"Baráti szex?"

22.1K 537 40
                                    

[Faye]

Épp mentem haza az iskolából, amikor Kian nagy hévvel elém száguldott (gördeszkával) és megállított.

- Szia, Faye! – integetett nagy vicsorítós mosollyal. – Mi a helyzet? Hová mész?

Nem tudtam hova tenni ezt a nagy lelkesedést. Mi van vele? Tuti valamit akar tőlem. De mit? Írjam meg a háziját? vagy Vigyem el a kutyáját sétálni? Mindig valami hasonló hülyeségekkel bombáz.

- Szia – néztem rá furcsán. – Mi kell Kian? – kérdeztem unottan.

Kicsit fáradt voltam az éjszaka után. Túl sokáig voltam fent.

- Semmi csak gondoltam elkísérlek – mondta sunyin, de biztos, hogy sántikál valamiben. Sosem szokott haza kísérni.

- Okééé... – forgattam a szemem és tovább indultam.

Ő leszállt a deszkájáról és gyalog jött tovább velem. Mit akarhat? Miért nem bírja kinyögni? Tudja, hogy mindent megteszek neki, csak kérnie kell. Nem értem minek titkolózni...

- Tudod, nagyon jól nézel ki ma – kacsintott rám, hát ezzel sem haladtunk előre, még mindig nem tudom mit akarhat.

- Köszi, de mond, már el mi kell! Tudom, hogy titkolsz valamit! – böktem meg a vállát.

- Nem dehogy – ciccegett olyan hazudós hangon és megrántotta a vállát. – Csak gondoltam haza kísérem a legjobb barátomat, baj?

- Nem az nem – mosolyogtam félénken. – Bocsi, hogy megvádoltalak – húzódtam közelebb hozzá.

- Semmi baj Pörpillám – puszilta meg a fejem búbját.

Megpuszilt? Nem szokott csak úgy puszilgatni... na ez is furcsa. Úgy látszik, ma ilyen érdekes kedvében van Kian.

- Ne menjünk fel hozzátok? – kérdezte Kian. – Mert ma Jc. otthon lesz valami csajjal.

- De persze át jöhetsz nyugodtan – bólogattam.

***

Sherry anyu otthon volt, Susan nem. Aaron az öcsém még oviban volt.

- Faye! Állj csak meg! – szólt utánam Sherry anyu.

- Igen? – léptem vissza a lépcsőről.

- El tudnál menni Aaronért négy órakor az oviba? – kérdezte.

Mégy csak kettő óra múlt, néztem rá az órámra.

- Igen, miért te hol leszel?

- Megyek dolgozni, anyád már elment én most megyek – mondta és intett is.

- Ja, oké – pusziltam meg. – Akkor majd találkozunk – mondtam és visszamentem Kian mellé.

- Igen, későn értünk haza, mert lesz egy rendezvény, amire benézünk anyáddal.

- Oksika, akkor szia – intettem.

- Szia Sherry – mondta Kian és felmentünk a szobámba.

Kian egyből kiterült az ágyamon, ahogy szokott és engem bámult.

- Most mi az? – kérdeztem a szokásos kérdésemet. (nem szeretem, ha bámul)

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora