§Faye§
Másnap nem mentem suliba. Nem akartam, hogy kicsináljanak, ezért is gondolkodtam el azon, hogy anyáék erről nem is tudnak. Már több napja nem beszéltem velük az öcsém meg a nagyanyjánál van. Na, jó muszáj lesz felhívnom őket.
Csörgött egy kicsit még, de végül felvette Susan anyu.
- Szia - szóltam bele a telefonba.
- Szia, Brooke - hallottam vidám hangját. - Hogy tudsz délelőtt hívni? Ott még csak reggel van.
Bakker már most leszűrte, hogy valami gáz van...
- Nem mentem ma suliba - mondta félénken.
Le fogják szedni a fejem gondolatban.
- Miért nem mentél? - háborodott föl anya.
- Mert tegnap megvertem egy lányt és nem akartam, hogy ezért a nyakamon lógjanak.
- Megvertél egy lányt? - akadt ki. - Miáért mit csinált?
- Gúnyt űzött Kian-ből és tudod, hogy Kian a mindenem - morogtam.
- Akkor jól tetted Kicsim! - helyeselt Susan anya. - Ügyes vagy!
- Csak egy a gáz - csuklott el a hangom.
- Micsoda? - nem érttete mire célzok.
- Az, hogy az a lány, akit én megvertem, az az igazgató unokahúga - mondtam kisebb szünetekkel.
- Hogy MI,??? - visított Susan anyu a telefonba. - Akkor most mi lesz???
- Azt hiszem, Kian meg tudja oldani, hogy ne csapjanak ki - suttogtam félénken.
- Jesszus Brooke. Ajánlom is, hogy Kian meg tudja oldani! Mert nem akarom, hogy márik iskolába menj át! - mérgeskedett.
- Bocsáss meg.. - nyöszörögtem.
- Old meg Brooke! Na, mennem kell szia.
- Szia - köszöntem el. - Puszilom Sherry anyut.
- Átadom Kicsim, na szia - tette le a telefont.
Hihetetlen, hogy nem is ordítozott velem Susan anyu. Mondjuk nagyon ritkán teszi, sőt még talán nem is tette.
***
§Kian§
Furcsa, hogy ezt mondom, de igaza van Faye-nek. Nem illünk mi össze. Nekünk maradnunk kell a legjobb barátoknak sokkal jobb lesz az úgy. Amúgy is csak az volt a célom, hogy meghúzzam és az sikerült. Már az elején tudtam, hogy könnyen fog menni, úgyhogy nem is aggódtam.
Ő a kishúgom, nekem nem ilyen csajok valók. Oké, hogy mindent megtenne értem meg minden, de én az olyanokat csípem, akiknek mindegy, ha összetöröm a szívét. Faye-nek viszont nem akarom, mivel őt még az életemnél is jobban szeretek.
Most a suliban kellett csábítanom az igazgatónő lányát... awh az a lány. Nagy szexi, szőke és nagyon nagy mellei vannak. Muszáj becserkésznem, már csak Faye miatt, hgy ne rúgják ki meg persze magam miatt is, mert ilyen jó fogást nem szabad csak úgy elhalasztani!
Én maradok a csajozós Kian nekem ez pont jó. És visszakaptam a legjobb barátomat Faye-t, akit a húgicámnak szeretek. Nekem ez így jobban tetszik. Oké, hogy kurva jók a cickói és a segge, de akkor is "családtaggal" nem kell lefeküdni.
Nem akarom, hogy hozzám legyen ő kényszerítve, mert szerintem ő körülbelül így érzezte magát. Hogy muszáj velem lennie, mivel én mindig náluk vagyok és engem annyira ismer. Ezt akarom megváltoztatni. Én visszaállok a nőfaló Kian életmódba, ő pedig találkozott egy sráccal, akinek nagyon tetszik, úgyhogy remélem boldog lesz, mert ha valamit csinálna vele a fiú esküszöm kitöröm mind két karját!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
Hayran KurguMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...