Jutro je počelo uobičajno opet isti san sve je isto.
(...)
Kad sam stigla u školu prva tri sata prošla su uobičajno zatim je počeo veliki odmor i sve je trebalo ispasti dobro ali ja nebi bila ja ako nešto ne pođe po zlu. Dok smo šetali u kantini sa punim tacnama hrane tražeći slobodno mjesto ja sam se zabila u Harry i sve što je bilo na tacni završilo je na nama a ja na podu. On mi je odmah pružio ruku da se podignem a ja sam ga zanemarila te sam se sama podignula
"Netrebam tvoj pomoć."rekla sam Kad sam to izgovorila kantinom se samo čulo"u mala te spustila na zemlju opaaa bravo mala." Ja sam problijedila od srama i jedino što sam htjela je propasti u zemlju. Ali naravno to ne mogu. Herry je ostao zatečen jer ga još nitijedna djevojka nije odbila ili ga tako ponizila. On je samo sebi promrljao u brado "vidjet ćeš ti ko je Herry Styles." Ja sam sva crvena ko paprika izašla iz kantine i nisam se više nikome mogla pojaviti pred lice te sam otišla doma sa opravdanjem da me boli stomak i da se loše osjećam.(...)
Kada sam stigla doma mama je bila totalno izvan sebe stalno je govorila" Aleksandra jesi li dobro hajdemo u doktora da vidi jeli sve uredu." Ja je više nisam mogla slušati pa sam joj ispričala koji je pravi razlog mog odlaska doma. Ona je bila iznenađena i i pomalo razočarana. Ubrzo nas je u našem razgovoru prekinulo zvono.
Kada sam otvorila vrata ugledala sam svoga oca.
"Tata vratio si se."
"Pa naravno da ću doći a i sutra je veliki dan znaš to."
"Da tata znam"
"Ajde vas dvoje idemo sad nešto pojesti."rekla je mama(...)
Nakon što sam nešto pojela otišla sam u svoju sobu. Bila sam veoma sretna što moj tata nikad dosada nije propusti moj rođendan a i bila sam uzbuđena zato što ću ipak sutra postati punoljetna i napuniti 18g. Iz mog razmišljanja me prekinuo zvuk mobitela. Kada sam pogledala mobitel ugledala sam da piše Ana. Odmah sam se sjetila da moram brže kod nje.
"Halo, hej Ana"
"Aleksandra jesi spremna?"
"Da-a."
"Nemoj mi samo reći da si zaboravila."
"Ne-e."
"Hajde imas deset minuta da dođeš do mene."
"Dobro evo krećem."
"Ćao."
"Ćao."
Odmah sam se spremila te krenula prema Ani. Putem sam susrela Hanu pa smo skupa prošetale. Kada smo stigle Ana je odmah počela sa radom. Dok me je ona šminkala Hana mi je peglala kosa. Nakon što su završile stvarno nisam mogla vjerovati da sam to ja. "Curke stvarno vam puno hvala ali neznam što ću obući."
"Nebrini se mislila sam na sve."rekla je Ana
I odmah mi bacila crnu usku haljinu i crne štikle.
"Ana stvarno je prekrasna ali je kratka i ne stoji mi baš."
"Kao prvo nemoj osuđivati ako je nisi ni probala, a kao drugo bit ćeš prava bomba kad ju obućeš."
Ubrzo smo sve bile sređene. Ja sam se neko vrijeme dvoumila hoću li ići na tulum ili ne jer sam se ja ipak suprostavila slavnom Harry Stylesu. Ali kad bolje razmislim tko je on da bi ga se ja trebala bojati. Te smo sve tri krenule na tulum i odlučile da ćemo se zabaviti kao nikada do sad.
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...