Jobb volt ez így...

8K 271 22
                                    

"Faye"
- Brooke, de csak akkor, ha tényleg szeretnéd - nézett mélyen a szemembe. - Nem szeretnék semmit sem siettetni. 

Jaj, de édes volt egyem meg Naten. Tudom, hogy ő nagyon szerette volna, de mégis előbb rám gondolt. Igaza volt. Nekem még nem kell lefeküdnöm vele... így is megfogadtam, hogy legalább 2-3 hónapot várunk, aztán maximum utána. 

- Nem szeretném Naten - pusziltam meg az arcát. 

- Jólvan Kicsim - simogatta meg izzadságtól nedves hajam és adott egy csókot. - Nagyon szeretlek Brooke. 

- Én is nagyon szeretlek Naten - mondtam ki és melegség árasztotta el szívem. 

Olyan jó érzés volt kimondani, hogy "Szeretlek Naten" nem tudom, de sokkal jobb, mint amikor akárki másnak mondtam ezt. Valahogy ezt éreztem eddig életem legtisztességesebb kapcsolatának. Natenbe vagyok eddig igazán szerelmes. 

És yeah már megint eszembe jutott az a szemét Kian... remek. Tudtam, hogyha a kapcsolatokról fogok gondolkodni eszembe jut Lawley... 

EZÉRT KELLETT AZZAL A GYÖKÉRREL LEFEKÜDNÖM!!! EZÉRT!! A kurva életbe... 

Nem elég, hogy az egész barátságunkat tönkre tette a szex, még a következő kapcsolatomba is beleszúr és ezt  is sebesíti a tudat, hogy Kian Lawley létezik. 

Na, visszatérve Naten-re szeretem és csak ez a lényeg. 

Sosem fogom megbántani Kian miatt, és az még biztosabb, hogy Kiannel sosem fogok többet szexuális kapcsolatot létesíteni. SOHA! 

- Min gondolkozol ilyen nagyon Brooke? - kuncogott Naten. - Olyan vicces arcot vágsz ilyenkor - mutatott felém. 

- Csak egy hülye régi barátomon - húztam félre a számat. 

- Komolyan? - komorodott el. - Ilyenkor? 

Végül is eszembe juttatta, hogy épp majdnem szex tudatában fekszünk az ágyamban, és hát elég kínos, hogy ilyenkor is Kian Lawley jut az eszembe. Igaza volt Natennek, ez egy kicsit nagyon gáz. 

- Na, mindegy - ráztam meg a fejem. - Hanyagolom - mosolyodtam el és megcsókoltam Natent. 

- Jól van Kicsim - mosolygott ő is és fogdosni kezdte a hajam. 

Ez nála olyan mániaként hatott, mindig birizgálta a hajam végét vagy simogatta a tetejét. Nem zavart, sőt inkább élveztem, hogy tetszik neki. 

De valamit mégis meg kellett tennem. Tudtam, hogy Naten-nek szarul esett ez a "nem akarok lefeküdni" téma, ezért kieszeltem egy jó ötletet. 

Csókolni kezdtem, először is. Kicsit azt hiszem furcsállta, hogy még ezek után újabb próbálkozásokba kezdek, de nem baj. Felmásztam a hasára és kicsit hullámzásokba kezdtem miközben folyamatosan szenvedélyesen csókoltam. 

A nyakához is letértem néha, hogy oda is nyomjak pár nyálas puszit. 

Amikor megéreztem, hogy férfiassága az égféle meredt, lefelé kezdtem csókolgatni a hasát, amíg el nem értem a hasa aljáig. Lehúztam alsógatyáját, ami alól ágaskodott idoma és szembe néztem vele. Pár másodpercig még csak végighúztam kezemmel a mozgatható bőrfelületet rajt, aztán komoly munkához láttam. 

Számba vettem és először lassan, aztán egyre gyorsabban kezdtem mozgatni benne azt. 

Ő e közben lenyújt nőiességemhez, de megkönnyítettem dolgát azzal, hogy megfordultam, tehát már 69-ben voltam rajta. Furcsa volt, mert ilyen pózban még sosem voltam, de kellemes volt. Így legalább én is kihasználom a lehetőséget és Naten is. Tetszett ez a póz. 

Nem hiába mondják mindig erre, hogy ez a legjobb póz, amiben nincs szex. Igaz azt hiszem ez az állítás. 

Végül tényleg nem volt szex, de jobb is volt így. Tök jó esténk volt, és izgalom is volt bőven. 

Jól éreztük magunkat és ez a lényeg.  

✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONWhere stories live. Discover now