ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3

872 54 6
                                    

Η Λόρεν αποφασίζει να πάει στην τάξη της δημοσιογραφίας για να ολοκληρώσει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τα μαθήματα. Βγαίνοντας νιώθει μια ανακούφιση καθώς επέλεξε αυτό που της αρέσει.

"Επομένως δημοσιογραφία" λέω μονολογόντας(Λόρεν). Χαμένη στις σκέψεις μου δεν συνειδητοποιώ ότι κάποιος μου μιλάει. Και μετά κοροϊδεύω τη Νάταλι...είμαι τελικά χειρότερη!

"Εμμ...συγνώμη; " λέει μια αντρική φωνή. "Είναι εδώ η τάξη της δημοσιογραφίας;" με ρωτά.
Καθώς γυρίζω για να δω ποιος μου μιλάει, καταλαβαίνω ότι είναι αυτός. Είναι ο Άλεξ!!

Γεμάτη ενθουσιασμό αλλά και άγχος για το πώς θα πρέπει να του απαντήσω, βρίσκω τελικά το κουράγιο να του μιλήσω. "Χμμ ναι, στο σωστό μέρος ήρθες" του λέω. Τι στο καλό είπα; Ένα <ναι> ήταν αρκετό. Θα με θεωρεί άκυρη τώρα.

"Είσαι και εσύ σε αυτήν την τάξη; " με ρωτά με ενα βλέμμα γεμάτο νόημα. Βλέπω καλά; μου έσκασε ένα χαμόγελο;

"Ναι...Έτσι νομίζω" του απαντώ νιώθοντας για ακόμα μια φορά άκυρη αλλά εκείνος δείχνει να το διασκεδάζει.

"Χαχαχα...ωραία! Και το όνομά σου; Παρεπιπτόντως είμαι ο Άλεξ Λάντερς" προσθέτει.

Λες να μην το ξέρω; "χμμ με λένε..." αργώ λιγο να απαντήσω. Θεέ μου τι με πιάνει;

"Τι; δεν εχεις όνομα; " με ρωτά λίγο πονηρά

"Φυσικά και έχω. Με λένε Λόρεν Χέρσον" του απαντώ κάπως περήφανη λες και έκανα κάποιο κατόρθωμα!

"Αχαμ...Λόρεν, ωραίο όνομα" μου λέει και νιώθω το στομάχι μου άνω κάτω.

"Σε ευχαριστώ" του απαντώ χαμογελώντας

"Τέλος πάντων...Πρέπει να πάω μέσα. Τα λέμε Λόρεν!!"

"Ναι" του λέω έτοιμη να λιποθυμήσω.

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙ

"Εδώ είμαστε" λέω καθώς φτάνω στην αίθουσα μουσικής

"Εμ..Γειά σου, είμαι η Έλεν" μου λέει μια κοπέλα μελαχρινή, όχι πολύ ψηλή με σκούρα καστανά μάτια

"Γειά..Εγώ είμαι η Νάταλι! "

"Είσαι καινούργια εδώ...σωστά; " με ρωτά

"Ναι. Φέτος αποφάσισα την έξτρα τάξη μου" της αποκρίνομαι

"Ωραια! Αα Ιζαμπέλ" φωνάζει σε ένα κορίτσι που πλησιάζει προς το μέρος μας. "Ελαα" της λέει

"Γειά σας κορίτσια...είμαι η Ιζαμπέλ. Καινούργια και σε αυτήν την τάξη και σε αυτό το σχολείο. Εσύ; " με ρωτά η Ιζαμπέλ, η οποία ειναι αρκετά ψηλή, αδύνατη, όμορφη με καστανόξανθα μαλλιά και μπλε μάτια.

Love Will Find UsOnde histórias criam vida. Descubra agora