"Mi?"

15.1K 501 51
                                    

§Faye§

Végül rávettem Kian-t, hogy ő is lefeküdjön mellém és még egy bő két órát aludtunk. Legalábbis én aludtam, nem tudom, hogy ő mit csinált. Amikor felkeltem, kimentem wc-re és olyan frissen éreztem magam, hogy vissza szaladtam Kian-hez és ráugrottam. 

- Jézusom Faye - sikított föl Kian, mivel ő azt hiszem még aludta :DD Hoppika... 

- Menjünk el futni Kian! - kulcsoltam össze ujjaimat könyörgően. - Kérlek - puszilgattam a hasát. 

- M-most? - nézett az órára. - Hiszen dél van. Le fogunk égni, mint a répa. 

- Nem fogunk - ugráltam a csípőjét. [elég félre érthetően] 

- Ooh Faye - kuncogott. - Oké, menjünk - nézett a sejhajomra, hogy hogyan rugóztatom fel-le. 

- Bocsi - vicsorítottam. - Csak izgatott vagyok. 

- Lehetnél többször is ilyen izgatott - nevetett fel. - Nem ám.

- Na, akkor eljössz velem? - kérdezgettem. 

- Persze Szívem - puszilta meg az arcomat felhúzva magát, hogy ne feküdjön, hanem üljön velem szembe. 

- Köszi, Cuki vagy - kuncogtam. - AKkor készülj! 

- Oké, tíz perc - mondta. 

Hagytam, hogy el tudjon készülni, felálltam róla. Én is készen lettem. 

***

Kb. egy-egy és fél óra futás után jó izzagtan haza furikáztunk és lihegve, de büszkén felküzdöttük magunkat a lépcsőn.

- Ahhj, most akkor meg is masszírozhatod a vállam Faye! - parancsolt Kian. - Széthullok mindjárt... 

- Oké, csak előbb elmegyünk zuhanyozni - kuncogtam. 

- Ketten? - csillant fel Kian szeme. - Benne vagyok - indult meg utánnam.

- Kian! - fordultam meg, és a kezei közt landolt a testem. 

A derekam köré fonta kezeit és közel húzott magához. 

- Cicukám, még futni is elmentem veled - meresztette rám óriási barna boci szemeit. - Légyszi. 

- Jó. Igazából nincs nagy jelentősége, úgyis már ezerszer fürödtem veled - vicsorítottam és a kezébe nyomtam egy törcsit. 

Befutottam a fürdőszobába és elkezdtem ereszteni a vizet, hogy jó meleg legyen, amire belemegyünk. Levettem először a pólóm, aztán a gatyám és arra lettem figyelmes, hogy Kian nem is ölrözik csak engem bámul tátott szájjal. 

Hát beszarok ezen a gyereken komolyan :'DDD ez már KUKKOLÁS! Komolyan mondom ez már kukkolás. Simán fel is jelenthetném.

- Kian, te miért nem öltözöl? - néztem rá úgy, mint egy kisgyerekre, aki tudja, hogy butaságot csinált, de még azért is folytatja. 

- Hogy én? - muatott vicces hangnemben magára. - Hát én, izéé.. mert, de öltözök én - kezdte levenni a pólóját. 

Izmos felsőtestén folyt az izzagság, és hangosan lélegzett. Kis cuki volt :DD be kell valljam. Na, de nem nézem tovább, mert a végén még észre veszi. 

- Hallod Fye kérdezhetek valamit? - állt elém Kian és pillogatni kezdett. - Fontos! 

- Micsodát? Na, mondjad - mosolyodtam el. 

- Jól állna nekem a szőke haj? - vágott álmodozó fejet. - Ha? 

- Nem tudom, miért? - ráncoltam a homlokom. 

- Mert, hát. Be akarom festetni na! Érted... - nyafogott. - Jó? 

- Miért kérdezed meg tőlem? - nevettem el magam. - A te dolgog. 

- Azt hittem leszídtál volna, ha úgy jöttem volna haza, hogy szőke vagyok - röhögött fel. - Akkor holnap meg is csináltatom. 

- Nekem 8 - rántottam meg a vállamat. 

- Mondjuk, ja. Te sosem voltál az a "valami is érdekelne rajtad Kian" típus - mutatta az idéző jelet. 

- Hát nme igazán - nevettem. - De így jobb is szerintem. 

- Köszi Faye - jött oda hozzám ki és adott egy puszit az arcomra. - Cuki vagy Faye. 

- Eszasziken - szorítottam ökölbe a kezem és örültem a fejemnek. 

- Most mi van? - értetlenkedett Kian. 

- Azt mondta nekem Kian Lawley, hogy "Cuki vagyok" illlyen nagy megtiszteltetést ember - szakadtam a röhögéstől. 

- Most gúnyolódsz te kis mocsok? - lökött be a zuhany alá és csikizni kezdett. 

- Ne, ne hagyd abba! Kian! - szólaltam meg, a levegővéletekkor, amikor talán beszélni is tudtam egy picit. 

- Ne hagyjam abba? Oké - csikizett tovább. 

- Deee! - sikítottam a fülébe. 

- Jáj a dobhártyám. Tündérkém, azért nem otthon vagy! - öltötte ki Kian a nyelvét. 

- Inkább te nem vagy otthon! - másztam ki karmai közül. - Ez az én házam Bogárszálam! 

- Bakker tényleg - csapott a homlokára. - Hupszi. 

***

Amikor visszamentünk a szobámba egyből belefeküdtem az ágyamba és vártam Kian-t. 

- Faye te miért használsz testradírt vagy mi a francot? - mutatta a kezében levő vaníliás bőrradíromat. 

- Gyere ide megmutatom - hívtam magam mellé. 

- Na muti - mosolygott. Biztos valami jóra számított. 

- Mert ha nem használnék nem lenne ilyen finom kókusz és vanillia illatom - tartottam oda a kezem, hogy szagolja meg. 

- Ja, hogy ennek van ilyen elképesztő illata - szaglászta a kezem. - Nem is tudtam - harapta meg enyém a bőrömet.

- Héj! - kuncogtam. - Kian. 

- Igen Édesem? - hajolt fölém és belenézett a szemembe. 

- Te olyan hülye vagy - ráztam a fejem. - Egy hülye Kian Lawley. 

- Várj, a szexit kihagytad - mutatta föl mutató ujját. 

- Miért lennél szexi? 

- Jaj Cicukám láttam én ám, hogy hogy néztél amikor fürödtünk - röhögött. - Nem tudod letagadni, hogy szexinek tartottál. 

- Nem is néztelek - tagadtam le az igazságot. 

- Jaja, ahogy én sem egész végig téged néztelek - nevetett fel Kian. 

- De, te egész végig engem néztél - köhécseltem feltűnően.

- Épp ezért mondom Babám, mert te is engem - csókolt meg hirtelen Kian. 

Kikerekedett szemekkel néztem rá, mert egyáltalán nem számítottam erre, hogy ő... most megcsókolna. 

- Bocsi Faye, nem akartam csak... - nem hagytam hogy befejezze, elhallgattatam egy újabb csókkal. 

- Csak csönd Kian - mondtam, amikor elhúzódtam tőle. 

- Igen is Főnökasszony! - kuncogott. 

Újra csókba kezdtünk, de most már Kian el kezdte levetköztetni rólam a ruhámat.   


✨THE BAD BOY LAWLEY✨# Best Friends KIAN R. LAWLEY HUN FANFICTIONOù les histoires vivent. Découvrez maintenant