PART 1

224 8 1
                                    

"Aleksandra vrijeme je."
"Tko ste vi i što želite?"
"Pođi s nama i sve češ saznati."
"Neću prvo mi recite tko ste vi"
"Bolje razmisli, nemoj da tvoji dragi roditelji nastradaju."
"Ti neznaš niti gdje živim a kamoli tko su moji roditelji"
"Oooo,pa samo me iskušaj pa ćeš vidjeti."
"Neću i to je to"
"Uredu! Sama si ovo tražila."
I u trenutko su se pred mnom stvorila dva mrtva tijela sa mnogo krvi. Nisam mogla vjerovati što se upeavo dogodilo.
"Mama,tata neeee, zašto baš vi, zašto, zašto baš ja???neeeeeeeee."

"Aleksandra probudi se tu smo."
Kada sam otvorila oči ugledala sam svoja dva anđela svoga oca i majku koji su mi uvijek podrška koji me uvijek štite i tu su za mene. Shvatila sam da je to bio samo ružan san koji se na moju nesreću već dugo,dugo ponavlja. U suzama sam ih odma zagrlila. "Mama,tata to ste stvarno vi zar ne!"
"Naravno dušo i uvijek ćemo biti tu za tebe"
"Volim vas!!"
"I mi tebe volimo. Hajde vrijeme je za školu moraš se spremiti."
Još smo neko vrijeme pričali te su oni ubrzo napustili moju sobu, te me ostavili da se spremim. Stvarno ne mogu vjerovati da neprestano sanjam isti san i to ne lijep već ružni san. Ubrzo sam se spremili obukla sam traperice te crnu majcu. Našminkala se ali ništa pretjerano te si malo zaricala kosu da izgleda prirodno.

(...)

Kada sam došla ispred škole pogledom sam tražila svoju najbolju prijateljicu Hanu. Ubrzo sam je pronašla odmah je dotrčala do mene te me zagrlila. Zatim smo se pozdravili sa Zaynom,Nialom i Anom.
Satovi su samo prolazili a ja sam na "večini" satova bila odsutna nisam bila previše zainteresovana. Najviše sam razmišljala o sebi svom životu,a ponajviše o svom snu. O tom snu nezna nitko osim mojih roditelja i mene naravno.

(...)

Nastava je završila i svi su pričali o tulumu koja će se održati kod Harrya najpopularnijeg bad boya u školi. Nedugo zatim iz mog razmišljanja su me prkinuli moji prijatelji(Hana, Ana, Nial i Zayn) "Aleksandra hoćeš li molim te otići s nama na tulum."
"Stvarno bi ali znate kakva sam ja nisam bas za tulume i neka okupljanja ja se baš i ne uklapam tu."
"Aleksandra plizzzzzzz mi ćemo cijelo vrijeme bit s tobom obećajemo neće mo te napuštati."
"Nemojte raditi taj puppy face jednostavno neznam."
"Hajde Aleksandra živi život nečeš zauvijek biti mlada"
"Dobro ipak ću otići"
"Tooo, najbolja si jedva ćekamo"
"Hej lakše malo nemojte da se predomislim." Svi smo se nasmijali u isto vrijeme te napravili jedan grupni zagrljaj te nabacili par selfija.
Nakon toga svi smo otišli na sladoled i prošetat. A i stvarno mi je to pasalo da se malo odmaknem od svih svojih ružnih misli i svega. Da malo zaboravim na sve probleme.

Evo i prvi nastavak nadam se da vam se sviđa. Oprostite na greškama. Možda je malo dosadno u početku ali kasnije će biti jako napeto i od donekle normalnog života Aleksandrin će se život skroz preokrenuti. Saznat će za nešto što će joj potpuno promjeniti sve.

Ljubav I MagijaWhere stories live. Discover now