§Faye§
Nagyon belemerültem azokba a gyönyörű barna szemeibe Kian-nek. Egyszerűen nem bírtam abba hagyni a csókunkat. Pedig ezt az egészet hülyeségnek tartottam. Most már nem azt mondom, hogy hiba, inkább azt, hogy nincs értelme. Én sosem tudok szeretni... oké, hogy egy kicsit kötődök Kian-hez, de ezt ugyan ilyen hamar meg is tudom szüntetni, ahogy jött az érzés. Vannak érzéseim, csak nagyon gyér és nem tudom jól kimutatni őket. Van, hogy próbálom egy kicsit jobban érzelgősnek tettetni magam, de hiába... valójában nincs értelme.
Én csak jót akarok Kian-nek, hogy nem hagyom magam. Csak az ő szíve törne össze.
***
Azon gondolkodtam, hogy lefeküdjek-e Kian-el. Nem, ha nem teszem lehet megunja a várakozást, vagy mit tudjam én már nem kellek neki. Ezért elhatároztam, hogy meg kell, hogy tegyem.
- Kian oké, megadom magam - húzódtam el tőle és szembe néztem vele.
- Mi? Ezt, hogy érted Faye? - nézett gondolkodós arcával Kian és egy lágy mosoly ült azt arcára.
- Úgy, hogy lefekszek veled. De csak egyszer - mutattam az egyet a hüvelykujjammal.
- Csak egyszer? - kerekedett ki a szeme. - De miért?
- Mert én nem akarok veled járni, csak a haverod vagyok - fújtam ki hangosan a levegőt.
- Hát... öm.. oké - biggyesztette le a száját. - Ha ezt akarod...
- Jaj, Kian most mi a baj? Eddig te is csak ezt akartad! - mondtam világosan, de ő csak szomorkodott.
- Tudom, de én azt hiszem többet érzek irántad, puszta barátságnál - vicsorított.
- Miért mit érzel? - vontam föl a szemölököm.
- Egy szex haver kombót - nevetett fel és csókolgatni kezdte a nyakamat.
-Jaj, de hülye vagy! - röhögtem én is.
Azt hittem már szerelmes belém vagy ilyesmi... szar is lett volna. Úgyhogy még szerencse, hogy nem.
Levette rólam a melltartómat is és masszírozni kezdte a mellem, hozzáteszem nagyon jól csinálta. Leljebb és lejjebb haladt ajkával, amíg el nem érte a bugyimat. Ott megfogtam a hajánál fogva a fejét és felhúztam.
- Mi a baj Faye?
- Csak lassan Kian! - mosolyodtam el és elengedtem a haját. - Lassan... - suttogtam.
Bólintott egyet Kian és felkuncogott. Nagyon lelassított, annyira, hogy még a nyála hidegét is megéreztem, ahogy ráfújja utána a hideg lélegzetét a bőrömre. Nagyon csikiző érzéssé vált, ami az előbb még kínosan gyors volt.
Felhúzta a bugyim egyik odalát és alatta kezdte el csókolgatni a bőrt. Megnyalta a mutató/középső ujját és végig a szemembe nézve lassacskán a vaginámba tette őket. Nem annyira fájt, csak nagyon nehéz volt beleszenvedi az ujjait, mert olyan szűk volt a rés. Amikor már egyre jobban kezdett csúszkálni bennem a két ujja, akkor más pozícióra váltott Kian.
- Készen állsz Faye? - mosolyodott el Kian és elővette a kérlelő fejét.
Bólintottam egyet, egy nagy sóhaj után.
Kuncogtt egy halkat és levette a pólóját. Megfosztotta magát a gatyától is és lehúzta az alsóját.
A szívem zakatolt, nem is tudtam mit kell ilyenkor csinálni, de amikor hirtelen belém helyezte méretes farkát egyből rájöttem. Egy nagyon nagyot nyögtem Kian fülébe. Túl gyors volt, és nagyon fájt. Könnyeztem, amikor elkezdte mozgatni bennem magát. Olyan égető és egyben fájdalmas érzés volt...
Nagyos nyögések hagyták el a számat, minden mozdulatánál.
YOU ARE READING
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
FanfictionMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...