Budi me zvuk budilice. Ustajem se i spremam se za školu. Nisam se mnogo sređivala jer mi i nije bilo do toga. Hani sam poslala poruku da me čeka ispred njene kuće da možemo skupa otići do škole.
(...)
Kada smo stigle ispred škole svi moji prijatelji su mi dotrcali u zagrljaj. Svi au me odmah počeli ispitivati gdje sam bila ova četiri dana. Mislim nije kao da me nije bilo godinu dana. U našem razgovoru tj mom objašnjavanju prekinulo nas je zvono. I jako sam mu zahvalana iskreno neda mi se sad sve objašnjavati. Prvi sat nam je bila povjest. Jao što ja taj predmet mrzim. Jedino je u svemu tome bilo pozitivno što sam sa Hanom u klupi. Ona puno ne zamara.
Kada smo svi ušli u učionicu smjestili se profa je počela sa predavanjem. Ja sam se odmah isključila( nisam je slušala )
U njenom govoru ju je prekinulo kucanje na vratima. Kada su se otvorila nisam mogla vjerovati. Na njima je stajao Liam."Oprostite što kasnim. Novi sam pa se nisam baš snašao po školi."
"Ovaj put ti je oprošteno ali ne želim da se to više ponavlja. Dali si razumio?"
"Jesam i još se jednom ispričavam."
"Sjedni na slobodno mjesto. ""A sad možeš li nam se predstaviti?"
"Paa mogu. Ja sam Liam Payn."
"I to je to. Nećeš reći niti odakle dolaziš. "
"Ovo je za sada jedino bitno što trebate znati o meni."Liam je sjeo ispred mene. Par puta se okrenuo i nasmješio mi se. Ali ja se nisam puno obazirala. Ali nerazumijem njegovo mjenjanje raspoloženja. Čak je pristojan i dobat a onda hladan. Nikad mi se nisu sviđale takve osobe.
Sat je brzo prošao. Dok saam se ja dosađivala druge su cure slinile za Liamom. Ali on se nije obazirao na njih već je većinu sata njegov pogled zapeo na meni. I tako se nije micao jedno vrijeme.Kad smo izašli iz učionice jedna me snažna ruka zaustavila i okrenula prema sebi. Kada sam podigla glavu susrela sam se oči u oči sa Liamom.
"Zar si me zaboravila."
"Ma neee."
"Nego?"
"Ma nisam bila sigurna dali si to ti."
"Evo sad si se uvjerila da jesam. Ovdje sam novi pa bili mi mogla malo pokazati školu. Nesnalazim se baš najbolje."
"Aaaaaaaa."
"Hajde molim te ne grizem."
"Dobro pokazat ću ti. Imaš li vremena poslije škole?"
"Imam. Onda vidimo se."
"Može."
"Bok."
"Bok."Evo novog nastavka. Nadam se da vam se sviđa. Votajte i komentirajte.♥♡♥♡
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...