Otvaram oči i polako se budim. Osvrćem se oko sebe ne bili mogla shvatiti gdje sam. Ali jedino što vidim je mrak. Ubrzo mi se vraća sjećanje i sjetim se da sam u ovoj rupetini zbog Liama. Zbog prokletog Liama. I zbog toga što sam mu vjerovala. Što sam ja ikome skrivila da se tako svi ponašaju prema meni.
Na tu pomisao suze su se počele slijevati niz moje lice. Osjećala sam se jadno i slabašno ovako svezana za stolicu sa suzama na licu.
Odjednom jaka me svjetlost zaslijepila. I ugledala sam siluetu muškarca na vratima.
"Zdravo curice kako si nam."
"Ti ti jedan psihopat maloumni bolesni zašto si to uradio? Što sam ti ja skrivila? Mislila sam da si drugačiji,ali ne ti si se ponio kao zadnja budala na ovom svijetu."
"Ljepotice moja ljepotice. Jako si nepristojna. Nemoj tako govoriti o meni."
"Što hoćeš od mene?"
"Želim tebe."
""Pa već me imaš. Što ćeš sad raditi? Mučiti me i onda me poslije ubiti i baciti u neku rupetinu."
"Život je nepravedan s tin se naučiš živit. Ti si previše vrijedna da bi te bacili u neku rupetinu. Ne možeš vjerovati ali zapravo pružit ćemo ti život kojeg nikad nećeš moći imati."
"Uz tebe gade sve mi se gadi. Reci mi zašto si me oteo?"
"Potrebna si."
"Kome? Za što sam potrebna? Pa nisam vam ja neka igračka."
"Pa ti stvarno ništa ne razumiješ,zar ne?"
"Izgledam li ti kao da razumijem."
"O Aleks moja. Sve je ovo tek početak. Nisam ja onaj za koga me smatraš?"
"A nego tko si ti?"
"Ja sam netko koga ne znaš. Ja nisam onaj za koga me smatraš?
"A tko si ti?"
"Ja nisam Liam?"
"Da,da loše lažeš?"
"Ja nisam Liam,govorim ti istinu."
"Da baš ću ti vjerovati nakon svega što se desilo. I uostalom ako nisi Liam tko si?"
"Ja sam potpujo druga osoba?"
"Nije mi više do tvojih sranja hoćeš li mi reći tko si ili ćeš se još uvijek igrati. I ako stvarno nisi Liam dokaži mi to."
Dok je on izgovarao neke riječi koje nisam razumjela ja sam ga samo gledala i razmišljala o tome kolika je to psihopatska budala.
U trenutku se ispred mene pojavila druga osoba.
Plava kosa i smeđe oči.
Nisam znala kako bi reagirala. Pa to stvarni nije pravi Liam to je potpuno druga osoba.
"Vjeruješ li mi sada?"
"Da-a."
"Ali tko si?"
"Ja sam kao i ti ja sam vještac. Zovem se Justin Bieber."
"Aha. Možeš li mi reći zašto sam ja ovdje ustvari?"
"Aleksandra kao što sam ti rekao ti si posebna ti nisi samo vještica ti si nešto moćnije. Ja nisam kriv za to što si ti ovdje. Moj gospodar te želi za sebe. On zna mnoge odgovore na tvoja pitanja. Vi ste isti."
"Moli-m?"Evo novog nastavka. Votajte i komentirajte.♡♡♥♡♥
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...