Snapeova odluka

219 30 15
                                    

James je ostatak tog dana proveo ispričavajući joj se. Međutim, ona ga nije previše doživljavala jer je mislila da se ipak nije promijenio, što nije bila istina.

Otad je prošlo gotovo mjesec dana. Danas je prva subota u mjesecu studenome, što znači jedno: prva utakmica metloboja.
Ovu će odigrati Gryffindori protiv Slytherina. Slytherini i Gryffindori su ovih dana pokušavali zastrašiti jedni druge kako bi njihovi suparnici došli na teren bar s dozom strahopoštovanja.

"Tihotape...Parožače", obrati im se Lunac za doručkom hrabreći ih tapšanjem po ramenima, "sretno vam!"

Sirius i James oboje su bili igrači metloboja. Dok je Sirius, kao tragač tragao za zvrčkom, James je bio lovac i tako postizao zgoditke. Tihotap je bio poznat po svojim tragačkim vještinama, jednom se kladio sa Jamesom da može uloviti zvrčku tako što mu uleti u rukav...to je i uspio. Na jednoj utakmici metloboja je ulovio zvrčku tako što ju je on naveo da mu uleti u rukav. James je, izgubivši okladu morao zavodnički plesati pred Evansicom i pozvati je na spoj...što je i učinio. Lily nije bila oduševljena, a Sirius ga i dandanas nekad zna zbog tog zadirkivati.

"Nihal Aldebaran je sakupio dobru ekipu ove godine...šteta što su još uvijek slabiji od nas", reče Sirius smješeći se dok je gledao na slytherinski stol.
Oni Slytherini koji su buljili u njih su im uputili otrovan pogled, na koji su im James i Sirius odvratili pomalo djetinjastim mahanjem.

"Jeste vidjeli njihovu novu lovicu, Alfa Bayer, mislim da joj se sestra zove Beta", reče James.

"Reklo bi se da su im roditelji ljubitelji grčkih slova"

"Zamisli treće dijete, Gama Bayer"

Sirius, koji je bio kapetan gryffindorske metlobojske momčadi rukom da znak ostalim igračima da se okupe. Utakmica počinje za sat vremena, a trebaju još jednom ponoviti cijeli plan i presvući se.
Ubrzo se oko njihovog mjesta okupilo svih pet preostalih igrača, čekajući Siriusovu riječ.

"Jeste li svi tu?", upita Tihotap.

"Jesmo", svi suglasno odgovore.

"Idemo do terena još jednom ponoviti plan, presvući se...a onda pokazati Nihalu da ni ove godine nije okupio dobar tim...mislim reći zaigrati protiv Slytherina"

Svi se na to nasmiju, a zatim su ustali i krenuli prema metlobojskom terenu.
Taman su izašli iz Velike dvorane, a onda...

"James'", začuje ženski glas iza sebe...bila je to Lily. Stajala je iza njih. Ostali se nisu osvrnuli jer je nisu čuli.

"Da?", reče on začuđeno ne osvrćući se za ostalima.

"Ovaj...sretno ti na utakmici"

James se osmjehne, a zatim i ona.

"Ovaj put će mi onda doista biti sretan dan, hvala. Hoćeš doći gledati?"

Lily se nasmije, a zatim potvrdi da će doći gledati.
Severus, koji je otišao za njom čim je vidio da odlazi, primjetio je što se događa. Ošinuo je Jamesa pogledom, ali ga ni on, a ni Lily nisu primjetili. Osjetio je kako ljutnja, bijes i tuga polaku preuzimaju prevlast nad njegovim osjećajima...
Bio bi mu spreman oprostiti svako poniženje samo da se makne od Lily, ali se činilo da je Lily došla njemu...prvi put...ali došla je. Osjećao se kao da ga je netko udario u trbuh i proboo bodežom kroz srce dok je gledao u njih dvoje. Lily...ta njegova Lily je sad gledala u Jamesa i njemu se smješila. Lily...njegova Lily dolazi Jamesu i njega grli...
Bolilo ga je gledati Jamesove ruke oko Lilynog tijela, a njene oko njegovog. Htio ih je rastaviti. Htio joj je doći i ukazati joj kakav je on zapravo, htio je da ga opet mrzi, a njega, Severusa voli...htio je svoju Lily nazad...

James Potter i SjenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang