2 héttel később...
Faye
Nekem tényleg el kellett volna mondanom Kiannek, hogy mit érzek iránta. Erre sosem gondoltam, hogy bármikor is ilyesmire kerülne sor, minthogy szerelmes legyek a volt legjobb barátomba. Fura a szituáció, de igaz...
Annyira mély érzéseim lettek azután a nap után, hogy megcsókolom, én nem bírnám ki, ha elveszíteném.
Szeretem, ilyen még nem volt velem.
Kian nagyon megváltozott, szinte nem is hasonlít arra, amilyen volt a gimiben. Már vannak kimutatható érzelmei és nem naponta változtatja az ágyasait.
Valahogy nagyon megtetszett Kian.
Most biztos arra gondol sok ember, hogy 'de hiszen már ismerem, mint a tenyerem így úgysem lehetünk együtt sokat'
Csak egy a probléma ezzel a felvetéssel.
Én már nem nagyon ismerem Kiant.
Mivel amióta megváltozott nem nagyon beszéltünk, jó lesz újra összeismerkednünk.
És egy új makulátlan Kian-t tudhatok magaménak ezúttal.❤
- Kian én beléd szerettem - néztem a szemébe mélyen és a hajába túrtam.
Elkerekedett a szeme és a szíve dobbanását lehetett hallani, elég gyors és hangos volt.
Akár hányszor ilyen témába botlottunk éreztem, hogy nagyon izgatott lett.
- Én is mindennél jobban szeretlek Faye - simogatta meg az arcom és megcsókolt.
Nem bírtam tovább, annyira kívántam Kiant.
Két hete ápoltam, a baleset után, de most már jobban volt.
- Kian nem akarunk lefeküdni? - kérdeztem halál komolyan a drágát.
- Hogy mi? - nyalta meg ajkát és mosolygott egyet. - De persze - kuncogott.
- Miért nevetsz? - nevettem fel én is.
- Nem tudtam, hogy nálad ezt megszokás kérdezni - nyújtotta ki mosolygás közben a nyelvét.
Ráugrottam és a csípőjének nyomtam a popsim.
- Legalább felkészülhetsz életed legjobb szexére - haraptam be ajkam és megcsókoltam.
- Pici tündérkém az már pár éve megtörtént - fordította maga felé a fejem.
- Jaaa... - szontyolodtam el. - És ki volt a szerencsés a sok közül?
- Hát, te édesem - simogatta a hajam. - Annál csodálatosabb éjszakám nem volt még az életben.
Hirtelen nagyon boldog lettem. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ennyire emlékszik a mi kis esténkre anno'
Most is pont úgy éreztem, mint akkor. Olyan fiatalnak és olyan boldognak. Oké, csak pár éve történt, de én akkor is úgy érzem, mintha már száz éve lett volna. Talán azért, mert azóta is egy újabb felejthetetlen estére vágyom, mint akkor.
- Szeretlek - húzott egy újabb csókba.
Már én is égtem a vágytól alig vártam, hogy letépjem tökéletes testéről a ruhát és meglássam azt, akit ezek után örökre magaménak tudhatok.Kian
Nagyon nagyon izgultam. Sosem voltam még ennyire rémült, már csak annak a tudatában, hogy újra Kian és Faye leszünk. Szinte hihetetlen volt ez az egész számomra, mintha egy gyönyörű álomba csöppentem volna.
- Faye tudod én egy lányba sem voltam még szerelmes rajtad kívül... - szakítottam félbe a csókunk.
Amikor ezt meghallotta egy hatalmas levegőt vett és egy nagyon mosolygott. Nem mondott semmit, de az arcáról megkönnyebbülés tükröződött. Egy új csókot kaptam tőle, és közben a pólóm alá nyúlt.
Ugyan az a tüzes kislány volt, mint régen, ami nekem nagyon bejött.
Levette a pólóm és végigmérte kigyúrt felsőtestem, napi kétszeri kondi megtette a hatását. Megnyalta a száját és leugrott rólam. Letépte a gatyám, közben adott pár csókot, aztán már álló férfiasságomra vetette magát.
ESTÁS LEYENDO
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
FanficMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...