ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 31 (ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ)

637 47 5
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ⬇⬇⬇⬇
Λοιπόν, guys, είμαι στην περίεργη θέση να σας ανακοινώσω πως βρισκόμαστε στο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ επεισόδιο του LOVE WILL FIND US.
Μετά από αρκετό καιρό κατάφερα να τελειώσω την πρώτη μου ιστορία.
Ήταν μια πρώτη προσπάθεια να αξιοποιήσω λίγη από την φαντασία μου γράφοντας. Ξέρω ότι για κάποιους δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αλλά για εμένα ήταν σημαντικό.

Θέλω να ευχαριστήσω πραγματικά όλους εσάς που διαβάσατε την ιστορία μου ως εδώ...ως το τελευταίο δηλαδή ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ. Σας ευχαριστώ γιατί χωρίς εσάς δεν ξέρω αν θα είχα φτάσει ως εδώ.

Να σημειώσω επίσης πως σε πολύ λίγες ημέρες θα ξεκινήσω την καινούργια μου ιστορία...και θα χαιρόμουν πολύ αν ρίχνατε μια ματιά. Την Δευτέρα ή Τρίτη ίσως ανεβάσω το εξώφυλλο και την περιγραφή...προς το παρόν δεν μπορώ να αποκαλύψω κάτι άλλο 😁😁😆😆😂💝💝💝💝

Το τελευταίο επεισόδιο είναι εδώ...ENJOY💘 (2111 λέξεις)

....................................

Φτάνουμε στο σπίτι με την μητέρα και τον αδερφό μου. Περιττό να πω πως ο πατέρας μου θα πάθει εγκεφαλικό. Δεν νομίζω ότι θα περίμενε ποτέ να μας δει όλους μαζί μπροστά του. Ξέρω ότι για την μαμά δεν μιλούσαμε σχεδόν ποτέ αλλά η γιαγιά πάντοτε μου έλεγε πόσο την αγαπούσε ο μπαμπάς και πόσο στεναχωρημένος ήταν με την απουσία της.

Και η μαμά...φάνηκε να μην έχει ξεπεράσει τον μπαμπά. Κάθε φορά που μιλάει για εκείνον είναι έτοιμη να δακρύσει. Κάτι μου λέει πως αυτοί οι δύο αγαπιούνται ακόμα.

Χτυπάω το κουδούνι και ανοίγει ο πατέρας μου. Yeah...το εγκεφαλικό είναι κοντά. Πολύ κοντά.

Στέκεται μπροστά στην πόρτα άφωνος χωρίς να πει κουβέντα. Είναι ακίνητος και δείχνει αδύναμος.

"Μπαμπά!" του φωνάζω αλλά το κεφάλι του είναι γυρισμένο προς την μητέρα μου.

"Καλέ μπαμπά" του ξαναφωνάζω αλλά τίποτα. Τον σκουντάω και συνέρχεται.

"Ν-Νάταλι...ήρθες;" με ρωτάει τραυλίζοντας

"Ναι αλλά όπως βλέπεις όχι μόνη μου" του απαντώ δείχνοντας προς το μέρος της μητέρας και του αδερφού μου. Στην στιγμή έρχεται στην πόρτα και η γιαγιά.

"Κριστίν;" την ρωτά η γιαγιά μου και προσπαθώ να κρύψω το γέλιο μου.

"Καλησπέρα σας" της είπε η μαμά με την αμερικανική προφορά της. Ο πατέρας μου σε σοκ.

Love Will Find UsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora