"Valami különleges"

18.1K 528 7
                                    

[Faye]

Megcsókoltam Kian-t! Baszki, de nagy hiba volt! Mekkora gyökér vagyok Atya Ég! 

Hülye vagy Faye Brooke Stolen! Hülye vagy, mint a szar! - hallottam a fejelben az "angyal hangot". (Mostanában nagyon sokszor hallom ezt) 

De egyszerűen akárhogy is akartam, nem bírtam abba hagyni! Egyszeűen magával ragadott Kian varázsa. Nem bírtam a puha szexi ajkairól leszállni! Nem bírtam megmondani neki az óriási gombóctól a torkomban, hogy "Hagyjuk abba!" 

Pedig legszívesebben ezt tettem volna, az agyam szerint. 

A szívem szerint vinszont csókolnom kellett tovább, és mivel a szív legyőzi az agyat az nyert. 

Tovább csókoltam, és csak csókolóztunk és csókolóztunk, amig végül Gilinsky miatt el nem vártunk. 

- Mi van itt gyerekek? - kérdezte spiccesen Jack. (Szegény már elég sokat ihatott, nem volt nagyon a helyzet magaslatán.) 

- Mi csak smárolunk - rántottam meg a vállam. 

Kian komoly arccal forgatta a szemét rám-rámpillanva. 

Mi a baja? Valami rosszat mondtam? Ahhhj, hogy ez mindig besértődik! 

- Jah értem - nevetett tovább Jack. - Velem miért nem szoktál csak úgy smárolni, Faye? 

- Lekophatnál már Jack! - vontam föl a szemöldököm és a szememmel próbáltam mutogatni, hogy húzzon el a francba, amig szépen kérem. 

- Akkor holnap az enyém leszel Faye! - mondta és elhúzta a csíkot. 

Kian ez után nem akart hozzám szólni. Mi rosszat mondhattam? 

Ahhj, sértődős majom! 

***

- Kian légy szíves szólalj már meg! - förmedtem rá, mikor már az utcán bandukoltunk hazafelé.

Kian cigizett, mert valami miatt ideges volt. Kian szokott cigizni, de én csak akkor,ha ő is. (tehát sokszor) DE most nem akartam. 

- Minek? - kérdezte érzelemmentes arckifejezéssel. 

- Mert talán nem értem miért vagy ilyen szótlan! Min sértődtél be? 

- Semmin - mormogott. - Nem is sértődtem be. 

- Ja látom! - hümmögtem egyet. - Na, mond el!- követelőztem.  

- Ez a szemét Jack mindig meg akar szerezni magának! - morgott hangosan. - Megőrít! 

- Miért? - vontam föl a szemöldököm. (Kian-nek semmi oka a féltékenykedésre) 

- Mert egy bunkó, aki csak ki akar használni! 

- Hát te sem vagy más BARÁTOCSKÁM! - ráncoltam össze a homlokom és keresztbe fontam a kezeimet a mellkasom előtt.

- De ő nem is ismer téged, nem tudja, hogy mit szeretsz, miben vagy jó és, hogy rettentő vicces dolgokat tudsz mondani! Ő nem tud rólad semmit, velem ellentétben! - mondta ezt el egy szuszra. 

- Ez igaz - bólogattam kicsiket. - Attól még irmerkedhet, nem? 

- Nem! - tiltakozott Kian. - Kérlek ne Faye! 

- Akkor mondj rá egy nyomós indokot, hogy miért ne! Ha tetszik az indok, akkor tényleg nem fogok szóbaállni vele - trappoltam a lábammal. 

- Például, hogy ő nem lenne veled olyan gyengéd - kulcsolta össze Kian az ujjait az enyémmel. 

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang