[Faye]
Reggel már az ágyon keltem és Kian nem volt a szobámban. Gyorsan kapkodtam a fejem ide-oda, hátha meglátom valahol, de nem. Nem volt tényleg ott. Felpattantam az ágyamból és egy nagy lobonc hátradobással kisiettem az ajtómon.
- Hol vagy Kian? Mi? Most te komolyan itt hagytál? Azt mondta anya, hogy vigyáznod kell rám! - morogtam végig az egész házat... Hát szép itt hagyott ez a köcsög...
Tipikus Kian... Tudtam, hogy nem tud rám vigyázni, csak azért mondja, hogy ne kelljen a mamámhoz mennem, de legalább ebben segített. Én egyedül is jól megleszek :))
Készítettem magamnak egy kis reggelit, egy kis tojásrántottát :)) Igen, mert az a legjobb reggeli, már csak a fehérje miatt is, én mint bokszoló már csak tudom. ^-^
Bmx-el mentem a suliba, mert gondoltam jobb lesz így. Nem akartam még felhívni sem Kian, ha már egyszer itt hagyott. DE mi is vártam tőle?
Ő midnig a saját utait járta a barátságunk alatt is... egy kicsit kezdem úgy érezni, hogy többek hagyunk, mint barátok, de miért? Mert egyszer elkezdte ezt a hülyeséget, és azóta ez van... már csókolózunk is... Atya Ég.
Pedig régebben sosem tettük. Egyszer sem vol ilyenről szó, hogy mi akár mikor is egymáshoz érünk, mint férfi a nőhöz.
***
Én nem vagyok a szabályzathoz kötve a suliban. Engem nem nagyon érdekel, ha a gyökér tanár beszól, hogy nem szabad az épületbe vinni a biciklit, én akkor is beviszem.
Már a folyosón toltam a bicóm, amikor megláttam Trissy-t egy fiúval, akit nme láttam, de imádkoztam, hogy ne Kian legyen az. Egy kicsit megálltam előttük és megpróbáltam megkukkantani, hogy ki az a fiú, mivel épp egymás szájában lógtak és Trissy oda nyomta szegény srácok a szekrényhez.
Nem láttam a fiút... de jobb is így. Ha Kian lett volna, akkor soha többé nem engedtem volna a közelembe, de komolyan! Én nem szoktam kamuzni.
[Kian]
Jc. hívott reggel, hogy menjek haza, mert valami dolgot el kell intézni, de mind a kettőnk kell hozzá, ezért lassacskán leemeltem az alsó kis Csipkerózsika hercegnőmet a hasamról, annyira kis cukin aludt Istenem...^-^ Gyönyörű szőke hajacskája a feje mellett jobbra-balra volt eltűrve. :)) Órákig názni tudtam volna, de mennem kellett.
Írtam Faye-nek egy üzenetet és az éjjeli szekrényére raktam, hátha elolvassa, de mint tudom, nem nagyon szokta az éjjeliszekrényét figyelgetni. Egy próbát, azért megér.
Nem is tudtam bemenni reggel a suliba.. Elhúzódott a program Jc-vel, ezért egyikünk sem ment suliba. 12-kor végeztünk akkor meg már nincs értelme bemenni :DDD Meg hüylék is lettünk volna.
Egész nap csak Faye járt az eszembe, az a felelsz vagy mersz és, azok a gyönyörű mellek...
Most nem arról beszélek, hogy én a külsője miatt szeretem, hanem az is gyönyörű része, de belülről is a legjobb. Azt hiszem én kezdek nem barátként tekinteni Faye-re. Ez elég gáz nem? Ő szinte biztos vagyok benne, hogy csak a barátom akar majd lenni, mivel nem az a pasizós típus és tudja, hogy nekem egy lány kevés.
De ez igazából nem így van. Én egész eddig a tökéleteset kerestem. Hogy milyen nekem a tökéletes?
Gyönyörű, intelligens, nem hülye mint a legtöbb szép lány, és meg tud nevetettni, edzésben van de mindenféle kaját megeszik, és persze az ágyban is megállja a helyét.
***
Írtam üzenetet Faye-nek. Már nem bírtam ki, hogy ne beszéljek vele, mert ő ott rohad a suliba én meg itt süttetem a hasam :)) de ezért élvezem :DD
Kian L.= Szia Tündérkém. Nem leszek ma suliban, ugye a munka miatt.
Faye S.= Mi az, hogy nem vagy? Miféle munka????? Ha szabad megkérdeznem?
Kian L.= Jaj nem olvastad el az üzenetem igaz? Raktam az éjjeli szekrényedre egy cetlit.
Faye S.= Tényleg??? :OO Hupsz :DD Nem láttam. Bocsi, hogy kicsit kiakadtam... azt hittem otthon agytál csak úgy.
Kian L.= Dehogy. Olyat sosem tennék. :)) Bocsi, hogy eljöttem csak sürgős volt.
Faye S.= Semmi baj :*** Na mennem kell, mert töri lesz és a banya elveszi a telóm, na szia <3
Kian L.= Oksika, vigyázz magadra Törpikém :*
***
[Faye]
Az utolsó óra után kimentem a suli ajtaján és szembe találtam magam Kian-el. Jaj, de örültem neki, egyből futni kezdtem és a nyakába ugrottam. Átölelt és amikor elhúztam mellkasától a fejem a szemébe néztem.
- Szia - mondtam nagy vigyorommal. - Hogy-hogy itt vagy???? - érdeklődtem.
- Szia, Tündérkém - mosolyodott el. - Gondoltam eljövök érted, hogy ne egyedül kelljen hazamenned, meg mert persze én vagyok a dadusod - kacsintott.
- Igen - simogattam dús hajacskáját, az ujjaimmal. - Annyira örlüök, hogy eljöttél. Képzeld reggel láttam Trissy-t egy sráccal nyalakodni és azt hittem te vagy... - meséltem lebiggyesztett ajkakkal a reggeli incidenst.
- Igen? De Faye - fordította az arca felé a fejem. - Mondtam, hogy én azzal a lánnyal soha többé!
Csak mosolyogtam és megpusziltam Kian arcát. Nem akartam a suli tanulóui előtt megcsókolni, hisz az már mi gáz lett volna. Nagyon... főle, hogy a suliban úgy tudják, hogy nem is vagyunk jóba.
Hazamentünk hozzám. Csináltam egy kis ebédet Kian-nek, mert farkas éhes volt a Drágaszágom, és nem akartam, hogy szegény még jobban lefoggyon így is túl vékonyka.
- Spagetti? - kérdztem.
- Aha - csillant föl a szeme. - Istennő vagy Faye! Tudod?
- Háááát persze - mutattam magamra az egoista arckifejezésemmel. - Egyértelműen! - nevettem.
- Igeeeen - vicsorított. - Annyira, de annyira! - közeledett gyorsan felém.
Hátrálni kezdtem, de a kult az utalamat állta, ezért felültem rá és ott lóbáltam tovább a lábam.
- Mit akarsz Kian? - kerekedett ki a szemem hirtelenségétől.
- Téged!!! - kiáltotta és a hátamra fektetett a pulton.
Csókolgatni kezdte a nyakam, majd egy kis mozdulattal a számhoz ért.
- Kian, előbb elkészíthetem a kaját? - suttogtam. - Utána aztán bármit csinálhtasz velem megígérem, de most én is éhes vagyok - toltam el magamtól.
- Bármit? - csillant föl újra a szeme. - Oké, akkor leszállok rólad - kacsintott.
Jaj, neee. én hülye... a suli legnagyobb nőcsábászának azt mondta, hogy bármit csinálhat velem és még meg is ígértem... nem tudom még elképzelni sem, hogy mi lesz itt. Már most félek.
YOU ARE READING
✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTION
FanfictionMi van, ha a legjobb barátod megkérdezi tőled, hogy lefekszel-e vele, de csak úgy barátilag? Mi a fasz!? NEM ismétlem NEM lehet valakivel BARÁTILAG dugni! Legalábbis szerintem nem. És amikor azt mondod neki, hogy tutira nem, akkor megsértődik. ...