Od povratka u Hogwarts neprimjetno su prošla tri tjedna. To je značilo jedno: profesori više nisu štedjeli učenike i opravdavali njihov nerad i nezainteresiranost za rad rečenicom: "Pustite ih, tek su se vratili sa praznika, trebaju se malo priviknuti", već su ih poticali na rad, svaki nerad kažnjavali, a tu rečenicu je zamijenila "Uozbiljite se, škola je počela prije tri tjedna"
Tri tjedna u Hogwartsu značila su još jedno: povratak metloboja i metlobojsko treniranje. To je bila jedna od stvari koje su najviše veselile sve učenike.
Od prve ih je utakmice dijelio cijeli mjesec, ali je gryffindorski tim htio biti spreman na sve, što je značilo da su imali treninge čak tri puta tjedno.
Ove godine metlobojsku sezonu otvaraju Gryffindori i Slytherini, u pravilu je utakmica između ta dva doma najnapetija jer svatko tko je nogom kročio u Hogwarts zna da su ti domovi neprijateljski nastrojeni jedni prema drugima.
Prva će utakmica biti već u prvom tjednu studenog, u subotu, a iako je ona tek za tjedan dana, napetost između Gryffindora i Slytherina je polako rasla.Uz bok s metlobojem, ono što je još Jamesa veselilo bila je situacija s Lily: nije mogao ne primjetiti kako se polako popravljala.
Sad je već bio na šestoj godini, brzo mu je prošlo gotovo cijelo školovanje, Hogwarts je bio najljepši dio njegova života punih pet godina, a pred sobom ima samo još ovu, šestu i zadnju, sedmu godinu.
Shvatio je da je kroz tih pet godina najviše radio jednu stvar, a ta je bila zlostavljanje Severusa Snapea. Najdraža zanimacija njega i njegovog najboljeg prijatelja Siriusa Blacka.
Odlučio je kako će ove godine više vremena utrošiti na Lily nego na Snapea jer je uočio kako je znatan dio svog dana trošio na irititanje Cmizdrusa, a to vrijeme je mogao provesti s Lily i možda joj se više svidjeti.Iako to nije značilo da će se prestati izrugivati Snapeu...to mu Sirius ne bi oprostio.
To također nije značilo da će prestati koristiti Mapu za haranje i bježati iz dvorca kad mu se ukaže prilika.
Bila je to kasna subotnja večer kad je James nenamjerno ostao budan uz razgovor sa Siriusom. Dotakli su se mnogih tema, a vodeće su bile upravo Snape i Lily.
"Ne mogu vjerovati...šesta godina", reče James s dozom nostalgije u glasu.
Sirius ga je promatrao ispijajući šalicu pivoslaca. Bio je to jedan od rijetkih trenutaka kad su obojica bili ozbiljni.Izgleda da noć doista ima svoju moć.
"Da..ni meni ne ide u glavu kako smo brzo...odrasli", odgovori mu Sirius. To odrasli je izgovorio tonom koji je upućivao da ne vjeruje u ono što govori.
"Sjećaš li se kako smo se upoznali?", reče James glumeći glas koji njegova majka proizvede prisjećajući se trenutka kad su se upoznali ona i njen muž.
"Ti si pokunjeno stajao uz stepenice sa cvijetom u kosi...a ja sam mislio da si prelijep", nastavi Sirius.
"Prestani", reče James kroz smijeh, "Ovo je postalo odvratno"
Sirius se nasmije i ispije još jedan gutljaj tekućine, a zatim je umalo ispljune zbog smijeha.
Mjesec je sjao. Jedan sat je prošao od sata kad se zlo budi. Još dva su ih dijelila od trenutka kad će zlo otići.
Te noći nisu ni primjetili dašak zla u zraku, a bilo ga je na gomile.
Dok su oni bezbrižno razgovarali, zlo je protezalo svoje prste preko prostora Velike Britanije, a njegovo sjedište bijaše u šumi.Eugenius je odlučio da će biti smio te otišao u šumu, onu istu šumu gdje se prvi put našao s Gospodarom. Nadao se da to nije njegovo pribavilište, već samo prostor koji je djelovao pogodno za sastanak.
I on je bio svjestan toga da je jedan sat prošao od ponoći i da sad nije bilo pametno otići u šumu, tad bi ga stvarno zlo moglo pronaći.
Zato se odlučio osigurati.
YOU ARE READING
James Potter i Sjena
FanfictionJames Potter je na šestoj godini u Hogwartsu i napokon mu se posreći s Lily Evans. Međutim, jedan polazak u Hogsmeade će ga dovesti u opasnost koja se temeljila na obiteljskim problemima i prijateljima. Tko je kriv za to i koji je bio njegov povod s...