- Kian takarítsad le a büdös lábadat a párnámról! - ordítottam a legjobb barátomnak, aki épp az óriás patáit a most mosott ágyneműmre dobta.
- Nem is büdi Faye! - háborodik fel. (még neki áll feljebb, tipikusan) - Szagold meg, hogy tökre nem is büdi! - nyújtotta felém nagy csónakjait.
- Fúj, vidd innen! - löktem el a kezemmel őket és fintorogtam egyet. - Hagyd abba Kian!
- Mit? - vonja föl a szemöldökét.
- Az idegesítésemet! Például... - nyögtem fel és mérgesen kisiettem a szobából magamra csapva az ajtót.
- Jaj Faye ne csináld már! - jött utánam Kian. - Sajnálom Faye, hahó? Hol vagy? - szólítgatott, de nem talált mert bebújtam a gardróbba.
- Itt! - ugrottam ki a szerkényből, amikor megláttam a kis résen Kian valagát, hogy végre ide bírta húzni.
- Ááááááá! - magas hangot kiabálva kezdett rohangálni az emeleten.
Basszus azt hittem leejt ez a gyökér, annyira gyorsan suhant. Jó, le is izzadtam miatta, most már biztos ki fogom nyírni!
Visszamentünk a szobába és nagy duzzogva leültem az ágyamra.
- Annyira szemét vagy Kian! - mormogtam neki, amikor mellém feküdt.
- Mi a bajod Faye? Megjött vagy mi az Isten? - kezdte fogdosni a hasam aljánál, hogy ez a gyerek mindig rájön komolyan!
- Nee!! - csaptam le a kezét.
- Á szóval megjött, értem. Azért lehetnél egy kicsit szelídebb is Tündérkém - puszilta meg a kezem Kian és vicsorított egyet.
Mindig máshogy szólít, de a leggyakoribb a Tündérkém, majd úgy is meglátjátok.
- Kian... - biggyesztettem le a számat. - Annyira fáj a hasam.
- Hát nem tudom milyen, amikor bekopogtat a csajok Mikulás bácsija, de nem lehet valami kellemes! - röhögött, mert azt hitte, hogy majd poénkodok, amikor majd szétgörcsöl a hasam.
- Olyan izé vagy! - sértődtem meg és elfordultam tőle.
- Jaj Faye... - feküdt mellém kiskifli nagykifli pózban és bögyözni kezdte a hajtincseimet. - Tudod, hogy csak vicceltem.
- Igen, de nem esett jól Kian! - motyogtam oda neki és belefúrtam a fejem a takarómba.
- Bocsi, sajnálom - mondta könyörgő nyöszörgő hangon.
- Mindegy - rántottam meg a vállam.
Hogy ki Kian? A legjobb barátom, egy cukiság, csak néha nem tudja hol a határ. Ne értsétek félre, nincs köztünk a szimpla barátságon kívül semmi. DE KOMOLYAN. Csak Kian-nek az a mániája, hogy fogdos.
Mindig azt mondja nekem, hogy húgi. Valójában igen, én is pont így gondolok rá, mint a bátyámra. Fel sem merült sosem egyikőnkben sem, hogy esetleg több legyen köztünk a barátságnál.
Kian hogy lett a legjobb barátom?
Még nagyon régen, amikor ide költöztünk anyukámék az összes utcabélit meghívta egy kerti partira és hát Kian és én nagyon összehaverkodtunk. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, pedig ennek már több mint 10 éve.
Azóta Kian a bátyám, és én vagyok a húga.
Én Faye Brooke Stolen.
Először mesélek egy kicsit magamról.
Hát igen a nevem Faye, 17 éves vagyok harmadikos a középsuliban. Elég csöndes vagyok, bár nem annyira észrevehető Kian mellett, mert ő vele bármikor tudok hülyülni és szórakozni. Kék szemem van és most jelenleg szőke fenékig érő hajam, bár az igazi hajszínem világos barna.
Eléggé visszahúzódó lány vagyok, legalábbis a fiúk terén. Nem azt mondom, hogy nem vagyok szép vagy ilyeneket, azzal nincs gond csak velem. Egyszerűen nem tűrök meg magam mellett más fiút csak Kian-t. Nem szeretek velük úgymond „romantikázni" mondhatnám, utálok. Annyira, de annyira ki nem állhatom a nyálas csöpögős dolgokat, fúúúúj.
A gimiben nagyon menő Kian. Szó szerint ő az alfa hím az egész 6000 tanulóból álló iskolában. Elég durva, de őt tényleg mindenki ismeri. Nincs olyan ember, aki nem hallotta volna Kian legendás nevét.
Hogy mitől legendás a neve?
Szerintem az alfa hímből már le lehetett szűrni, de azért elmondom. :DD (ha valaki nem értené)
Kian amolyan „oda dugom, ahova befér" - monológgal él. Tényleg nem tudok a suliból olyan csajt mondani, akivel eddig le nem feküdt volna, vagy ne lett volna bármi köze hozzá. Oké, ezt a neki szimpi csajokra értem. Nem a stéber lánykákra, akik azt sem tudják mik azok a fiúk.
Én nem vagyok ilyen. Én egy szűz kis tapasztalatlan lány vagyok, de nem is akarok megváltozni. Mind már említettem lenne kivel, de mégsem akarom. Kian-nek már szinte az össze haverja rám akart mászni, de olyankor Kian begorombult és inkább hagyták a dolgot. Bírom, hogy ebben megvéd.
A családomról csak annyit, hogy kettő édesanyám van. Igen, leszbikusok, mielőtt valami nem értené. Tudom, hogy furcsa, de ez van. Nem tudom átváltoztatni a jelent, de nem is akarom, mert nagyon szeretem őket. A vérszerinti anyám Susan a vilás legjobb anyucija, Sherry a nevelőanyukám is egy tünemény. Annyira bírom őket, velük mindent meg lehet beszélni és, ami a legjobb, hogy nem kérdezgetnem a fiúkról, mert hát még is csak leszbik és nem is gondolnak szerencsére ilyesmire. Van egy édestestvérem is Aaron, aki 6 éves, de olyan édes, hogy majd fel tudnám zabálni a kis szöszit.
❤***❤
- Kian? Hol vagy? - keltem fel és keresni kezdtem a legjobb barátomat. - Ne csinál már! Nem vicces!
Tuti lelépett a sunyika. Hát persze. Megtaláltam az éjjeli szerkényemen egy cetlit.
Óh Jó reggelt Csipkerózsika! Ha ezt látod, akkor elmondom, hogy haza mentem. Ma este lesz egy buli, és muszáj ott lennem, mert Jc. és én tartjuk. Majd felszedek valami bombázót és elmesélem, hogy mi volt. Ja igen, gyere nyolcra a házunkhoz :))) ezennel meg vagy hívva a buliba. :D Na, puszillak Törpillám, nálunk tali. Öltözz szexin, Gilinsky üzeni!
(Jc. = Kian lakótársa, a legjobb fiú haverja, bár velem sokkalta jobb a kapcsolta)
Jc, amúgy nagyon kevdes és tökre szeretek hozzájuk menni, mert ő is olyan vicces, mint az én Kian-em! Vagy mondjam Majmocskámnak? Mindegy, néha hülye beceneveken fogom szólítani :D Már csak azért is, hogy idegesítsem.
(Gilinsky = Kian egyik haverja, akinek eléggé bejövök, de a többinek is, úgyhogy már megszoktam)
Most már direkt is szexin fogok öltözni, hogy Gilinsky és a többi majom tátott szájjal nézzen, csak egy a gáz. Hogy nagyon becseszték, ha azt hiszik, hogy majd lesz valami esélyük. Mindig toljál a csöpögős romantikus dumát, amit kifejezetten utálok, mint már említettem.
Ez a jó Kian-ben. Ő előttem nem beszél ilyenekről. Hát ajánlom is neki, különben márrég repült volna! Nem ám :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
FanficMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...