Kada sam došla ispred njegovih vrata i otvorila ih prizor kojeg sam vidjela bio je savršen.
Herry je ispred mene stajao gotovo gol jedino je imao ručnik oko struka. Ja sam stajala na vratima i doslovno balila za njim. Bio je tako seksi mokar sa neurednom kosom i sve bi dala da sam mogla rukom proći kroz nju. Imao je mišićavo tijelo bio je stvarno lijepe građe. A njegovo tijelo krasile su brojne tetovaže koje ja inače obožavam. Najviše mi se sviđala tetovaža ruže koja je stajala na njegovoj desnoj ruci."Hej jesi dobro. Jeli sve ok." Herryjev glas me je vratio u stvarnost.
Odmah sam pocrvenila zato što znam da sam vjerovatno izgledala kao neko čudovište koje bulji u njega.
"Ma da samo aaa"
Nikako se nisam mogla sjetiti zašto sam došla zato što me je njegova ljepota zasljepila.
"Baš si slatka kad se crveniš,ali nemaš razloga. Sigurno si došla zato što si se nadala da ćeš me vidjeti golog zar ne. Ali stvarno imaš sreće jer se nisam presvlačio." Dok je sve to govori ja sam gorila od srama. Koliko god sam uživala gledajući ga nisam mu to smjela pokazati.
"Kao prvo nisam crvena zbog tebe već mi je malo vruće,a kao drugo nebi ni imala što vidjeti da si bio gol tako da..."
"Oh pa nebi baš tako rekao. Ako mi nevjeruješ možeš si sama uvjeriti."
"Ne hvala rađe za to pozovi svoju princezicu Anastaziju. I molila bi te kad se spremiš ako poslije budeš imao vremena da se nađemo da popričamo. "
"Opa jel ti to mene zoveš vanka. Mislim znao sam da sam neodoljiv,ali nisam znao da ćeš odma baciti na mene."
"Pa dragi oprosti što te moram razočarati ali zovem te da popričamo i da slažem se da popričamo vanka. Ne dolazi u obzir da bi ja tebe ikad pozvala na spoj. Pa što je tebi zar ti ja izglem kao neka cura koja je tako laka."
"Paa ne kažem da si laka,ali ne možeš reći da nisi balila kad si odmah došla i ugledala me."
"Da,da u tvojim snovima ljubavi." Odgovorila sam sarkastično i sad već pomalo iznervirano.
"I sad idem i hoćeš li imati vremena da se za sat vremena nađemo ispred škole. "
"Naravno ljubavi sve za tebe."
"Bok" Odgovorila sam iznervirani.
"Bok i tebi srce."Uf ovo je bilo čudno, ali priznajem stvarno je zgodan i mislim da mu niti jedna cura ne može odoljeti. Polako sam se uputila prema svojoj sobi dok me nečija ruka na mom vratu zaustavila. Kada sam malo bolje pogledala vidjela sam Anastaziju. Mislim si sama u sebi šta oče sad ta kučka. Oči su joj bile crne kao tama a stisak bolan.
"Znaš dušice ja bih se na tvom mjestu ostavila Herry-a i nebi se više s njim družila. Jer vjeruj mi nećeš dobro završiti. "
"Aaa ko će mi to reći. Možda neka plastična kučkica."
Stisak je na vratu postajao sve jači. Kad sam pomislila da mi više nema spasa začuli su se neki koraci. Odmah me je pustila.
"Nismo mi još gotovi. Bolje ti je pazi na rječnik. "
I stim rječima smo se rastali. Svak je otišao svojim putem.Evo novog nastavka. Ispričavam se što ga nisam mogla prije napisati imala sam obaveza. Nadam se da vam se sviđa. Danas će biti još jedan nastavak.
Votajte i komentirajte.♡♡♡
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...