ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ
Ανοίγω τα μάτια μου αργά και το βλέμμα μου πέφτει αμέσως πάνω της. Είναι τόσο ήρεμη και γαλήνια όταν κοιμάται. Το γλυκό της χαμόγελο φαίνεται αμυδρά ζωγραφισμένο στα χείλη της. Η εικόνα αυτή κάνει την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα.
Σκέφτομαι πως επιτέλους την έχω στην αγκαλιά μου... Επιτέλους είμαι δίπλα της και είμαστε ζευγάρι. Είναι το κοριτσάκι μου...η αγάπη μου...
Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω της.
Το κινητό μου χτυπάει και αμέσως το σηκώνω και πηγαίνω στο σαλόνι για να μην την ξυπνήσω. Είναι η Ραχέλ. Τι θέλει;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙ
Ακούω ένα κινητό να χτυπάει και ανοίγω διστακτικά τα μάτια μου. βλέπω τον Μπράντλεϊ να το παίρνει από το κομοδίνο και να κατευθύνεται προς το σαλόνι...ποιος να είναι στις 8:00 το πρωί; Κάτι μεσα μου με κάνει να θέλω να ακούσω σε ποιον μιλάει. Ξέρω...ξέρω. Δεν είναι καλό να κρυφακούς...Η περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά δεν είμαι γάτα...οπότε δεν κινδυνεύω, σκέφτομαι και γελάω από μέσα μου.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και στέκομαι πίσω από την πόρτα του δωματίου. Το σαλόνι είναι ακριβώς από έξω οπότε ακόμα και ο παραμικρός ψίθυρος είναι δυνατόν να ακουστεί. Δεν πρέπει, σκέφτομαι αλλά δεν κάνω πίσω...
"Τι θέλεις Ραχέλ;" την ρωτάει και παγώνω. Τι στο καλό συμβαίνει εδώ;
"Δεν έχουμε τίποτα να πούμε" συνεχίζει με λίγο πιο ανεβασμένους τους τόνους από πριν.
"Ποιο παιδί...τι είναι αυτά που λες;"την ρωτάει και ξαφνικά νιώθω τα πόδια μου αδύναμα...Δεν μπορώ να στηρίξω τα πόδια μου, ούτε καν το σώμα μου. Ποιο παιδί;
"Τι λες; Έχεις πιει; Δεν σε άφησα εγκύο...δεν μπορεί" λέει. Αυτό ήταν...δεν είναι δυνατόν να άκουσα σωστά.Είμαι έτοιμη να πέσω κάτω αλλά με όση δύναμη μου έχει απομείνει κλείνω δυνατά την πόρτα του δωματίου την κλειδώνω και τρέχω στο κρεβάτι μου με φόρα. Τα δάκρυα μου έχουν αρχίσει να κυλούν με ραγδαίους ρυθμούς από τα μάτια μου σε όλο το μήκος του προσώπου μου. Μόλις τώρα ο άνθρωπος που αγαπώ όσο κανέναν μου πήρε την ευτυχία και το χαμόγελο μου και τα πέταξε στα σκουπίδια. Τα λόγια αγάπης και οι πράξεις του αποδείχτηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα παραμύθια. Παραμύθια που πουλούν τα αγόρια στα κορίτσια για να τις κάνουν δικές τους. Τόσο πολύ με αγάπησε...
Το μυαλό μου θολώνει καθώς τον ακούω να μου φωνάζει να του ανοίξω από το σαλόνι. Θέλω να φύγει. Να φύγει μακριά μου...
ESTÁS LEYENDO
Love Will Find Us
Novela JuvenilΕκείνη είναι 17 χρονών και ζει με τον πατέρα και τη γιαγιά της στην Οξφόρδη. Φέτος είναι η τελευταία της χρονιά στο Lockwood Highschool, όπου όλα φαίνονται ήρεμα. Εκείνος είναι το έξυπνο, πανέμορφο και δημοφιλές αγόρι, που κάνει τις καρδιές των κο...