Zatim sam se sjetila da vampiri teško mogu odoljeti krvi. Uzela sam oštri kamen s poda te ga povukla svom jačinom od svoju ruku. Krv se počela slijevati. Kada je to opazio pustio je Herrya i svojom vampirskom brzinom došao do mene. Znala sam što će se desiti. Znala sam da mi Herry neće moći pomoći, ali sam bila sigurna da što god da mi se desi. Bar ću znati da sam učinila sve da spasim osobu koja volim,barem mislim da ga volim.
Uzeo je moju ruku punu krvi i svom jačinom zabio svoju očnjake i počeo sisati krv. Pokušala sam se suzdržati da ne skriknem ali bol je bila nepodnošljiva i iz mojih usta se oteo jaki vrisak. Još je jače počeo zabivati svoje očnjake. Koliko god sam se trudila da ostanem pri sebi nije mi uspijelo i tama ja zavladala./HERRY/
Kada sam vidio Aleks kako nešto traži po podu pročitao sam joj misli. Znao sam što je htjela napraviti ali jedno ipak nisam razumio. Nisam znao da ona ipak nešto osjeća prema meni da me voli. Ubrzo sam začuo jaki vrisak koji je proizvela Aleks. Nešto me oko srca zateglo pokušao sam se podići ali nije mi uspijelo. Kada sam ugledao kako Aleks zatvara oči i gubi svjest. Skupio sam svu snagu podigao sam se skočio na gada te mu očnjake zabio u vrat i otkidao mu glavu. Zapalio sam vratu i pustio da gori. Aleks sam brzo uzeo u naručje i odveo u kuću za nadnaravna bića. Nije nam trebala dugo.
Odmah sam je odveo u svoju sobu i stavio je na krevet.
Ležala je i izgledala je tako lijepo i slatko. Još nikad nisam primjetio da je toliko lijepa. To jest prije je nisam ni primjećivao. Bio sam umišljena budala koja je iskorištavala djevojke za jednu noć. U životu mi je jedino bila bitna avantura. Ali otkad sam nju upoznao doprila je do moga srca. Ukrala ga je. Uspijela je nešto što još niti jedna nije uspijela. Njoj nije bitan izgled nije bitan novac. Jedina stvar koja je njoj bitna je vrijednost koju netko ima iznutra. Ne mogu vjerovati da sam to ja. Stvarno se više nemogu prepoznati. Nisam nikad pomislio da bi neka djevojka mogla dopriti do mog srca,ali ipak je uspijela. Bojim joj se priznati istinu,zato što mislim da je još sve pre rano i da ona možda ne osjeća isto prema meni. Samo se nadam da će nas jednoga dana sudbina spojiti.Evo novog nastavka nadam se da vam se sviđa. Molila bi vas da votate i komentirate. Volila bi da kažete svoje mišljenje. Prihvatit ću bilo koji komentar kritiku i pohvalu. Samo bi željela da znam vaše mišljenje.
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...