"Csókolj meg!"

18.4K 587 15
                                    

Eltelt egy hét azóta, amióta Kian megkérdezte ezt a "baráti szex" dolgot. Nem változott semmi igazából, ugyan úgy éljük tovább az életünket ez után is. Csak bennem van egy kis kétely. Kétely? Inkább lelkiismeretfúrdalás. Eddig mindent megtettem neki, akármit kért, de most? Most cserben hagytam. 

Nem baj Faye! Erősnek kell lenned! Nem szabad, hogy ilyen téren kihasználjon a legjobb barátod, abból nagy gondok is lehetnek! - mondta az agyamban megszólaló azt hiszem "angyal hang" 

Igen, igaza van. Nem szabad lefeküdnöm vele! Hisz baszki még szűz is vagyok! Szerintem ez volt a legnagyobb áldozat, amiért nem tettem meg. Oké, hogy nagyon vonzó és szexi Kian, de én akkor is egy tapasztalatlan szűz maradok. És az, hogy néz már ki, ha mégis lefekszek vele és megtudja, szüzességem. Akkor megtudja, hogy hazudtam neki... Nem nem fogok vele dugni! nem és kész. 

Amúgy azóta nem is próbálkozott szerencsére. Nem kérdezgetett ilyen téren. Talán látta rajtam, hogy úgyis elfelejtheti, hogy valamit is mondok. 

Amúgy levágattam a hajam. Most már vállig érő szőke vagyok. Tudom, sosak szerint hülyeség volt, de én már untam. Susan anyu egyenesen hisztérikázott miatta, miszerint "Mi az, hogy azt a gyönyörű dús hajadat levágattad, nagy bolond voltál lányom" - kijelentésével. Hát igen lehet, hogy bolond voltam, de nem bántam meg. 

***

- Faye nem jössz el, Gilinsky szervezett egy buli? - kérdezte Kian kérlelős nyuszifejjel. 

- Nem hiszem, sok a dolgom - forgattam a szemem. 

Valójában csak nem volt kedvem és tudom, ha azt mondtam volna, akkor Kian úgyis rávesz. 

- Milyen dolgod van? - vonta föl a szemöldökét. - Hisz péntek van! 

- Tudom, de nem fontos - akartam már lezárni a témát, de Kiannagyon akaratos, tuti el fog rángatni abba a buliba, ha addig él is. 

Szeretem Kian-t meg minden, de azért ennyire nem kéne rajtam függnie. Van egy csomó fiú barátja is, velük miért nincs annyit? Oké, tudom, hogy én vagyok a legjobb barátja, de már egy kicsit elegem van belőle. Folyton a nyomoban van, nincs egy szabad percem csak a suliba, ahol meg nem nagyon szólalok meg. Szar az élet, ezzel azt akartam kifejezni. 

- Jó elmegyek, de ha unatkozok akkor haza jövök - szögeztem le. 

- Miért unatkoznál? Megmondtam, hogy ma egész este veled leszek! - mosolyodott el. - Jó? 

- Mi komolyan? - kezdtem vigyorogni. - Jaj, de jó, akkor megyek - ugrottam a nyakába. 

Ezt nem mondta, hogy velem akar lenni. Sosincs velem a bulik alatt, mindig valami csajt fűz, de most úgy látszik inkább szórakozik velem. :)) Jaj, de jó. 

És mi még az ennél is jobb? Hogy nem tudnak rám mászni Gilinsky-ék. Már elegem van belőlük. 

***

- Kérsz valami piát? - kérdezte Kian a pulthoz menve. 

- Ja, iszok Whisky-t - mondtam neki. 

Én nem iszok lájtos piákat, ha egyszer iszok akkor töményet! Nem cicózok, meg az az igazság, hogy nem is szeretem a bor, meg a sört. Olyan gagyi ízük van. 

- Oksika - töltött. - Akkor én is azt iszok. 

- Nekem8 - rántottam meg a vállam. 

Még így is én vagyok a keményebb. Oké, hogy anyám szerint "törékeny vagyok" vagy mi, de nem. Sosem sírok... ez részben rossz, a legnagyobb részben. Anyu már egyszer elvitt pszichológishoz is, de azt mondták, hogy csak várnom kell. 

EGYSZERŰEN KÉPTELEN VAGYOK SÍRNI, de nem viccelek. Körülbelül 10 éves korom óta nem ejtettem egy könnycseppet sem. 

- Tessék! - nyújtotta át Kian a jéggel megrakott Whisky-t. 

- Kösz - vágtam rá. - Kimegyünk a kertbe? - kédeztem. 

Én nem nagyon tudok bebaszni a piát, legalábbis nem szoktam. Sosem iszok annyit, hogy részeg legyek. Lehet apámtól örököltem, hogy jól bírom az italt. Anyám azt mondta, hogy ő nagy piás volt. Én sosemtalálkoztam vele, de nem is akarok. Nem alkoholista, csak pénzes fazon, akinek az volt a hobbija.

***

Már elég sokat ittam ahhoz, hogy hülyeségeket beszéljek. Ja nálam a becsiccsenés az elég húzós, mert folyton dumálok.Nem bírom befoni a számat olyankor.

Hirtelen felmerült bennem egy olyan dolog, hogy miért ne csókolhatnám meg Kian-t? Hisz ő annyira akarta, biztos nem bánná. Csókolózni már sokszor csókolóztam, azzal nincs problémám és meg akarom tudni tényleg olyan jól csókol-e, ahogy állítja. 

Beharaptam ajkamat és táncikálásba húztam Kian-t. Nem tudta mire készülök, de vigyorgott. Egy gyors lökettel közelebb kerültem hozzá, aztán a szája és a szám 10cm-es körzetében lassú üzelmmódra váltottam. Úgy közeledtem onnan felé, mint egy lassított felvételes filmben. Az ajkam az övéhez ért, majd nyálas akjamat végighúztam az övén. 

Nagyon meglepődött a kicsike, de ez így is volt rendjén, tudtam, hogy nem nézte volna ezt ki belőlem. De nem baj, megtettem ez a lényeg. 

Ütemesebb csókba kezdtünk, minden kezdett összefolyni körülöttünk, a külvilágból. Csak Kian-t és az ajkait érzékeltem, most csak az számított. 

Tényleg olyan jól csókol, mint ahogy állította. Sőt még talán jobba is! Ez hihetetelen volt, olyan könnyedén és szexin mozgott a számba a nyelve, hogy öröm volt kipróbálnom. 

Levegőhiány miatt elhúzódtam Kian-től és a homlokának döntöttem az enyémet. 

- Ez kurva jó volt Faye! - harapta be az ajkát Kian. - Baszki, hogy én ezt eddig nem vettem észre. 

- Mit? - röhögtem.

- Hogy itt lakozik benned a Csókisten, de nem csókoltalak meg - kuncogott. - Elképesztő vagy! 

- Hát.. öm... köszi? - kérdeztem vissza, nem tudtam, hogy ez most bók volt e vagy mi? :D 

- Megpróbáljuk még egyszer? - vette elő a kérlelő nyusziszemeit és megnyalta az alsó ajkát. 

Meg kell hagyni hiper szuper szexi volt a srác. Na, nyomjuk meg ezt az estét! 

Bólintottam egyet és a nyakába karolva újabb csókba húztam őt. Nylevein gyors, heves táncot jártak egymással.  

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang