'I wanna feel'

7.1K 275 8
                                    

"Faye"

Találtam reggel egy levelet az ablakomban. 

Hogy mi állt benne? 

Feltartom a kezem és megfordulok. Megtalálok egy gumicukrot a szobapadló kellős közepén és felcsillan a szemem. Körbenézek, hogy nem látja-e senki csínytevésem és odasettenkedek. Gyorsan lehajolok és?' 

Vajon mi történik? 

11:20pm a 'I wanna feel' bejáratánál. 

Várlak. 

*Elegánsan öltözz*

Nem tudtam, hogy ki írhatta, de kíváncsi voltam. Tényleg ötletem sem volt... Natenen kívül senkivel nem beszéltem mostanában.

Csak arra tudtam gondolni, hogy Naten valamit kitalált egy újabb randira és ezért ilyen titokzatos.

Hamar el is telt az este, és már jöhetett is a titkos találka. 

Vajon miért ilyen titokzatos minden? Izgi! 

Nem hordtam sose szoknyát, de most kivételt tettem.

Idejét éreztem egy kis szoknyázásnak. 

Elindultam, lassan a meleg utcákon át. Nem siettem, mivel direkt jóval előbb indultam el, hogy legyen időm kiélvezni az esti levegőt.

Pár perc múlva megláttam egy kocsit, amiben egy kisfiú ült. Szép kék szeme volt, még az üvegen át is jól látható volt. Egyből Kian jutott róla eszembe, hogy mindig arra panaszkodott nekem, hogy nem kék a szeme. 

Olyankor mindig megkértem, hogy fesse be kékre a lábkörmöm, így is csak idegesíteni akartam, hogy még jobban szenvedjen, persze csak viccből. 

Kian... 

Már rég nem jutott eszembe, de hirtelen minden közös csodaszép emlékünk újra felelevenült bennem. 

Kian, az én volt legjobb barátom, vagy nem tudom még úgy érez-e mint régen. 

Ugyan olyan kópé legjobb barátként. 

Amíg Naten hálójában voltam el is felejtettem teljesen Kiant, de most hogy eszembe jutott nagyon el kezdett hiányozni. 

Vajon mi lehet vele? 

Jól van? 

Hirtelen annyira elkezdett érdekelni a volt legjobb barátom új élete, hogy nagyon felizgatódtam. 

Vajon ő is gondolt rám? 

vagy még mindig olyan csajozós, mint régen.

Több hónapja nem találkoztunk, de nagyon nem is kerestük egymás társaságát. 

A nyár elején egyszer láttam egy kosárpályán pár másik sráccal, de azóta egyszer sem akadt a szemem elé. 

Annak meg már több hónapja.

Kicsit kezdtem ettől a sétától felüdülni, a régi életemre gondoltam, aki még nagyon fiatal és tini volt, de nagyon szerettem. Jó volt visszaemlékezni a régi napjaimra. Nagyon különös volt valami. És az már megint Kian volt. Régen minden nap beszéltünk, találkoztunk és öleltük egymást. És most? sosem látom és tudom, hogy mi hiányzik az életemből, amióta Natennel vagyok. 

KIAN! 

A legjobb barátom. vagy a volt legjobb barátom, de ez így olyan komor... Én még mindig ugyan úgy tekintek rá, mint régen.  

Kian Lawley az a csajozós lókötő, aki pimasz, de én mégis szeretem.

Kezdtem közeledni a stúdió felé, ahova a levél szólt, ezért eltereltem Kianről a gondolataimat, nehogy Naten majd észre vegye, hogy másra figyelek. 



✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONDove le storie prendono vita. Scoprilo ora