"BMX aluljáró"

18.7K 546 20
                                    


[Faye]

Egy kicsit fújtam ezek után Kian-re, de rá nem nagyon tudok haragudni. Hát fiúból van Istenem, bár erre nem számítottam. És csodálkozom, hogy nem tűnt föl neki hogy szűz vagyok. Ki kellett szellőztetnem az agyam. De Kian nélkül.

- Hallod, eltudnál menni az öcsémért az oviba? Nekem el kell mennem Bmx-ezni, mert egy kicsit feszült vagyok – kértem meg Kian, mert néha ő megy a tesómért, ha én nem érek rá.

- Minek neked most Bmx-ezned? – furcsállotta a dolgot. – Egyedül menjek el már megint?

- Igen légyszi, csak ki kell szellőztetnem a fejem – forgattam kínosan a szemem.

Ez a mai nap a kínos pillanatok tömkelegét halmozza fel. Nem tudom, még mit rejt a mai nap, de nem sok jót sejtek.

- Jó, de ötre legyél itthon! Tovább nem vállalok babycsőszködést! – bökött felém Kian a mutató ujjával.

- Oké, oké vettem az adást! – raktam a fejem mellé a kezem és el is indultam az aluljáróhoz.

Volt egy bandám, vagyis egy bandába tartoztam, ami egy bmx-es csapat tulajdonképpen. Nem sokat jártam oda, az tuti, ha lementem mindig voltak legalább öten. Ott egyszerűen mindig vannak.

Ezért is szeretek oda menni, meg mert én vagyok az egyetlen lány.

Igen és olyan fiús lány vagyok. (majdnem mindenben)

***

Szia Stolen! – mondta Connor az egyik haverom az aluljáróból.

Szia – intettem. – Rég láttalak, mi a helyzet haver? – kérdeztem egy pacsizás után.

Nálunk ilyen spécire kifejlesztett bmx-es pacsi van. Csak a banda tagjai használhatják körünkben ezt a „kétfogást"

- Szia Brooke! – mondta Shawn a másik haverom, vele is pacsiztam. – Mizu van kislány?

- Velem semmi sincs, élem a szar életem. És veletek? – kérdeztem vissza. – Mendes meg van még a csajod? – kérdeztem Shawn-t.

- Igen, bár eléggé kétes a helyzet – húzta szét a száját.

- Mért? – vontam föl a szemöldököm.

- Mert szerintem csal engem – rántotta meg a vállát. – Na, mindegy nem téma.

Ja, igen és itt Brooke-nak vagy Stolen-nek hívnak. Nem tudom, Connor azt mondta, hogy ha az embernek van második neve, akkor őt úgy hívják. (Tudom, hülyeség, de Connor is elég bolond :D)

- Na elmegyünk egyet gurulni? – kérdezte Connor.

- Persze, a városban, jó nem? – javasolta Shawn.

- De, de várjuk még meg Collins is mert azt mondta, hogy jön! – trappolt Connor, mert Collins késett.

Connor Franta: Conni nagyon jófej srác, ő elég menő bmx-es. Nem tudom, annyira nem ismerem, de azt hiszem hogy van barátnője. Itt amúgy a legtöbb bmx-esnek van kapcsolata, bár engem nem is zavar. Legyen csak :)

Shawn Mendes: Mendes és Camila a barátnője elég aranyosak együtt, bár én nem annyira komálom a barátnőjét. Sokszor lejön az aluljáróba, amikor itt vagyok és itt féltékenykedik, pedig látszik rajtam, hogy semmi közöm Shawn-hoz.

Chris Collins: Chris is nagy bmx-es, bér itt mind a hármójuk az. Ő egy időben tetszett, de felhagytam ezzel az érzéssel. Nem tudom miért, ez idő után már nem vonzott. (Megunhattam a képét)

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONWhere stories live. Discover now