"Felelsz vagy mersz?"

16.8K 524 16
                                    

- De Faye csak egy picit had kukkantsak beljebb - nyöszörgött, mert annyira akarta, hogy levessem a bugyim neki. (na azt lesheti)

- Jó - vágtam rá, mert át akartam verni.

- Tényleg? - csodálkozott válaszomon. - Baszki, de jó illata van - szippantott mélyet.

- Nem csak vicceltem!!! - ugrottam le róla, szerencsére sikeresen földet értem úgy, mint egy macska, aki mindig talpra érkezik.

- Ahhhjjjjj! - nyögött egy hatalmasat. - Annyira beleéltem magam - adott ki sírós hangot.

- Tudom Szívem, de ez nem így működik - rántottam meg a vállam.

- Az lehet, meg nem akarom, hogy neked rosszul essen bármi is - húzta szét a száját. - Bocsáss meg Tündérkém - simogatta meg a hátam.

- Jaj, de édes vagy - sóhajtottam egy nagyot, annyira cuki arcot vágot miközben mondta ezt. - Annyira szeretlek Kian!

- Tudom Szívem én is téged - kuncogott. - Amúgy emlékszel még a fogadásunkra?

Baszki a fogadás... Jézusom, amit nem józan állapotban kötöttem Kian-el... Neeeeee!!! Csak ezt neee!!! Ezt nagyon megszívtad Faye! Ennél gázabb már csak az lehet, hogy, olyat kér. (Majd megértitek mire célzok ezzel)

- Ooh Ne!!! - hátráltam. - Nem akarom!

- Ooh dehogyis nem! - nevetett fel gúnyos mosollyal Kian és dörzsölni kezdte a tenyerét, olyan ördögien. - Pedig most azt következik Drágaságom!

- Chh, na jó... - bömböltem. - Muszáj?

- Igen! - szögezte le. - Nincs kifogás, Faye a fogadás az fogadás.

- Tudom... - nyöszörögtem, nem akartam a dolgot, de egyáltalán.

- Na, akkor kezdjünk is bele a jó kis felelsz vagy merszbe! - nevetett föl megint olyan nagyon gúnyos boszorkányosan. (Mint a Hupikék törpikékbe a Hókuszpók)

A fogadás lényege az volt, hogy ha nem hányom el magam 10 felestől egymás után íva, akkor én nyerek, viszont ha igen akkor ő nyer. Szerintem egyértelmű, hogy nem tudok egymás után letolni 10 felest, méghozzá Abszintból nem. A legerősebb pia asszem. Vagy lehet nem fogalamam sincs, az a lényeg, hogy húzós, de amikor fogadtam nem voltam józan úgy gondoltam simán megcsinálok. Aztán fenéket.

Ezért nyert Kian. Ezért kell vele felelsz vagy merszeznem... mert ez volt a tétele a fogadásnak.

- Na, fogjunk hozzá, amíg jó kedvembe vagyok! - mérgeskedtem.

- Nekem oké Szívem - kuncogott.

És még szemtelenkedik is itt nekem! Hát behalo komolyan. Csak vigyázzon, nehogy baja essen játék közben a szerszámának a végén. (úgyértem letépem a helyéről, ha még egyszer szemtelenkedik)

***

- Én kezdek - húzott Kian egy kártyát, amire le volt írva a feladatom.

A lényeg, hogy egy 18+ Felelsz vagy merszről van szó, ami kártyákból áll. Ha Kian húz egyet, akkor értelem szerűen nekem teszi föl. A kártyán 5 tevékenység és 2 felelet található. Kian választ, miután megadom, hogy felelek vagy merek.

- Na felelsz vagy mersz Törpillám? - kérdezte nagy vigyorral az arcán.

- Ömm... egyértelműen felelek - vágtam rá.

- Oké, de ugye tudod, hogy egy játék alatt csak kétszer felelhetsz? Szóval már csak egyszer - kuncogott.

- Nem vicces Kian! - mutogattam felé az ujjam.

- Oké, oké Főnökasszony! - rakta védekező tartásba csukóját.

- Na, mond már! - sürgettem.

- Az első - vigyorgott. - Mikor volt az első szeretkezésed?

Bassza meg! Erre most mi a Szent szart váglaszoljak????!!! Jézusom, most lesokkoltam. Én... még szűz vagyok baszki! Hazudjak? De az nagyon rossz lenne... én nem szeretek Kian-nek hazudni.

- Na, mond már Faye! Vagy vetkőzz! - mutatott a testemre.

Hát, de hülye vagyok, még melltartót sem vettem föl. Mi lesz, ha már a pólómtól os megfosztanak? Akkor egy szál csöcsbe toporzékoljak vagy mi a halál? Ennek nagyon rossz vége lesz úgy érzem.

- Inkább vetkőzök! - vettem le a zokniimat. (huh még szerencse, hogy az volt rajtam)

- Okéééé - vonta föl a szemöldökét.

- Na, akkor most én húzok! - kaptam föl egy kártyát a szőnyegről. - Felelsz vagy mersz Kian?

- Én egyértelműen merek.

MI? MI EZ? CSAK OLYAN FELTEVÉSEK VOLTAK, AMIBEN AZ ÉN TESTEMRŐL KELL VAGY LENYALNIA VALAMIT, VAGY KÉNYEZTETNIE KELL ENGEM?! MILYEN JÁTÉK EZ???

- Biztos, hogy mersz? - húztam szét a számat.

- Ahhha - vicsorított. - Miért?

- Jó, akkor hozz tejszínhabot! - mutattam az ajtó felé keserves arckifejezéssel.

Kian-nek felcsillant a szeme. Láttam rajta, hogy gyanítja mi fog következni.

- Oksika, hozom - harapta be ajkát.

Amikor visszajött leült mellém és eltűrte a hajam. Annyira belemerültem gyönyörű óriás barna szemecskéibe, hogy ő keltett föl a gondolataimból.

- Faye! Itt vagy? - röhögött.

- I-igen - mondtam hirtelen.

- Na, mi a feladatom? - érdeklődött.

- Le kell nyalnod a mellemről a tejszínhabot - nyögtem fájdalmasan.

- Mi? - nevetett. - Ez volt a legkönnyebb? Vagyis leg nem megalázóbb?

- Aha - sóhajtottam, de akkor siessünk.

- Hát, jó elfogadom a feladatot - kuncogott.

Meg hiszem én azt Kian Lawley! Meg hiszem azt. Hihetetlen, hogy ilyen játékba bele mentem... fújjj undorító egy dolog.

Kian lassacskán felhúzta a pólóm és szembe nézett melleimmel. Kikerekedett szemmel fogta meg őket, majd bele markolt.

- Héjj Kian a feladattal törődj! - csaptam nagyot a kezére.

- Áúúúú! - sipítozott. - De annyira szexi!

- Na hagyd! Csak a tejszínt szorongasd a kezedben! - morogtam.

- Jó... - hajtotta le a fejét bűnbánóan.

- Nem úgy értettem Kian, ne haragudj, de ez kicsit durva volt tőled - simogattam a haját.

Nem mondott semmit csak újra mosolyra húzta a száját és befújta a két mellem közé a tejszínhabot.

- Lehet csikizni fog - kulcsolta össze ujjait az enyémmel és nyelvével elkezdte kinyalni a tejszínhabot.

Hát nagyon igaza volt. Annyira csikizett, ahogy a nyelve forgott a bőrömön, hogy muszáj volt felnevetnem.

Nagyon nagy buzgóság áramlott a testembe, miszerint le kell támadnom Kian-t! Annyira kívántam már! Az első közös csókunk óta érzem amikor vele vagyok, hogy meg kell csókolnom.

- Gyere ide! - ragadtam meg a haját és ráugrottam.

A csípőjére csüccsentem, és úgy faltam ajkait. Nagyon meglepődött, de viszonozta és masszírozni kezdte melleimet nagy tenyerével. Most már nem zavart, hogy fogdossa, sűt még élveztem is.

A nyakamtól felelé haladva nyálazta csókjaival bőröm.

De eszembe jutott, hogy ezt nekünk nem szabad! Nem szabad ilyeneket csinálnunk! Nem és nem!

Bármennyire is akartam, fel kellett bontanom a pillanatot.

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONOnde histórias criam vida. Descubra agora