[Faye]
Oda mentem Gilinsky-hez.
- Hello – intettem neki, mert észrevett. (ja kb. két perc kellett neki, hogy végre meglásson, pedig előtte álltam.
- Ooh szia Faye – puszilta meg háromszor az arcomat, ahogy tartotta a szokás és kézen fogott. – Gyere táncoljunk! – húzott a tömeg felé, bár én nem nagyon akartam volna. Na, mindegy Gilinsky cuki, vele mégis táncoltam.
Jól éreztem magam meg minden, hát egy kicsit szar volt, hogy Kian még itt sem bír magával a csajozás terén, mert azáért Gilinsky-hez nem állok olyan közel, mint Kian-hez és vele nem tudok olyan jól mulatni.
- Tudod Faye, elképesztően jól nézel ki! – suttogta a fülembe Gilinsky, amikor leültünk a piás asztal melletti padra.
- Köszi – mosolyodtam el. – Te is – bólogattam magamnak. Baszki, de gáz... azt mondtam egy fiúnak, hogy jól néz ki? Jézus, most ásom el magam.
- Hát, köszi – röhögött fel.
Úgy gondoltam, hogy inkább iszok, el akartam felejteni a dolgokat, ami most a felejben nyüzsög.
A boksz edzést a főzést, a rajzverseny beküldését, mindent. Na, várjunk csak... BASZKI!!! Nem voltam ma bokszon és nem küldtem be a rajzversenyt! Most jutott eszembe a francba!
- Úr Isten el kell mennem! – pattantam föl a helyemről, amilyen gyorsan csak tudtam.
Szegény Gilinsky, pedig már látszott, hogy annyira bele élte magát, hogy lesz valami. Mondjuk, akkor se lett volna, ha itt maradok, úgyhogy ezt beszopta.
- Miért? – értetlenkedett. – Hova sietsz?
- Haza! Dolgom van! – kiabáltam vissza.
Felpattantam a Bmx-emre és amilyen gyorsan tudtam visszatekertem a házunkhoz.
Kinyitottam a zárat és fel is rohantam a szobámba. Egy kicsit ittam, de nem annyit, hogy ne bírjam a teendőimet elkészíteni. Gáz baszki, hogy még egy rajzot sem csináltam meg, és persze be sem scan-eltem őket, mivel nincsenek kész. (Én az agy)
Mondjak rosszabbat is?
Ma éjfélig kell én PM 11:23 óra van per pillanat.
Biztos, hogy nem fogok végezni.
Teltek múltak a percek, bár elkezdtem az univerzumok megfestését, mivel arra gondoltam, hogy univerzum mintázatra festek illusztrációkat. Hát igen, eléggé jól értek a művészeti dolgokhoz azt hiszem...
Susan anyu már aludt, de Sherry anyu még nem, ezért megkértem, hogy segítsen egy kicsit. Ő belsőépítészként dolgozik, van egy menő cégük Susan anyuval, hát gondoltam tud segíteni.
- Szia anya – mondtam neki, amikor lementem a szobájukba.
Az ágyban olvasott.
- Szia Faye – nézett rám és elmosolyodott. – Valami gond van?
- Aha, tudnál segíteni? – kértem, de már nagyon szorított az idő.
- Persze, miben? – állt fel és feljött a szobámba.
- Elfelejtettem a rajzversenyt és ma éjfélig kell beküldenem...
- De azon múlik a protekciód nem? – kérdezte kikerekedett szemmel Sherry anya.
أنت تقرأ
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
أدب الهواةMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...