Capitol special de Paste

390 58 7
                                    


/Tin sa mentionez ca acest capitol nu este nextul la care va asteptati.Este special si nu modifica cu absolut nimic capitolul anterior.Va fi un capitol de cel mult 300 de cuvinte ^^/Enjoy

-Pune ouale alea acolo!!

-Nu, nu, nu.!!

-RICHARD NU MAI FUGI CU DROPUL MEU!!

-Dar e bun!!

-Nu poti sa-l mananci numai tu treci incoace!

Il prind de mana si-l fortez sa se aseze la masa.Suntem toti in spatele casei la masa de Paste.E minunat cum cinci oameni ma pot face asa de fericit.

-Noroc!!

-Hristos a inviat!

-Adevarat a inviat!

Am inceput sa rad si sa fac ca toate cele cand i-am spart oul lui Dan.

-Cine e cel mai tare??

-Iubitul meu!!

Ma saruta apasat si imi zambeste.

-Te iubesc mult!

-Si eu!

Au auzit poarta.

-Iro-ursuletule!!

-Mak?

-Kiro!!!

-Suntem cu totii in spate.

Strig eu la nebunii din fata casei.Hiro vine si la strange tare in brate.

-Mi-ai lipsit mult Iro-ursuletule.

-Si tu mie Hiro.

Ne asezam toti la masa si incepem sa mancam.

-End poti sa imi dai salata?

-Sigur!

Cand pun mana pe bolul cu salata ii ating din gresala mana lui End.

-Aaa...

-Da-mi voie.

Imi pune el in farfurie si o pune la loc.Ce se intampla?De ce se poarta asa de dragut cu mine.El e cel mai afectat dintre toti de ralatia ma cu Dante...off...ma omoara incet tristetea din ochii lui.As vrea sa nu mai sufere.

-Rick?

-Da mami suntem aici.

Doamna Black vine si se aseaza langa fiul sau.


*********************************************


Dan si Ozi au mai adus cinci pesti de pe gratar si au pus ciupercile.Muzica rasuna ,iar noi depanam amintiri pe care altii le-ar fi uitat.Aseara am fost sa luam lumina.Mi-am vizitat fratele si parintii.Am plans mult, dar Ryu ma ajutat sa imi revin la realitat.

-Makiro?Ma asculti?

-Poftim?D-da te ascult, iarta-ma Nio.

O liniste de cateva minute sa lasat intre toti care ramasesera la masa.Dar Dante si Ozi au adus si ciupercile si am inceput sa mancam.E minunat cum desi stam separati unii de altii, ne putem strange toti intr-un singur loc.Ma simt impacat daca stiu ca oamenii prezenti astazi aici vor ramane mereu langa mine.La inceput m-am temut...ca am sa ii pierd si pe ei.Dar acum stiu ca orice s-ar intampla...vor ramane mereu familia mea.


Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum