"Cum adica 'A disparut'!?"

551 66 20
                                    

Joi 25 August 

ora 15:32

Dante pov*

Doctora a zis ca.l opereaza a doua zi dar a avut un pacient si a operat.Acum Mak este in sala de operatie cu alt doctor..dubios...deja de o ora!Cat ii ia sa opreasca sangerarea!?

-Te mai fatai mult ca un tata care.si asteapta plodu'?Stai dracu' jos ca..ca.mi stai in cap!!

-Nu pot!

Ii zic eu lui Rick plimbandu.ma de colo colo rozandu.mi unghiile.

-Vrei si niste sos la unghiile alea?

-Huh?A..scuze dar daca..

-Nu!De fiecare data cand spui "daca' Dante Makito cineva are de suferit...Mak in general.

Dintr.o data sa auzit un sunet si vor 5 doctori au intrat in sala de operatie la Makiro.

-Ce nai...

**************

16:20

Doctorul dubios iese cu halatul si manusile pline de sange .

-Imi pare rau...a murit inainte sa pot face ceva..

M.am pragusit in ghenunchi...

-Gata cu gluma serios cum a decurs operatia?

-...

-Nu?Nimic?

-Dante termina...

-Nu poate fi mort intelege!!!NU POATE FI MORT!!

-Domnule va cer sa va calmati altfel chem paza!

-CHEAM.O SI PE REGINA ANA MI.SE RUPE!

Rick imi ia rucsacul si ma trage dupa el afara din spital.In dreptul scarilor imi da o palma si imi sterge lacrimile.

-Ce.ai ai inebunit?

-DACA RYU ERA IN SALA AIA AI FI ARS SPITALUL DIN TEMELII SI EU N.AM VOIE SA URLU PUTIN!?

Ma arunc in fund pe trepte  si scot pachetul de tigari si bricheta din rucsac si incep sa fumez.

-De cand?

-De cand ma stiu dar nu o fac in fata voastra

-Frate chill Makiro nu moare...Esti nebun baiatul ala se tine de viata mai rau ca strabunica mea serios..

-Nu ma ajuti..

-Da si ce dracu vrei ma sa iti fac o laba sa.ti treaca?Doamne iarta.ma ca ma faci si sa.n jur.

-C-cum o sa fie?

-Huh?

-Pe 12 septembrie...eu proful tau..tu elev la colegiu,Ryu liceean.. nu va ve.ti mai putea vedea...

-Crezi ca nu stiu?O sa.ti faca prieteni..prietene...poate si o iubita si o sa ma uite.Nu ma deranjeaza daca ma da la oparte daca e fericit pentru mine e tot ce conteaza...

-Nu lupti pentru iubirea ta?

-Ba da!Dar helau are 15 ani!In doi ani o sa se plictiseasca de un mosi ca mine si o sa...

-Mos?Ala.s eu care la 30 de ani nu.s casatorit tu ai deabea 24 crede.ma Ryu nu o sa renunte la tine.

-Hm.As vrea sti..sa merg sa.l iau cu masina de la liceu si sa.l sarut pe terenul de bascket sau la poarta scolii fara sa creada lume ca.l fortez!

-Relatie copil-adult si relatie elev-profesor/mafiot...

-Viata..

Am mai vorbit cu Richard o jumatete de ora pe treptele spitalului cand doctorul super dubios iese tot plin de sange si vine la noi.

-Avem o problema...

-Ce mai e boss?Iubitul meu e mort vrei invitatie la pomana?

-L-l-l.am dus la morga pentru a curata sala si cand am vrut sa merg cu asistentele sa il ducem in salon sa.l mai vedeti pentru ultima oara...a....

-A ce?

Ne.am ridicat de jos si am aruncat tigarea.

-Cadavrul a disparut!

M.am uitat la el foarte...confuz si speriat...

-Cum adica "A disparut"!?

Pe veci impreuna III ~BL~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum