"Megőrítesz"

16.1K 500 24
                                    

[Faye] Brooke'

"Hirtelen Kian elbotlott és elesett a szőnyegen"

Hát persze, hogy én vele estem... full pucéran borultam rá a testére. Gyrosan felkaptam a fejem és kikerekedett szemmel néztem az egymáshoz patadt testünkre. 

Hamar felálltam és befeküdtem az ágyba. 

- Neeee Faye! - ugrott be mellém Kian az ágyba és a takaró alatt fogdosni kezdett. - Megőrítesz! - csókolgatta a nyakam, de elhúztam magam. 

- Kian ne! - nyomtam el arcát a nyakamtól. - Hagyj! 

- De miért Faye? - nyöszörgött Kian. - Hiszen annyira fel voltál rám izgulva az előbb - harapta be ajkát. 

- Ez nem igaz - pirultam el kínosan. - Honnan veszed? 

- Még most is fel vagy - nyúlt be a két lábam közé és a vaginámat kezdte el birizgélni, amitől egyre jobban nedvesedtem. 

- Kain! - rúgtam el a kezét. - Hagyd abba! 

- Jaj Édes, tudod, hogy ez nem fog menni - fogott le Kian és közelebb jött hozzám. - Túlságosan kívánsz engem - nyomott egy nyálas puszit az orromra. 

- Ez nem igaz Kian. Csak engedj el! - fordítottam el a fejem, hogy ne nézzek rá. 

- Kicsim te mindig is megőrítettél engem - nyalta meg a száját. - Tudom, hogy miért állt egyfolytában a cerkám, amikor itt aludtam. Már az agyam ösztökélt arra, hogy megtegyem - kuncogott Kian. 

- Te hülyeee! - ütögettem a párnámmal nevetés közben. - De perverz vagy Lawley! Nagyon perverz vagy - komolyodtam el. 

- Az vagyok - mondta büszkén. - Te meg elképesztő szexi, főleg, hogy a dákóm már alíg bírja, hogy ne álljon beléd Cicukám - sóhajtott egy mélyet Kian. 

Hát szegénykém már nagyon fel volt izgulva, de sajnos le kell lankítanom a kis drágaszágát. Én most biztos, hogy nem fogom elveszteni a szüzességem. Nem így akarom, ezért nem is így fogom. 

- Ez van Kian - rántottam meg a vállam. - Sajnos ebből ma nem kapsz! - küldtem a levegőbe egy puszit. 

- Mi? Miért? - háborodott fel. - Hiszen gyengéd leszek - vicsorított. - Na, légyszike. 

- Nem Kian - ráztam a fejem. - Bocsi, de ez nem fog menni. 

- Hát akkor ebből erőszakolás lesz - nevetett fel és rám ugrott. 

- Neeeeee! Kian neeee! - röhögtem. - Szállj le rólam! 

- Nem szállok én! - markolt a mellembe és masszírozni kezdte. 

Megcsókolt, és nem... Nem bírtam neki ellenállni. Basszus, hogy engem ez a srác mindig át tud verni. Mindig eléri a célját, mivel nem tud olyat tenni, amire nem tudnék pozitívulom reagálni.

- Kian én... nem így akarom elveszíteni - kezdtem sírni. 

- Mi? Hogy érted ezt? - forgatta a szemét. 

- Tudod én még szűz vagyok - mondtam halkan. 

- Igen tudom, de miért nem így? Akkor mond el hogyan szeretnéd - ült törökülésbe és a könyökeit a combájra helyezte. - Hallgatlak Szívem. 

- Ne csináld már Kian! Ez olyan, mint egy kínvallatás! - nyögtem föl.

- Akkor hagyjuk... - biggyesztette le a száját Kian és lefeküdt, elfordult alvást szimulálva. - Jó éjt Drágám.  

- Jaj nem úgy értettem Kian - bújtam oda hozzá.

Megfordult és a szemembe nézett. Simogatni kezdte a hajam, kis-kistincseket a fülem mögé tűrt, ezzel játszott egy darabig. 

- Én kicsi Tündérkém - puszilta meg az orrom búbját. - Annyira Édes vagy :))

- Kian, én meg sajnálom, hogy ma nem... szóval, hogy ma nem. Érted - nem bírtam kimondani, hogy megfutamosdtam a szextől.

***

Reggel amikor felkeltem Kian egy böhre kakaóval és a vidám vigyori arcocskájával várt engem. 

- Húha Kian mit csináltál? - kerekedett ki a szemem és kivettem a kezéből a bögrét. 

- Kakót, és almás palacsintát - mosolygott. - Gondoltam szereted, ha reggelivel várnak téged - kuncogott. 

- Igen. Ilyen még szerintem nem is volt - nevettem fel kínosan. - Szóval hogy aludtál szerény hajlékomban Kian? - húzogattam a szemöldököm. 

- Úgy, mint minden másik este - kacsintott. - Csak most jobb volt a takaró alatti tapintás - röhögött. 

- Héj!!! Te fogdoztál? - háborodtam föl viccesen. 

- Nem Faye. Te bújtál oda hozzám - tárta szét a karjait. 

- Bakker tényleg... - csaptam a homlokomra. - Teljesen el is felejtettem, hogy pucér vagyok - adtam át a bögrét Kian-nek és a mellem elé raktam a kezeimet. 

Felálltam és gyorsan fölhőúztam magamra egy bugyit és egy topot. 

- Nyugi van Cicukám. Már párszor láttam azokat az eszméletlen szexi dudákat, úgyhogy "No para" - menőzött magában. 

- Oké, oké. Elég lesz Kian - állítottam le az önfényezését. 

Mert ő ettől olyan nagyon menő lett, hogy látta a melleimet, hogy ihajj. [Ezek a fiúk...] 

- Csak mondtam - hencegett. - Akkor kérsz palit? 

- Palit? Hát persze - nevettem. - Menjünk. 

Áfonya lekváros palit' ettem, Kian pedig nutellásat. Ő mindig is a csokiért volt oda. Nme tudom miért, de az a mániája, hogy szétvágja késsel-villával a palacsintát, aztán egymásra rakja és utána fölé rak nutellát???.. nincs értelme, de hát Kian-től mit is vártam :'DDDD 

Amikor megettünk visszafutottam a szobámba és kiterültem az ágyon, mint egy lepényhal és nyújtóztam egyet. 

- Mi van itt Faye? - jött be Kian. - Kelés van! 

- Nincs! - húztam a fejemre a takarót egy nyelv kiöltés után.

- Dehogynincs! - húzta le a takarót, de morogtam egyet. 

- Hagyj! - ordítottam. - Én még fáradt vagyok. 

- Na ne mond. Én is, de fel kell kelni, hogy ne legyél düddő - vicsorított. 

Düddő jelentése: Lusta. 

- Nem vagyok düddő! - háborodtam föl. - Inkább te is feküdj le.

- Húha, nehéz eset vagy Faye... - nevetett Kian.      


✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora