[Faye]
- Most kicsim már megérdemelitek, hogy békén hagyjalak benneteket, elmegyünk az egyik barátommal egyet kikapcsolódni legyetek csak ketten – puszilta meg Susan anyu a buksim, mint egy óvodásnak, de nem érdekelt, mert az számított, amit mondott.
Elmegy! Úr Isten, de jófej anya, így legalább nem kell suttogva beszélgetnünk Natennel, és nem kell egész este a szobámban ülnünk.
- Köszi, anyu – repestem az örömtől és megöleltem őt. – Holnap mikor jön Sherry anyu?
- Nem tudom, azt hiszem estefelé – rántotta meg a vállát. – Nyugi kicsim nem foglak neki beköpni – kacsintott rám.
- Kedves vagy – vigyorogtam egy nagyot és kézen fogtam Natent.
Magam után kezdtem húzni.
- Gyere, menjünk fel a szobámba – mondtam, mint egy kis 3 éves, aki a játszótársát húza-vonázza fel a lépcsőn. – Gyere – kuncogtam.
- Jó-jó jövök – nevetett. – Miért örültél ennyire? – kérdezte, meg amikor becsuktam a szobaajtót Naten.
- Nem tudom – forgattam viccesen a szemem. – Talán, mert nem lesz itt anyu, aki egész este felügyel, bár Susan anyu amúgy sem olyan.
- Jól van okos vagy kislányos 1-es leülhetsz – röhögött hangosan.
- Héj!!!! – ugrottam rá, amikor leült az ágyamra. – Na!
- Nyugi házisárkány, ne vadulj, mert asszem nem magad fogsorom – próbálta Naten lefogni a kezem, kisebb-nagyobb sikerrel.
- Meghiszem azt – vakkantottam rá. – Egy darab fogad sem fog maradni – húztam ujjaimmal az ajkát mosolyra.
- M-micsodát? – motyogott, mert lefogtam a száját.
- Bekussoltatlak kakaducsődöröm – adtam egy puszit Naten szájára.
Hamar elhúzódtam tőle, hogy ne kezdjünk csókba, had szekáljam ezzel is a kis macimanócskát.
Felnyögött egyet és összeráncolta homlokát.
- Mit csináljunk? – kérdezte meg szétterpeszkedve az ágyon.
- Nem tudom, nézzünk filmet? – mondtam az első értelmes ötletet, ami a fagyi kehely egymás fejébe húzása után az eszembe jutott.
- Okés – bólintott rá. – Milyen filmet?
- Mondjuk A Kémet? – húzogattam a szemöldököm hátha tetszik neki az ötlet.
- Húaz nagyon menő film oké.
- Tudtam én – raktam büszkén a mellkasomra a kezem. – Én a király.
- Max a királynő Bogaram – nevetett Naten.
- Jó akkor királynő te Bogyóka! – öltöttem ki a nyelvem. – Nem kell mindenért beszólni – kuncogtam.
És most jöttem rá egy elég kínos dologra. Már körülbelül tíz perce veszekedtünk Natennel, és én azóta rajta feküdtem. Hirtelen leszálltam csípőjéről és mellé heveredtem.
- Agyon nyomlak – forgattam kínosan a szemem és elvörösödtem. – Nem akartam.
- Dehogy nyomsz – húzta féloldalas mosolyra a száját és megrázta a fejét.
- Nembaj – vigyorogtam fel. – Akkor bekapcsolom a laptopom.
- Jójó és meg elmegyek vécére – indult meg az ajtó felé.
- Nyugodtan tedd ki a barna macit - kacsintottam felé.
- Jaj Brooke - kezdett hangosan nevetni. - Csak pisilnem kell!!! - nevetett meg mindig közben morgós hangot kiadva.
- Gondoltam amúgy, de amúgy ha kell akkor kell nincs mit tenni - tártam szét a karom.
- Na tudod mit inkább megyek amíg még kínosabbá nem válik a helyzet - mutatott az ajtó felé.
- Jólvan - integettem neki.Közben anyu is szólt, hogy elmegy és mondta, hogy majd hívjam, ha valami kellene.
- Itt is vagyok – nyílt az ajtó és berobogott Naten. Mellém ugrott az ágyba és bebújt a takaró alá, ahogy én is tettem.
- Na, nem gondoltad meg magad?
- Miben? - ráncolta a szemöldökét.
- Vittem volna ám wc papírt még ha szólsz - nevettem el magam.
- Brooke - nyögött fel lesújtóan Naten. - Nem kellett kakilnom oké?? Vagy hogy magyarázzam el, hogy megértsd??
- Jojo csak vicceltem - ütögettem meg a vállát.Nagyon szerettem Natenel lenni. Meg persze basztatni is, mert olyan cuki amikor ideges vagy valamin felhúzom. Valahogy sokkal jobban, mint Kianel. Nem tudom miért van ez, de tényleg jobban érzem magam vele valahogy. Talán azért, mert ő róla tudom, hogy nem egy nagy nőcsábász, mint Kian.
Kian nekem tényleg csak a legjobb barátom, mélyeb érzelmek soha, de soha nem fognak belőlem kiszivárogni puszta barátságnál.
Nagyon nagy hiba volt „megpróbálnunk"... ennél nagyobb hibát sosem követtem még el.
De inkább ne is beszéljünk Kianről mert még az életkedvem is kimegy a divatból.
***
- Alszol Brooke? - kérdezte Naten kb. a film közepe felé.
- Nem - hajoltam föl az arcához és belenéztem a szemébe.
Megpuszilta a számat, ezzel csókba estünk, ami egyre- egyre szenvedélyesebbé vált. Felmásztam a csípőjére és hátradobtam hosszú hajam. Továbbra is ajkait faltam, ahogy ő is ezt tette az enyémmel. Egyre melegebbnek éreztem bőröm és bizsergés töltötte el szívem apró szegleteit.
Csodálatos érzés volt. ❤️
Nagyot túrtam a hajába és feljebb csúsztam, mivel megéreztem, hogy férfiassága domborodni kezdett és szurkodni kezdte a fenekem.
Ez nagyon viccesen hangzik amúgy de full komoly.
Lassan benyúlt a pólóm alá és gyöngéden belemarkolt a mellembe. Kicsit szuszogtam az érzéstől, aztán ujjai egyre lejjebb csusszantak a hasamon. Ujjai betekintést nyerhettek a bugyim belső felébe, ezzel elérve, hogy izgulni kezdjek. Körkörös mozdulatokkal masszírozta csiklóm, aztán először az egyik ujját belém csúsztatta. Felnyögtem, mert rég éreztem ilyet, de egy idő után megszoktam.
Levette rólam a gatyám és a bugyim, ezzel elérve, hogy meztelen legyek.
Én is megfosztottam pólójától, majd lement alsó testrészemhez, hogy arca pont a nőiességemet pásztázza.
-Szeretnéd??- kérdezte a hajlatomat cirógatva.
Hirtelen szóhoz sem jutottam, valamiért megfeledkeztem arról, hogy már ennyire előre haladtak az események ezen az estén köztünk.
Nem bírtam megszólalni, ami elég kínossá vált pár másodperc múlva, ezért bólintottam egyet.
ESTÁS LEYENDO
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
FanficMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...