Kako je vrijeme prolazilo, tako se i James vratio onoj dnevnoj rutini koja ga je zarobljivala svakog dana provedenog u Hogwartsu: buđenje, doručak, odlazak na satove, ručak, večera, san.
Mjesecima se pokušao oduprijeti njenom stisku, ali svaki je poduhvat bio bezuspješan. Činilo mu se kao da pokušava pobjeći od samoga sebe i svojih briga.
Međutim, danas je bio drugačiji dan, dan kad kao potpuno nova osoba vodi Evansicu na izlazak. Ona misli da će to biti negdje gdje je dopušteno zalaziti svakom učeniku Hogwartsa, ali dovoljno ga zna da bi trebala naslutiti da to neće ipak biti tako.
Naime, u planu mu je bilo pokazati joj tajni puteljak koji vodi do Hogsmeadea, a potom ju ondje odvesti na čaj. Sve je u teoriji bilo lijepo smišljeno, ali se malo brinuo kako bi to moglo ispasti: hoće li ju odbiti takav spoj?
Ipak, odlučio je riskirati i pokazati joj jer, ukoliko joj se svidi, morat će biti prisiljena na tek nekoliko sati sna po noći jer će glavninu vremena predviđenog za spavanje provoditi izvan granica Hogwartsa. Iskreno se nadao da će to tako i biti.
Sišao je u društvenu prostoriju deset minuta prije. Bio je naprosto toliko uzbuđen da nije mogao čekati tih kratkih, ali ponovo toliko dugih deset minuta da prođu.
Moglo bi se reći da je bio pristojno obučen: nova, crna pelerina izgledala je kao netom kupljena, a cipele od zmajske kože kao nikad prije nošene. Jedina stvar na sebi koju nikako nije mogao ukrotiti bila je njegova kosa. Stršala je na sve strane.
Neprestano je gledao na sat ne bi li se kazaljka magično okrenula s broja deset na broj dvanaest, ali tek je bila na pola puta do broja jedanaest.
Vrijeme doista je relativan pojam.
Na njegovu sreću, izdržao je i tih nekoliko minuta kad je pred sobom ugledao najljepšu ženu na cijelome svijetu: Lily Evans.
Uputila mu je jedan velik smješak, a on joj je uzvratio još većim te ju istog trenutka zagrlio.
"Lijepo izgledaš danas!", pohvali ju James, a njeni se blijedi obrazi zacrvene.
"Ovaj...hvala! Ti također izgledaš dobro", rekla je pomalo sramežljivo. Prije nekoliko godina nije mogla ni sanjati da će izaći s Jamesom Potterom...osobu koju je prezirala iz dna svoje duše.
Tako su, nešto bolje volje, krenuli u nove pustolovine koje nisu mogli ni sanjati prije tek nekoliko mjeseci.
Lily je postala ljubav Jamesova života, a ujedno i jedina žena koju je ikad volio na takav način. Njegovi su roditelji bili zadovoljni odabirom svojeg sina, te ponosno čekali trenutak kad će postati djed i baka, nešto što su oduvijek sanjali.
Sirius im je bio kum na vjenčanju, a Lilyna prijateljica, Catherine, bila im je kuma. Živjeli u u idiličnom raspoloženju, sretni i zadovoljni sve do dana kad je crni mag, Voldemort preuzeo vlast, a njihov se život ugasio.Rezultira li sve zaista smrću, ili postoji nešto ili netko čiji se život nikada neće ugasiti? Postoji li nešto na što vrijeme neće djelovati, što će ostati netaknuto, sakriveno od svih sati i godinama koje mu prijete? Je li ovozemaljski život samo priprema na nešto mnogo veće ili je to jedina prilika na nešto tako dragocjeno? Svi oni koji znaju odgovor na ova pitanja polegnuti su u svojim lijesovima, žaleći ili pak hvaleći svoj život na planeti Zemlji. Dok neki proklinju svoje postojanje, drugi bi svo zlato ovog svijeta dali na još samo jednu minutu provedenu uz osobu koju vole.
Jesi li nestrpljiv saznati odgovor na sva ova pitanja koja muče čovječanstvo i hoćeš li se smijati ljudskoj naivnosti kilometrima iznad njih, u drugom svijetu, gdje ih čeka sasvim nešto drugačije?
Kraj.
______________________________________
Neću puno pisati, ali nemam osjećaj da sam doista završila ovu priču započetu prije dvije godine. Koliko sam ju god htjela završiti, sad mi je žao i želim ju produljiti. Imam osjećaj kao da ostavljam dio sebe...možda je to zato što sam puno vremena provela pišući ovo.
Štogod to bilo, ja vjerujem da je ovo pozitivna stvar. Usredotočit ću se na sebe i svoje ideje, a fanfictione više neću pisati.
Drarry fanfiction sumnjam da ću dovršiti, ali tko zna, možda i hoću.
Želim čuti vaše finalno mišljenje o svemu i cjeloukupnoj knjizi, ako se uopće sjećate sadržaja hahaha
Do viđenja.
[19.10.2017.]
YOU ARE READING
James Potter i Sjena
FanfictionJames Potter je na šestoj godini u Hogwartsu i napokon mu se posreći s Lily Evans. Međutim, jedan polazak u Hogsmeade će ga dovesti u opasnost koja se temeljila na obiteljskim problemima i prijateljima. Tko je kriv za to i koji je bio njegov povod s...