Sa te ia naiba...

753 74 9
                                    

~Acum cateva zile~

-Te.a ce?

-Nu fi surprins Dante si tu m.ai violat...

-Da dar eu nu sunt unchiul tau...Ryu stie?

-Nu..si nici nu va alfa...Nimeni nu va afla..doar eu ,el si Zeik stiam..Asta sa intamplat cu vor 5 zile inainte sa moara tata...si sa mai intamplat cu o luna inainte sa moara mama..super nu?

-Stiam eu ca e ceva cu el..Nu sta pe acasa..nici macar nu ne.am cunoscut..Si fratele tau ce a facut?

-L.am rugat sa nu faca nimic..si de atunci mi.a promis ca nu il va mai lasa sa se atinga de mine si desigur nu am mai tinut legatura...dar eh..Ryu si Hide sunt verii mei..Si matusa Sasha nu are nicio vina...O sa fie ok.

-Ma voi asigura eu de asta..promit..

Mi.a zambit intr.un fel ciudat.Hm poate doar imi imaginez.

Miercuri 20 iulie

15:53

-Băieți!Am găsit ceva...

Ne cheamă Rick din bucătărie.

-Pot să vin si eu tati?

-Sigur fluturas.

Mergem toți la Rick care e pe leptopul meu.

-Ai primit asta...

-Ceva legat de mine?

-Defapt Mak...si de tine si de Ryu.

-De mine?

-O doamne!!

Observ o poza cu unchiul meu cu picioarele si mainile rupte din os si cu taieturi si muscaturi peste tot.

-Tata!!

Ryu a inceput sa planga si la luat pe Rick in brate..

-Nu.mi place asta tati.

-Sitt..E ok Ema .

A potolit.o Dan pe Ema si a trimis.o sus.

-Cum sa intamplat asta?

-Cineva la omorat si la aruncat in raul Tago....acum vro...cateva zile..

-R-rick iubi te rog inchide leptopul.

-Hai sa ne plimbam pe afara cateva ore ok?

Au plecat.

-Dante Makito uite.te in ochii mei si jura.mi ca nu ai avut nicio legatura cu asta!!JURA.MI!!

-T-te.a ranit...nu..nu puteam...

nu puteam

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M.am uitat la el si am ramas nemiscat o secunda apoi am luat.o spre usa de la intrare cand sa pus in fata mea.

-Makiro...imi pare rau pentru toate lucrurile oribile pe care le.am facut tie si familiei tale..te.am violat,suparat,inselat,batut si cate si mai cate...si imi pare foarte foarte rau crede.ma platesc  crede.ma..nu o sa mi.o iert niciodata dar pentru asta..nu.mi voi cere scuze...te.a ranit...poate nu mai rau ca mine dar o ruda nu ar faca asta...nu.mi pare rau..pentru prima data in 30 de ani stiu...esti cel mai minunat om din viata mea Makiro...mi.ai dat un scop in viata sti bine asta!.Deci nu.mi pare rau...nu voi lasa pe nimeni sa.ti faca rau!ABSOLUT nimeni!!

Am inceput sa plang si observ si.l ochii sai lacrimi.

-Te iubesc Makiro!

-Sa te ia naiba Dante Makito!

Ma tras la el in brate intr.un sarut plin de iubire ca mai apoi sa mergem la mine in camera sus...De ce mereu iese cum vrea el?

-AH!!!

-Fara suparare dar esti foarte stramt.

-O mersi AH!!O iau ca pe AH!! Un compliment!!AHHH!!

Nici nu mi.am dat seama cand ne.am dat drumul el in mine eu pe pat..Il urasc credeti.ma...dar il si iubesc enorm...M.am cuibarit la pieptul sau.

-De cand nu am mai stat noi asa?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-De cand nu am mai stat noi asa?

-Am stat vrodata?

-Mda...ai dreptate..

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum