Nimanui...nu.i pasa

548 61 14
                                    

/Cookies capitolul asta este inspirat din viata mea*chill nu era sa mor dar chiar vroiam sa ma arunc...ce pot spune am niste prieteni enervanti care nu ma lasa sa mor*..sper sa va placa/Si scuzati.mi posibilele greseli.

-Lectura placuta-

Ryu pov.

S.au intamplat destul de multe in ultimul timp.Dan sa mutat cu sotia sa ,Makiro e mai concentrat pe scoala si pe job.ul sau decat sa isi faca o relatie.Intre el si Dante nu se mai petrece nimic...o relatie strict profesionala cica...dar Dante inca mai doarme cu Mak in pat si sta cu el in week.end.uri...iar Rick e ok...se concentreaza pe scoala..Si vad ca.i pasionat de psihologie...poate va devenii doctor intr.un spital..doar mie psihologii din scoli mi.se par ciufuti?Cred ei ca le stiu pe toate!!...eu?Ce fac eu!?...Aaaa...pe mine nu ma intreaba lumea ce fac sau cum ma simt sau daca sunt bine.Ei considera ca daca zambesc totul este ok..ha acum am realizat ce usor poti pacalii lumea...Acum sunt la scoala in clasa la etajul doi stau pe geam...

-Baaa!!!Ryu se sinucide!!

-N-nu o...

-ARUNCA.TE!!!

-SA MORI!!

-Ia lasati.l ba in pace!Futu.va.r destinul...nu.i baga in seama is prosti...

-M-mersi Shia..

Am continuat sa ma uit pe geam in curtea scolii...e asa liniste..parca te ia somnul..

-BAAA!!TEST LA MATE BA LA GEOMETRIE DIN DEFINITII!!!

M.am dat jos sa.mi repet si observ ca nu am caietul la mine.La dracu!!!Ii dau mesaj lui iubii sa vina sa mi.l dea...mate avem dupa deabea doua ore mai am timp...Ma asez la loc  cu fata spre colegi si ma uit prin clasa...

-Ce simplu ar fi sa imi dau drumul la maini..

Eram pierdut prin gandurile mele cand deodata cineva a venit si ma impins...

-AAA!!!

-RYU!!

Am inchis ochii dar am realizat ca ma prinsese cineva de mana cand era sa ma duc pe spate..

-Rick!?

Ma tras inapoi si ma luat in brate.

-Esti un prost!!Puteai sa mori...

-S-sti...un studiu arata ca nu poti murii daca te arunci de la etajul 2  doar poti paraliza sau rupe ceva.

-Taci acolo prostutule!!De ce te.ai urcat acolo?

-Eu..

Mi.am ridicat mana sa.mi dau parul de pe ochi ,iar Rick ma prins de incheietura mainii.

-Ryu tu...te...te tai?

-N-nu...sunt de la catel..

-Ryu ma minti...de fata cu colegii tai..

-Rick nu face scandal..

-De ce faci asta?Esti in depresie!?Iei si..

-Da...de mai bine de 3 luni...dar ia pasat cuiva?SI APOI VA MAI INTREBATI DE CE VREAU SA MOR!!

Am inceput sa plang si am fugit in baie.

-Iubire...deschide..hai ca vin paznicii si ma dau afara ca te agresez...

A fortat usa si a intrat in baie unde e wc.ul... ca mai apoi sa ma sarute si sa ma stranga la pieptul sau.

-Te iubesc prostutule!

-Si eu te iubesc!

-De ce te tai?De ce iei antidepresive?

Eu am zis ca psihologii din scoli is ciufuti...

-Psihologul mi.a zis..

-Din scoala?Ai doar 15 ani si...

-Stiu sa trag cu arma,nu mai sunt virgin,sunt gay,nu mai am tata,iubitul meu poate sa.mi fie frate si mai e si mafiot! Deci da...cel mai rau e ca iau antidepresive la 15 ani in loc sa fumez ca un baiat normal...

-Off...

Ma mai sarutat de vro cateva ori apoi am iesit si am dat nas in nas cu dirigul meu la usa..

-Dvs sunteti...?

-Var...

-Ca Makiro Sakeraki?

-Da..Eu sunt Richard B...Black..var de.a 3.a...ma scuzati daca am cauzat probleme.

-Aaa nu doar nu stiam cine e cu Ryushim in baie...

-"Ryushim"?

-Eu prefer sa folosesc tot numele..

-Ryu eu o sa plec...vin sa te iau diseara.

-Ok...

-Buna ziua.

-La revedere..

Ma ciufulit si a plecat...sa vezi ce caterinca o sa fie acum ca imi stie tot prenumele...

-De ce ai incercat sa te arunci pe fereastra?

-Eu...

-Iti voi instiinta familia si pe domn director...sunt foarte dezamagit de tine...liber.

Am luat.o la fuga in clasa unde toti parca au uitat de ce se tocmai intamplase.

-Zi Ryu?De ce ii pasa dirigintelui de ce vroiai sa mori?

-Nu.i pasa...nimanui...nu.i pasa..


Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum