/Eu sunt Maria si vreau sa va multumesc pentru fiecare comentariu scris si pentru fiecare capitol citit.Ne vedem data vitoare...fara alte adaugari.Lectura placuta si bucurati-va de ultimul capitol din Pe veci impreuna/27 august
-Auci!Mai usor.
-Scuze Makiro ai parul extrem de încurcat,ar trebuii sa mai tunzi si tu din el.Zici ca e un cuib de păsări in capul tau.
-Auci!Rebeka!
-Hahaha!Scuze.
Soția fratelui lui Dante Nosuke se amuza de durerea mea.Astazi este o zi specială.Astazi fac un jurământ de iubire eterna pentru omul care a fost un blestem si totodata si o minune in viata mea.Alaturi de noi sunt frății lui Dante alături de iubitele si șotiile lor,Sara sora lui alaturi de Dominik iubitul sau,Hoinarii de care îmi era un dor imens si desigur Rick, Ryu, Saiki si Takuya.Desi relația dintre mine si Saiki sa răcit radical ar fi fost urat din partea mea sa nu îl Invit pana la urma suntem prieteni...nu?
-Cioc cioc!
-Hei Kami,intra!
-Waaweee Maks arati foarte bine!Hai ma Rebe ca te pricepi.
Kami este iubita lui Felix, viitoarea logodnica.Povestea lor este incredibil de amuzanta,pe scurt au fost obligați sa lucreze impreuna la un restaurant ,iar la final numai unul era angajat.La început lucrurile mergeau îngrozitor erau neatenți,se murdăreau,se împiedicau, dar nu si-au pierdut niciodată zâmbetul.In final șeful a ales-o pe ea ca angajata a sa obligându-l pe Felix sa plece.La câteva zile Kami l-a căutat din nou si la invitat la o cafea...iar in mai putin de doua luni Felix i-a cerut sa fie iubita lui. Astia doi se super completează.
-Tati tati!! Yun nu vrea sa se joace dea prințesele cu mine si Ani!!
Spune Ema intrând in camera.
-Va puteti juca ca niște prințese războinice sigur va vrea.Fugi!
-Yuuun!!Poti sa fi războinic dacă vrei!
Spune Ema ieșind rapid din camera.
-Cum ai devenit asa de bun la a fi părinte?
-Nu am făcut nimic.Ii dau sfaturile pe care le-aș fi primit si eu de la părinții mei.
Rebeka îmi zâmbește si ridica de pe pat costumul alb pe care trebuie eu sa îl port.Odata îmbrăcat in costum ma intorc spre oglinda imensa prinsă de perete.
-Ești perfect!
-Arati super bine Maks.
-Cioc cioc ce face mire..
End ramane socat.Chiar arat asa de diferit?
-Sunt asa de urat incat te-am lasat fara cuvinte?
-Nu..nu e asta...arati uimitor.Doamne Mak esti incredibil.
-Multumesc!
**********************************
Ajunsi la etajul 67 din cladirea lui Dante emotiile au inceput sa ma cuprinda.Aceasta este cladirea sa preferata deoarece este si restaurant si bar si club si hotel.Iar de la etajul 65 la 66 se afla duplexul prefarat al lui Dan,iar la ultmul etaj 67 se afla sala de festivitati care are un minunat balcon ,o priveliste care iti taie rasuflarea si un extraordinar tavan de sticla.
-Esti pregatit verisoare?
-Da?..Nu?...Doamne Ryu simt ca o sa explodez.Toti sunt acolo...Dante ma asteapta,iar eu stau aici si mor de emotii.
-E normal sa ai emotii, dar tine minte ca totul o sa fie bine.Eu cred in tine!Asta mi-ai spus cand am aflat ca voi ramane cu mana paralizata.
L-am luat pe Ryu de brat.
CITEȘTI
Pe veci impreuna III ~BL~
Romance•VOLUMUL 3• "Ai spus ca sunt al tau...Ai mintit? Normal ca nu.Tu ai zis ca rămâi al meu,insa vreau sa stiu dacă te-ai tinut de cuvânt. Evident!Insa acum ce facem...ramanem... Pe veci impreuna" *CARTE FINALIZATA*