in viata...Dan e cu adevarat suparat pe mine...

~E scurt?Stiu..E oribil?Stiu...Iertati.ma cookies nu am imaginatie si e scris in graba si e oribil si vroiam neeaparat sa scriu ceva doar intre ei doi dar a iesit un rahat dar in fine scuze.~

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum