ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 6

615 51 4
                                    

(Πατήστε και τη μουσική σε όλη τη διάρκεια του επεισοδίου ;) ♡ Χαχαχα η Λόρεν τραγουδάει xP )

Σήμερα είναι το περιβόητο πάρτι. Ξύπνησα με την εικόνα του Μπράντλεϊ- μισόγυμνου μπροστά μου. Αν είναι δυνατόν δηλαδή! Πάντως ειλικρινά δείχνει γεροδεμένος... Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το γεγονός ότι γι'αυτόν είμαι απλά η κοπέλα που έπεσε κάτω.
Καθώς τρώω το πρωινό μου ακούω το κινητό μου να χτυπάει. Είναι η Λόρεν.

"Ναι;;"

"Καλημερααααααα Νάταλι"

"Τι ήπιες πρωί πρωί; " τη ρωτώ

"Δεν ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ είμαι ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ!!"

"Έχω χάσει κάποιο επεισόδιο; "

"Ουυυυ ναι!!!"

"Λέγε! Μη με κρατάς σε αγωνία"

"Ο Άλεξ μου ζήτησε να τον συνοδεύσω στο πάρτι"

"Λόρεν...ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ!!" Της λέω νιώθοντας πολύ χαρούμενη για εκείνη. Είναι τόσο υπέροχο να βρίσκεις ανταπόκριση στα συναισθήματά σου...

"Δεν ξέρω. Λες;"με ρωτά

"Είμαι σίγουρη"

"Μακάρι. Εσύ θα έρθεις στο πάρτι;"

"Μπαα...δε νομίζω"

"Γιατιιι; Έλα θα έχει πλάκα. Άσε που θα είναι και ο Μπράντλεϊ. "

"Αυτό φοβάμαι. Θα είναι και η Ραχέλ!" Της λέω και νιώθω εναν κόμπο στο στομάχι. Πάντα τραβάει τα βλέμματα αυτή η κοπέλα....και όχι άδικα

"Ελα μην ακούω βλακείες! Ακόμα και αν είναι εκει, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πάψεις να παλεύεις για τον Μπράντλεϊ. Δείξε του πως νιώθεις με τις πράξεις σου. Αν νιώθει κάτι θα το καταλάβεις"

"Ξέρεις κάποιες φορές γνωρίζεις εξαρχής ότι είσαι και θα είσαι πολύ μακριά από αυτό που θες. Άπιαστο όνειρο θα μείνει και ο Μπράντλεϊ."

"Προτείνω να ανατρέψεις τα δεδομένα...τουλάχιστον θα ξέρεις ότι προσπάθησες"

"Αα ναι; Πώς; χθες δε θυμόταν καν το όνομά μου"

"Όπα...τι έχασα;"

"Εμ...ήμουν στο σπίτι της Ιζαμπέλ- βασικά και δικό του σπίτι και ήταν εκεί"

"Αχαμ. Φρόντισε την άλλη φορά να το θυμάται!!"

"Πώς; "

"Βρες ένα ωραίο φόρεμα, βάψου, φτιάξε τα μαλλιά σου και ΕΤΟΙΜΗ!! Αα και φυσικά έλα στο πάρτι. Και δεν ακούω αντιρρήσεις. Κλείνω τα λέμε! !"

Love Will Find UsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora