"Doar...imbratiseaza.ma!"

570 69 6
                                    

Am urlat atat de tare atunci cand am sarit de la fereastra pe iarba si m.am oprit intr.o piatra gigantica.Am inceput sa tusesc sange fara oprire.E mai mult ca de obicei...

-Nu imi suport viata!!

M.am ridicat de jos si m.am cautat de telefonul..ce surpriza?E spart!

-Haide te rog te rog mergi!

-A-alo?

-D-dan!!Ajut...or...

-MAKIRO!!!

Am scapat telefonul pe jos totul devenind negru.Ce dracu s.a intamplat?

******

M.am trezit inconjurat de asistente,o doamna  doctor,Ryu,Rick si Dan.Ryu plange iar Rick incearca sa se abtina si sa fie tare pentru el ..si Dan ma tine de mana si plange .

-O  bun...

Zice doctora invitandu.i pe restul sa paraseasca camera.

-O sa va zic pe direct aveti..

-Hemoptizie?Stiu..De la tuberculoza pulmonara.

-Si de ce ma rog nu ati venit la medic?

-Deoarece...daca se..agraveaza..

-Da poate duce la operatie dar nu e un motiv!Familia dvs stie?

-Nu!Si va rog sa nu le spuneti...d-dupa operatie ar trebuii sa ma fac bine nu?

-In mod normal da.Dar cauza ca nu ati inceput tratamentul s-a agravat!!Doamne tineri astia!

Am inceput sa tusesc iar cu sange.De ce e mai mult ca de obicei?

-Nu aveti doar hemoptizie..aveti hemoptizie masiva.Va trebuii sa va operam pentru a opri sangerarea ,iar apoi sa URMATI AFURISITUL ALA DE TRATAMENT CLAR!?

-D-d-da..dar nu le spuneti prietenilor mei va rog!

Ryu,Rick si Dan intra in salon.

-Am auzit deja.

Zice Dante cu mainile incrucisate.

-Dante,Ryu imi pare rau..

-Si Rick stia?Si mie nu mi,ai zis?MIE!Iubitului tau nu mi.ai zis?

-Stiam cum o sa reactionezi...iarta.ma..

-Sti ce...uita vorbim alta data despre mintit si ascunsul adevarului.

-Sunt varul tau Maki...credeam ca ai mai multa incredere in mine..

-Am!

-Si de ce nu mi.ai zis?

-Ryu ,Dan incetati!Lasa.ti.l in pace crede.ti ca lui i.ar fi fost usor sa va zica?Eu am aflat nu mi.a zis el!Pentru ca sunt un nebun care urmareste oamenii am aflat..nu ca a venit el la mine "Auzi Rick eu de la tuberculoza pulmonara am ajuns sa am hemoptizie!"Terminati.va...

-Va programez pentru operatie....maine la 16.Oricum nu plecati din spital timp de 6 saptamani..ca sa ma asigur eu ca te ti de tratament.Da Makiro?

-Da doamna...

Doctorita iese din camera si ma lasa sa ascult criticile baietilor.

********

Peste doua ore lui Ryu i.se face somn asa ca Rick il duce acasa.O liniste apasatoare se lasa intre mine si Dante.

-Scuze.

-Nu...

-Nu ce?

-Nu face fata asta!De fiecare daca cand o faci ma inmoi si ma faci sa nu mai stiu de capul meu!Nu sunt suparat sunt dejamagit pentru ca ai zic ca vrei sa avem o relatie normala eu m.am tinut de cuvant oarecum dar am facut.o!Fara minciuni,fara certuri...dar nu acum tu faci o fata de catelus adorabil si ma faci sa vreau sa ma urc acum pe tine sa facem ceva prosti.

-Aaa..Dan chiar imi pare rau si nu incerc sa te inmoi.

-Sti ceva?Taci!Doar...imbratisaza.ma!

Ma ridic incet in fund si.l strang in brate lasand lacrimile sa curga.

-I-imi pare rau!

-Si mie..

~Hello cookies *scuze pentru posibilele greseli dar eh* ce faceti?Ma gandeam *da mai exista si astfel de momente * sa mai moara cineva.*Gen Richard sau Dan nu stiu* in fine daca va zic de cum e spoiler si nu e bine asa ca va intreb.Pot sa mai omor pe cineva?Mi.se pare asa fara actiune daca nu moare careva..in fine ne mai auzim si din nou *scuze pentru posibilele greseli mai ales la termenii medicali*~

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum